Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

1 okt 2008 - 20:12

1512

2

344



De weg naar geluk - killerpilze -

Fabi POV;

'Kut! kleren vergeten te geven aan dat meisje, ehm, natasja heette ze' zei ik tegen Jo en Mäx. Jo ligt helemaal in een deuk. 'tja, dan moet je maar braafjes wat kleren naar haar gaan brengen he' zei hij, en hij knipoogde.'ugh, eikel ik denk dat ik r mn gestreepte skinny geef. en mn micky mouse shirt 'en jo weer; 'Die heb je aan, slimkip, ga je soms strippen ?'(Sorry, ik ben drooog vndaag.)Je staat chagrijnig op en gaat wat kleren pakken.

Okaa, fabi heeft kleertjes gepakt en klopte dus .


Natasja POV;

je deed snel een handdoek om je heen, aangezien je nog een beetje heel naakt stond .je draait de deur van het slot en ziet fabi. 'ehm.. hee Ojaa! ik was kleren vergeten te vragen! dankje, je bent een schat!'. Je ziet een blos op zijn wangen komen. 'ehm, niks te danken.. ik heb er ook een boxershort bijgedaan ik weet niet of je er wel blij mee bent maarja..'Je ziet hem lachen. Wat is-ie schattig als hij lacht! 'ehm, dan ga ik me even omkleden, en dan kom ik zo naar jullie', zeg je lachend.Je bent ondertussen omgekleed, en je hebt Faab's kleren aan. (INCLUSIEF BOXER ) Je loopt naar de jongens toe. 'eh, hello ' Je lacht.

Mäx POV;

'hee, ' Je herkent haar iineens van in die winkel, toen ze dat blikje cola stal. Je besluit er maar over te zwijgen, en gaat het later vragen. 'Whoot, je hebt de boxer van fabi aan, wie weet is-ie wel niet gewassen!'Zeg je met een grijns.

Natasja POV;

'ieeuw. nee, hij is vast wel gewassen ' zeg je. Je ziet max lachen.oeh, die lacht ook al zo lief.. Ineens zegt Fabi heel serieus; 'nee, sorry, die moest nog gewassen worden, ik zou hem maar uittrekken!' Jo ligt helemaal in een deuk. 'zoveel plezier gun ik jullie nou ook weer niet..' grijns je. 'waar woon je eigenlijk?' veranderd Max snel van onderwerp. 'euhm..' Kan ik ze vertellen dat ik weg ben gelopen? en dat ik nu op straat woon?. Je besluit toch maar (half ) eerlijk te zijn. 'Ik.. ik woon op straat..'Je ziet ze alledrie schrikken.Had je het beter niet verteld..?

Fabi POV;

'Echt?' Je schrikt echt.. iemand die op straat woont..? een zwerver? Je trekt Jo snel mee op de gang. 'Jo, we kunnen haar niet op straat laten leven! dat is gewoon verschrikkelijk..' 'Ja..' hoor je Jo antwoorden, 'maar hoe moet dat dan met de tours enzo? Of wacht.. misschien kan ze deze week hier blijven, en dan zien we wel!'



Mäx POV;

Vraagt als Faabsel en Jo weg zijn; 'en.. waarom woon je op straat..?' 'ik ben weggelopen.. mijn vader is dood, en mijn moeder kan voor mijn part ook doodvallen!' Je ziet dat ze tranen in haar ogen krijgt. Je geeft haar een knuffel een streelt over haar haren. 'Het komt wel goed..' mompel je zachtjes.
Jo POV;

Jij en fabi vonden dus dat ze zeker nog een week mocht blijven, aangezien het zo zielig is. En je vond het best een lekker ding. Maar dat zei je natuurlijk niet tegen Fabi



Natasja POV;

'dankje max..' zei je, en je keek in zijn ogen. ineens voelde je zijn lippen op de jouwe. Dan hoor je ineens de deur terug opengaan, en zie je Jo en Fabi in de deuropening staan. 'Mäx, je bent een pedofiel!' hoor je Jo lachend roepen.

max POV;

Je word knalrood, en fluisterd snel 'sorry' tegen Natasja. 'Kun je er niet tegen dat ik het deed in plaats van jij, Jo?' Je ziet hem op zijn beurt rood worden. Je grijnst.

Natasja POV;

'ok.. laten we dus even duidelijk maken, Sorry max, ik voel (nog) niks voor je, en ook niks voor jullie Guys..' zei je. Je glimlachte.

*Tijdsprong. Je mocht dus nog een week blijven. het is nu aavond, jullie zijn DDW aan het doen.*



Jo POV;

'ehm, okj, Natasja, DD OF W?' Je grijnst. 'doen, ik ben geen watje!' roept ze gelijk. Je wrijft in je handen en grijnst nog eens gemeen. 'Ok. eigenlijk heb ik 2 opdrachten, die je allebei moet uitvoeren..' Je ziet haar verbaast kijken. 1.) Geef iemand hier een tongzoen. 2.) slaap vanacht bij Fabi in bed. dat vind hij toch niet erg' Fabi kleurt nogal rood bij dat laatste.



Natasja POV;

Je begint te lachen. 'njaa, vooruit dan, Mäx heb ik daarstraks al gekust, en ik ga al bij Faab slapen, dus jo, kom hier'Je gaat naast hem zitten en kust hem eerst zachtjes op zijn mond. Je voelt zijn tong gelijk langs je lippen gaan.

Jo POV;

Wauw.. dit moment mag altijd blijven duren!. Je voelt je echter supergoed zo. Je voelt haar tong ook in jou mond glijden.Ineens schrik je van Max; 'Zeg, blijven jullie nog lang kwijlen! en dan zeggen dan ik pedo ben!' Je laat zachtjes haar hoofd los en glimlacht. Je ziet Fabi een beetje kwaad kijken. Je besluit er straks maar mee te gaan praten. 'Jaloers, Max?'zeg je, en je begint te lachen.

