Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 8

Zatch Bell!!!!!!!

17 okt 2010 - 21:43

935

1

190



Hoofdstuk 8

Sora knalde tegen de deur en begon te vloeken.
“verdomme, als me niet hoofd vast zat, gromde Sora nijdig en deed zijn sleutel in het sleutelgat.
Sora gooide zijn schoenen uit en stormde naar boven.
Hij zag bij het huis van Kiyo een limousine voor de deur staan.
“wie zou dat zijn?, vroeg Sora en Sparky keek hem vragend aan.
Kiyo zat in zijn kamer met Zatch.
En hadden een hevige discussie.
“Zatch, stel je niet zo aan, nou en, je bent een Mamodo, voor mij ben je me kleine broertje!, riep Kiyo kwaad.
“nou en, als jij het eerder had gezegd hoefde ik het niet van die creep te horen!, snauwde Zatch en een paar tranen begonnen weer over zijn wangen te lopen.
“Zatch, ik wist het niet!, hoe kan ik dat nou weten als ik je pas sinds gisteren ken, riep Kiyo geïrriteerd
“dan had je beter naar me verleden moeten zoeken, ik zoek nog liever onderdak onder een brug dan bij jou een minuut langer te blijven!, beet Zatch hem toe.
“nou dan ga je toch!, ik hoef je ook voorlopig niet te zien! Rot op, me kamer uit!, riep Kiyo kwaad.
Zatch’s ogen vulde zich met tranen en pakte zijn blauwe mantel.
“doei, piepte Zatch en rende weg.
Zatch rende de voordeur uit en rende snel de wijk uit.
Toen hij uit de straat van Kiyo was begon hij te lopen en snikte.
Hoe kon Kiyo zoiets zeggen! Ik bedoelde het niet zo.
Misschien kan Sora of Roxas met Kiyo praten maar dan moet ik weer terug en dat durf ik nu niet.
“sukkel, mompelde Zatch en de lucht werd donkerder.
Hij liep over het speelterrein naar de grote weg waar een brug was.
Zatch hoorde een piepgeluid en er kwam een bruinbeige hondje aanlopen.
“ben jij ook verdwaald?, vroeg Zatch verdrietig.
Het hondje piepte en kroop tegen hem aan.
“ik ben weggelopen van huis omdat me zogenaamde broer me weg wil hebben, zei Zatch snikkend.
Het begon te regenen en Roxas zat voor het raam en keek naar buiten.
Dikke regendruppels spatte tegen het raam.
“Shinji, Zatch leek echt overstuur toen ik hem langs zag lopen, zei Roxas tegen Shinji.
“shinx, zei Shinji.
“me broer hebt het vast niet door, zei Roxas vastbesloten en deed zijn schoenen aan.
“wat hebt je broer niet door?, vroeg Sora die van de trap af kwam.
“nee, niks, ik ga heel even naar buiten als je het niet erg vind, zei Roxas met een onschuldige blik.
“nou vooruit, zei Sora en ging weer naar boven.
Roxas had een extra jas meegenomen voor Zatch.
“kom Shinji, zei Roxas en Shinji rende vooruit.
En rende vooruit, na een halfuur rennen zagen Roxas en Shinji Zatch ineengekropen tegen de rand aanzitten.
De brug was een gevaarlijke plek voor kinderen omdat er altijd van die ongure types rondliepen.
“Zatch, zei Roxas en hurkte naast hem neer.
“Roxas, hoe wist je… wilde Zatch zeggen maar hij klapte dicht.
“Shinji, heeft je spoor opgesnoven en waarom zit je hier? zei Roxas en gaf hem de jas.
“ik heb ruzie gehad met Kiyo en nu kan ik niet meer terug, zei Zatch en de tranen stroomde over zijn wangen.
“dat rotjong, gromde Roxas.
“wie is dat?, vroeg Roxas en wees op het bruine hondje.
“me kleine vriendje, zei Zatch.
“kom met mij mee naar huis, ik beloof dat ik Sora zal ompraten om met Kiyo te praten, zei Roxas en trok Zatch overeind
“nee, ik blijf hier, snikte Zatch en rilde toen er een windvlaag over vloog.
Zatch dacht diep na, waarom zat hij eigenlijk hier? Roxas was de enige die om hem gaf en zo dacht niemand anders over hem, hij was toch maar een monster….
“Roxas, zeg eens eerlijk wat je van mij vind?, vroeg Zatch en veegde zijn tranen weg.
“waarom vraag je dat?, je bent mijn vriend en als ik voor mezelf spreek dan spreek ik ook voor Shinji, zei Roxas en pakte Shinji op en gaf hem aan Zatch.
Shinji begon hem te likken en te knuffelen waardoor Zatch begon lachen.
“Shinji en ik zijn je vrienden en dat veranderd nooit, zei Roxas en omhelsde Zatch.
“Ik ga naar Kiyo, ik ga hem de waarheid vertellen!, zei Zatch iets krachtiger.
“Goed zo en ik ga mee, zei Roxas en ze begonnen te rennen.
Kiyo zat in zijn kamer met twee andere gasten een meisje en een jongen: Brago en Sherry.
Ze hadden hem uitgelegd dat Zatch hier weg moest en dat hij een gevaar was voor Kiyo en zijn moeder en iets over een vage strijd om een koning en Zatch was daar een van.
“Zatch is alles behalve gevaarlijk! Het is een klein jochie van zes als jullie hem met één poot aanraken ben je er echt geweest en dat meen ik!, zei Kiyo boos.
“dus jij beschermt dat mormel?, vroeg Brago met een schorre stem.
“Dat mormel is meer dan een vriend hij is mijn kleine broertje dus wie aan hem komt, komt aan mij dus je krijgt het boek niet!, riep Kiyo verontwaardigd.
“Brago, zei Sherry en deed een stap naar voren zodat ze voor Kiyo’s neus stond.
Kiyo slikte en wenste dat Sora hier was.
“Roxas, mompelde Zatch en een paar tranen gleden over zijn wangen.
“Ik haal me broer!, siste Roxas en wilde naar beneden rennen maar er stond vage gast voor de deur.
Zatch en Roxas liep naar de trap en zagen dus die man staan.
“Gofure! Riep de vreemdeling met een ruwe stem
Het hondje dat naast Zatch stond rende naar de man.
“Doruk!, riep dezelfde rauwe stem en Gofure veranderde in een hond met stenen rond zijn lichaam alsof het een soort van pantser.
Roxas en Zatch gilde het uit en Roxas rolde van de trap.
“Roxas!, riep Zatch en rende naar Roxas die versuft op de grond lag.
“Shinx, shinx!, riep Shinji dreigend en stond klaar om aan te vallen.
“KIYO!, Riep Zatch bang en stond met zijn rug tegen de muur.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 18 okt 2010 - 15:53:
ROXAAAAAAAAAAS!