Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » We never thought that they would love us. {Jonas brothers} » ~ 19

We never thought that they would love us. {Jonas brothers}

15 okt 2010 - 21:25

351

1

198



~ 19

Okee.. Allemaal verzamelen om 20:12 bij het Waar De Dokters Je Leven Niet Kunnen Redden Maar Je Vriendje Wel Ziekenhuis met de hooivorken. :Y) Vanuit daar vertrekken we! ;) & op tijd komen.. owja we gaan hem eerst zachtjes prikken en dan Tjak.. dwars door hem heen!(duivel)

Joe Pov:

De dokter wil weer naar binnen lopen als er een lange iritante piep is. Ik sta op en ren naar het raam.
Ze zijn in de weer met van die schok dingen. Nee, ik mag der niet kwijt raken.. Nee.. Ik blijf kijken.
De dokters stoppen en er komt er een naar buiten. Nee.. ze mag niet dood zijn! Ze kan niet dood zijn.
Ik ren langs de dokter naar binnen en duw de andere opzij. Ik begin meteen met hartmassage. alsjelbieft, Kom terug.. ik kan niet zonder je..
De dokter die nog in de kamer is kijkt me hoopvol aan. Ik negeer hem en blijf reanimeren. De lange piep gaat over in gelijke piepen.
Ik zucht op gelucht en de dokter stuurd me de kamer uit. Ik ga terug bij het raam staan en kijk hoe ze alles controleren.
Langzaam zie ik der ogen opengaan. Ik hou zo veel van je. De dokter komt weer naar buiten. 'U mag naar u vriendin.' Ik knik en loop snel weer naar binnen.
Anne volgt me en ik ga naast Manon zitten. Ik pak zacht der hand en kijk naar der. Anne komt naast me staan.
'Wat heeft ie toch met je gedaan?' vraag ik zacht. Ze kijkt me aan maar zegt niks.
zo ken ik je niet. Ik voel tranen komen maar knipper ze snel weg. Kevin komt binnen met een grote teddybeer en legt die op Manon neer.
Ze kreunt zachtjes. Ik kijk gelijk naar der buik. 'Kev haal die beer weg.' Kevin knikt en haalt hem weg. Ik sta op en doe der shirt omhoog.
Er komt een grote blauwe plek te voorschijn. 'Verdomme.' vloek ik zacht. Ik ga weer naast Manon zitten en kijk der aan.
'Heeft hij dit gedaan?' Ze knikt lichtjes en ik aai over der haren. Ik vermoord hem!
Iedereen gaat weg en ik blijf bij der. 'Joe..' Ik kijk der aan. 'Ja lieverd?' 'Hij.. Ryan.. Hulp.' 'Sssst, wat is er?' Ze haalt diep adem.
'Ryan heeft me geholpen ontsnappen.' Ik kijk der met open mond aan. Ik glimlach even naar der en ga dan naast der liggen.
Ik druk een kusje tegen der slaap en ze sluit der ogen.


Reacties:


MissFroggy
MissFroggy zei op 15 okt 2010 - 22:23:
Toch is kev geweldig met die teddy beer