Natasja POV;

Nu weet ik echt niet meer wat ik voel.. Max is leuk en lief. Fabi ook, en schattig. En Jo is ook zo Hot.. Achja, je denkt er een andere keer nog wel over na!'ehm, Mäx, DDW?' Je ziet hem nadenken. 'Doen.' zegt hij heel zelfverzekerd. 'okaay, Gooi iemand hier in het zwembad buiten.' je lacht.



Jo POV;

Je ziet max grijnzen en hij loopt naar Natasja. Hij tilt haar op. 'NEEEEEEE, NIET IK!!!' Hij lacht best gemeeen . Hij loopt naar de tuin met Natasja in zijn armen.



Natasja POV:

'Max.. Alsjeblieft niet..' Je trekt een pruillipje, maar het helpt niet echt... 'je krijgt een kusje als je me neerzet!' 'ok.' Krijg je als antwoord, en hij zet je neer. Je geeft hem snel een kus op zijn mond en wilt weglopen. 'zo, ik heb je neergezet, en nu gooi ik je alsnog in het zwembad!' zegt hij grijnzend.



Fabi POV;

Je ziet Natasja en Mäx vrij klef doen en je voelt een steek van jaloezie. 'de player..' 'Jaloers?' hoor je Jo gelijk antwoorden, totdat hij ze elkaar een kusje ziet geven. 'ik ook.' voegt hij eraan toe .



Mäx POV;

Je tilt haar zachtjes op en gooit haar in het zwembad. Je voelt dat ze je hand grijpt en probeert nog net los te laten, maar te laat.. Je valt mee in het zwembad. Hoestend kom je boven. 'eeehbaah. ik houd niet van koud water!' 'eigen schuld!' hoor je Natasja lachend antwoorden. Je ziet dat ze al op de rand van het zwembad zit. 'nu heb ik het koud, door jou!' zegt ze met een pruillipje.



Natasja;

Ineens zie je Fabi lachend naar buiten lopen. Je rent naar hem toe en doet alsof je kwaad op Max bent. 'hij gooide me in het zwembad!' Je zet je pruillipje weer op. 'Nu heb ik het koud.' 'aawh, zal ik je opwarmen?' lacht Fabi. 'Ja graag..' Je glimlacht en voelt hoe hij zijn arm om je heen legt, en je dicht tegen zich aantrekt.

Max POV;

Verdomme, ze loopt alweer naar Faabsel. Grr.. vind ik een meisje eens leuk.. en Jo ziet haar denk ik ook wel zitten, hij zit de hele tijd naar haar kont, borsten, of haar gezicht te staren. De Macho..Je loopt maar naar hen toe. 'ik douch eerst!' lach je snel. 'Ga dan met 2!' hoor je Jo lachend roepen. 'dacht het niet!' riep Natasja terug, 'maar ga jij maar eerst Max..' Je ziet dat ze glimlacht.Aawh.. wat een lieve lach!



Fabi;

Je ziet dat Max naar boven ging om te douchen. Hehe, eindelijk, dacht je. Je loopt met je arm om Natasja heen naar Jo. 'Jo, haal jij effe een handdoek, volgensmij heeft ze het koud..' 'nee, dat hoeft niet hoor,' hoor je Natasja zeggen. 'Pak hem zelf, Faabsel de veroveraar.' Lacht Jo. Je gaat grommend een handdoek halen.



Jo POV;

Je gaat naast Natasja zitten, die helemaal nat is. 'Nat be nje ook mooi..' Voor je het beseft was het eruit.. 'sorry.. eh, dat wou ik niet hardop zeggen..' Ze glimlacht naar je. Weer die betoverende glimlach.. Dan zie je dat haar lippen blauw zien van de kou. 'gaat het een beetje..?' 'Ja hoor.. alleen nogal koud..' hoor je als bibberend antwoord.



Natasja POV;

Je ziet Jo naar de verwarming lopen en hem aan zetten. 'dankje..' Hij komt terug naast je zitten. Je wilt hem een kus op zijn wang geven maar omdat hij zijn hoofd draait, kus je hem perongeluk op zijn mond. Hij schijnt het niet erg te vinden en houd je vast.



Fabi;

Je pakt een handdoek en loopt naar beneden. als je terug binnen gaat in de woonkamer zie je dat Jo zijn lippen op die van Natasja heeft gedrukt. Je gooit de handdoek naar hen toe en loopt kwaad weg. 'VUILE FLIKKER! HOMO! PLAYER! GISTEREN HEB JE HET NOG UITGEMAAKT MET HANNE, DAARNA KUS JE MET JASMIJN, EN NU GA JE NOG LEKKER HET MEISJE AF ZITTEN LEBBEREN DAT IK LEUK VIND?!'



Jo POV;

Je hoort wat Fabi zegt en kijkt naar Natasja, die jullie beiden niet aan durft te kijken.. 'Faab! wacht!' Snel loop je achter Fabi aan. 'FABI! HIER JIJ, IK WIL MET JE PRATEN!'



Natasja;

Je zucht, en voelt weer tranen over je wangen lopen.. Overal waar ik kom is ruzie.. Ik weet niet meer wat ik voel.. en voor wie..


Reacties:


SAARKAPITEIN
SAARKAPITEIN zei op 3 okt 2008 - 10:36:
nicee


ZoeRainbow
ZoeRainbow zei op 1 okt 2008 - 20:32:
Snel verder nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu!!!
Ik dwing je om NU de volgende te maken!
Ik wil meeeeeeeeeer!
okay als ut nu niet duidelijk is dat ik meer wil weet ik ut ook niet meer
Byee<3