Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » We never thought that they would love us. {Jonas brothers} » ~ 20

We never thought that they would love us. {Jonas brothers}

15 okt 2010 - 21:26

410

0

277



~ 20

b]8Maanden later. Weten jullie wat dat betekend? Nee? Lezen dan! x3
Manon is uit het ziekenhuis maar heeft nog wel wat last van Justin z'n daad.
Manon en Samantha zijn weer in AMERIKA! =D[/b]

Samantha pov:

Ik lig samen met Nick op bed en krijg steken in me buik.
Ik hap naar adem. 'Nick.' Tuurlijk hoort die slaapkop het weer niet. 'Nick!' gil ik in z'n oor. 'Wat?' mompelt ie.
'Baby.' Nick schiet recht, Hij gooit het deken van ons af en helpt me uit bed.
Hij tilt me op in z'n armen en rent de trap af. Onderweg trapt Nick tegen Joe'deur.
'Waarom deed je dat?' 'JOE SCHIET VERDOMME OP.' 'Wat is er dan?'
'SAM MOET NAAR HET ZIEKENHUIS.' 'Okee.. Manon!'
Even later staan Joe en Manon ook beneden. Manon ziet er nog moe en zwakjes uit.
Joe rent naar de auto en Nick zet me achterin.
Manon komt naast me zitten en de jongens gaan voor in zitten.
Joe scheurt weg naar het ziekenhuis. Joe pakeert de auto en Nick tilt me eruit.
Samen met Manon rent Nick het ziekenuis in.
Er komt een dokter naar ons toe en Nick loopt met de dokter mee naar de kamer. Nick legt me voorzichtig op het bed en de dokter onderzoekt me.
'Over een halfuur kunnen we.' Ik knik. Joe en Manon komen binnen.
Joe slaat z'n arm om Manon heen en Manon leunt tegen hem aan.
'Joe volgens mij kun je haar maar beter laten zitten.' zegt Nick wijs.
Joe knikt en loopt weg. Een halfuur later komt de dokter terug en begint de pijn. Ik hap naar adem.
'Nick.. ik wil niet meer.' Huil ik zacht.
'ssst. nog heel even lieverd.' Ik knik en pers nog een keer.
Naar een anderhalf uur vol pijn hoor ik gehuil. De zuster komt terug met het kindje.
'Gefeliciteerd met jullie dochter.' Ik glimlach en de zuster legt het kleine meisje in me armen. Nick kijkt trots naar z'n meisje.
'En hoe gaat het meisje heten?' 'Cloë Ronesca Manon Jonas.' De zuster knikt en loopt weg.
'Ik ga Joe en Manon halen.' Ik knik en Nick drukt een kusje op me voorhoofd. Even later komt Nick terug met Joe die een slapende Manon in z'n armen heeft.
'Manon.' 'Hmmm..' 'Sam is bevallen.' Meteen schiet Manon recht.
Joe zet der voorzichtig neer en Manon komt naar me toe.
'Gefeliciteerd zusje!''Ik lach. 'Dankje.' 'Hoe heet ze?' Ik grijns.
'Cloë Ronesca Manon.' Manon kijkt me met grote ogen aan.
'Oh my god, ze draagt mijn naam!' Joe pakt der vast en Manon kalmeert meteen. 'Sorry.'
Ik lach en kijk naar het meisje in me armen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.