Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sterren op het ijs - nieuwere versie - » deel 10

Sterren op het ijs - nieuwere versie -

15 okt 2010 - 18:44

370

0

201



deel 10

“Hoe moet je die schaatsen sluiten?”¯
“Met dat klepje dat aan de zijkant zit van je schaats.”¯ Man! Die doet echt nooit door, hé! Eerst vond hij zijn auto niet meer terug (Serieus, hoe je zo’n bak kan mislopen? Ik vraag het me nog steeds af.) Dan was hij verkeerd gereden. Daarna vond hij zijn juiste maat van schaats niet en nu weet hij nog niet hoe hij zijn schaats moet toe doen!
En dan moet ik die kip leren schaatsen..
Oh ja, een klein detail die erg grote gevolgen kan hebben, vanaf vandaag is er een cameraploeg bij die ons van acht uur ’s morgens tot negen uur ’s avonds vergezeld. Aflevering één; scène één: Tom’s eerste stapjes! Mijn humor verbeterd met de dagen, al zeg ik het zelf.
“Ja, we gaan eerst gewoon schaatsen,”¯ dat zal al een ramp op zich zijn, “dan gaan we rapper proberen en daarna ga ik je de pasjes aanleren.”¯
“Ik durf niet!”¯
“En dan noemt dat zich dan dé Tom Kaulitz, vergeet niet dat dit alles wordt uitgezonden, hé!”¯ Dat laatste zeg ik er een beetje stilletjes na, zodat alleen hij het hoort. Een beetje motivatie kan nooit kwaad.
“Ja ja.”¯ En jawel, Tom in actie, hij gaat naar de boord, hij zet een voet op het ijs, en daar gaat zijn tweede voet, laat zijn handen los, gaat vooruit en… BAAf!!
“Au!”¯
“Gaat het?”¯
“ Gaat het?! Mijn über schöne kont is bezeerd en jij vraagt of het gaat!”¯
“Ja sorry zeg! Allé, sta recht!”¯
“ En nu?”¯
“En nu gaan we geleidelijk aan vooruit. Ben je al eens gaan rolschaatsen?”¯
“Ja”¯
“Awel, je moet hetzelfde bewegen.”¯
“Zo?”¯
“Ja, en nu een beetje rapper.”¯
“Kijk! Het lukt!”¯ Zijn grijns komt terug op zijn gezicht, maar het is een vrolijke grijns, de soort grijns die ik nog nooit heb gezien bij Tom..
“Goed zo!”¯ Ik voel me net een kleuterentertainer! Ja, misschien is hij wel een kleuter, maar dan een formaat groter…
“Probeer maar om nog sneller te gaan!”¯
“Oké!”¯
Eigenlijk is hij wel nog schattig als je hem ziet schaatsen: met zijn armen gespreid langs zijn lichaam om zijn evenwicht te bewaren en het puntje van zijn tong uit zijn mond…
Jah, ik ga me ook maar eens opwarmen zeker.
“Tom pas op voor de … -KLING BAAF!!-... cameraman…!”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.