Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Trainen met Leafeon en Kairi!!!

~The Long Journey Continue's~

17 okt 2010 - 10:06

614

1

315



Trainen met Leafeon en Kairi!!!

Sora lag in bed te slapen met Sparky op zijn buik.
Dawn en Roxas slopen heel voorzichtig naar het bed van Sora.
ze telde allebei geluidloos af tot 3..2..1...
"SORA!, WAKKER WORDEN!, schreeuwde Dawn en Roxas in koor.
BAM!, Sora viel naast zijn bed en begon te vloeken.
"verdomme,nog aan toe, stelletje debielen!, gromde Sora boos.
Sora krabbelde overeind en duwde kwaad Roxas en Dawn zijn kamer uit.
"en nou opzouten!, brulde Sora en sloeg keihard de deur achter hun dicht.
maar hij hoorde Dawn en Roxas keihard lachen.
Sora pakte Sparky op die loom over zijn hoofd wreef.
"hmm... wat gebeurt er?, klonk de slaperige stem van Kairi.
"twee imbecielen die kinderachtig doen, gromde Sora nijdig en wreef over zijn pijnlijke schouder.
Ash was ook wakker geworden van het kabaal en het leek net alsof hij in een wilde storm had gestaan.
"kunnen.... net zo goed naar beneden gaan, zei Ash en onderdrukte een geeuw.
Sora zuchtte en was het met Ash eens dan konden ze net zo goed gaan trainen.
"uhm... Sora?, stamelde Kairi en werd vuurrood toen hij haar aankeek.
"wat is er, Kairi?, vroeg Sora en deed zijn shirt in zijn broek.
"heb jij een trainingspartner nodig, zei Kairi en keek naar de grond.
"uhm...ja, Kairi, ik vroeg me af of jij me wilde helpen, zei Sora die haar vraag beantwoordde.
"Oké, kom zometeen naar me toe om 8:00, allebei, zei Kairi toen Sora naar Ash wees.
Sora en Ash knikte en liepen met Sparky en Pikachu naar de gang.
Roxas en Dawn zaten al aan de tafel te eten.
Sora wilde naar zijn broertje rennen en hem zijn nek omdraaien maar de blik van Ash priemde in zijn rug dus hij liet het erbij.
"Pika, zei Sparky en gaf Sora een stukje toast.
Sora ging naast Ash zitten en negeerde Dawn en Roxas volledig,
als ze denken dat ik nu nog met ze praat hebben ze het mooi mis dacht Sora nijdig.
en nam een hap van zijn toast.

Toen het 8:00 was liepen Sora, Riolu, Sparky, Monferno en Pikachu en Ash achter Kairi aan.
"hier is het, zei Kairi en liet Leafeon uit haar Pokéball.
"leaaaf,' en Leafeon rekte zich uit.
"ik ga jullie iets leren dat alleen ik, Yuki en Leafeon weten, kijk zoals jullie twee weten zijn Flint en Volkner een erg sterke combinatie, dus jullie moeten ook één worden met zijn tweeën, zei Kairi.
"wat bedoeld ze daarmee?, vroeg Ash aan Sora.
"ze bedoeld dat wij en onze een moeten zoals vuur en water en Yin en Yang, antwoordde Sora.
"juist, jullie moeten combinaties maken, zoals Sparky en Pikachu en Riolu en Monferno, zei Kairi.
"hey, daar heb je een punt, wat stel jij voor?, zei Sora en wachtte op antwoord.
"wil je het weten? Yuki Thunderbolt en Leafeon Energy ball!, riep Kairi en Yuki sprong om omhoog en deed haar Bliksemstraal recht omhoog.
en Leafeon deed snel haar Energy Ball die de energie liet neerknallen op een boom die neerviel.
"wow!, Leafeon en Yuki zijn een goed team!, riep Ash en keek Sora aan.
"wacht 'ns even, ik heb het!, Riolu en Monferno allebei twee soorten die verschillen,vecht en vuur, maar Sparky en Pikachu zijn zelfde element, zei Sora nadenkend.
"Sora, weet je de vorige moves nog die we deden?, vroeg Ash.
"we deden tegerlijkertijd Bliksemstraal, dat een ketting reactie veroorzaakte we moeten het heel andersom doen! weet je nog die ene keer met Riolu en Pikachu? dat was het tegenovergestelde van wat we de vorige keer deden!, riep Sora enthousiast.
"Ja, en nu?, vroeg Ash die het nog steeds niet snapte.
"we moeten andere combinatie maken, bijvoorbeeld jij eerst Pikachu en ik Riolu dan gaat het veel beter dan twee Pikachu tegelijk, zei Sora.
"zijn jullie eruit?, vroeg Kairi en keek Sora aan.
"ja, dankzij jou, bedankt Kairi, zei Sora en liep naar haar toe en kuste haar op haar wang en ze werd toen knalrood.
Word vervolgd.....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 17 okt 2010 - 21:10:
Awwww