Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 9

Zatch Bell!!!!!!!

19 okt 2010 - 18:18

495

1

217



Hoofdstuk 9

“Shinx, shinx!, riep Shinji dreigend en stond klaar om aan te vallen.
“KIYO!, Riep Zatch bang en stond met zijn rug tegen de muur.
Kiyo kwam zijn kamer uitrennen en zag Zatch en Roxas tegen de muur staan.
Hij aarzelde geen moment en rende naar beneden.
Maar toen Kiyo voor Roxas en Zatch sprong riep die vreemde vent een spreuk.
“Dorsén!, riep de man en een paar scherpe stenen vlogen over de hoofden van Roxas, Zatch en Kiyo.
“Shinji!, Spark!, riep Roxas en Shinji rende vliegensvlug over de trap en ramde Gofure.
“Waarom beschermde je ons! Snauwde Zatch.
“ik probeerde jullie te redden maar zo te zien wil je me hulp niet eens!, beet Kiyo hem toe.
“je wilde me toch weg hebben waarom liet je mij niet gewoon staan dan had je nu geen last meer van me, huilde Zatch en de tranen stroomde over zijn wangen.
“wie zegt dat? Ik wil je helemaal niet weg hebben, wat die Sherry zei boeit me niet, je bent niet alleen en dat ben je ook nooit geweest, zei Kiyo en Gofure gromde ongeduldig.
“Kiyo!, en Zatch pakte Kiyo stevig beet.
“uhm… Jongens kijk uit!, riep Roxas en wees naar Gofure die de dezelfde aanval gebruikte.
“Zatch!, Roxas!, riep Kiyo en sprong voor jochies en werd geraakt tegen zijn schouders door de aanval.
Kiyo schreeuwde het uit en viel tegen de grond.
“Réis!, riep de stem van Sherry en Brago vuurde een zwartachtige bal af op Renji en Gofure en ze slingerde naar achter.
“Sherry, nog een spreuk, zei Brago maar Sherry knikte en de twee verlieten het huis.
“Zo en nu jullie nog, zei Sherry dreigend en wees op Kiyo die overeind had weten te komen ookal deed het erg zeer.
Maar Roxas keek naar het raam en zag zijn broer lopen.
“Sora! HELP!, Riep Roxas en de tranen van angst dropen van zijn wangen.
Sora beukte de deur open en zag, Kiyo, Zatch, Shinji en Roxas tegen de muur staan.
“Sparky!, Thunderbolt!, riep Sora en Sparky sprong naar voren.
“Chuuuuuuuuu!.’ En vuurde de straal recht op Sherry en Brago af.
“Graviréi!, riep Sherry en Brago strekte zijn armen uit en Sora en Sparky sprongen naar achter.
“Sparky, Thunderbolt nog een keer! Riep Sora en rende naar Kiyo en Zatch en zijn broertje.
“Sora!, huilde Roxas en rende naar zijn broer.
“Sora, samen, Zakér!, riep Kiyo en het koste hem moeite om bij te blijven.
“Sparky, Thunderbolt!, riep Sora en de twee lichtstralen raakte Sherry en Brago die naar achteren vlogen maar Sherry riep iets dat ze terug zou komen en nog niet klaar was met Kiyo en Zatch.
Sora hoorde een zachte plof en Kiyo had het bewustzijn verloren.
“Kiyo, snikte Zatch en Sora pakte Zatch beet en troostte hem.
“het is niets ernstigs maar het moet wel verbonden worden, zei Sora en veegde de tranen van Zatch en Roxas weg.
Toen Kiyo wakker werd lag Zatch op zijn buik te slapen.
Het kereltje was zo bezorgd dat hij de hele nacht bij hem was gebleven.
“Zatch, wakker worden, het ontbijt komt zo, mompelde Kiyo.
“Kiyo? Kiyo! Kiyo! Je leeft nog!, riep Zatch toen hij Kiyo overeind zag zitten.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 18 okt 2010 - 16:26:
Go Sparky .