Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 21: NEE!

Tell me why! (jonas brothers)

19 okt 2010 - 13:05

1062

1

270



deel 21: NEE!

sorry voor het lange wachten. veel leesplezier!

4 weken later:
Joe pov:
We waren nu al weer 2 weken op tour. We waren gelukkig niet meer lastiggevallen. Femke had een straatverbod gekregen. Al is dat een beetje lastig als je op wereldtournee bent, maar goed. We hadden in ieder geval niks meer van haar gehoord. Gelukkig maar. Ik was zo blij dat we weer met z’n allen bij elkaar waren. Sascha en Jennifer kregen gewoon huiswerk en toetsen opgestuurd. Die moesten ze dan strikt maken met toezicht van een ouder. Gelukkig was het niet al te veel en waren ze meestal weer op tijd klaar om nog wat met z’n allen te gaan doen. op dit moment zaten we ergens in Mexico in een hotel, de meiden waren hun huiswerk aan het doen. Nick probeerde Jennifer de hele tijd af te leiden wat behoorlijk goed lukte. Kevin zat met Frankie een spel te spelen. Daniëlle was in de stad met mam, en pap zat achter z’n laptop te werken. Ik zat buiten voor het hotel op een muurtje. Ik had even frisse lucht nodig en er was zoveel te zien hier in mexico. De meest aparte mensen lopen hier rond. Ik deed m’n ogen dicht en luisterde naar de geluiden om me heen. Opeens hoorde ik een akelig geluid, liever gezegd een stem die in m’n oor fluisterde. ‘hey joey. Ik heb je gemist.’ Ik draaide me om.daar stond Femke met een grote grijs op haar gezicht. Ik stond op en wou weglopen. Maar zij was sneller en pakte me aan m’n pols vast. ‘Laat me los’ schreeuwde ik, hopend dat iemand me zou helpen. Er kwam geen reactie. Ik keek om me heen. Er was helemaal niemand meer. ‘Zo makkelijk kom je niet van me af hoor.’ ‘Wat moet je van me?’ vroeg ik angstig. ‘jij hebt mijn leven verpest en nu is jouw leven aan de beurt’ ik schrok van haar woorden wat was ze van plan. Ze gaf me een duw. Ik verllor mijn evenwicht en viel op de grond. Ik probeerde weer op te staan. Maar ze zette haar hak op m’’ porst zodat ik niet omhoog kon komen. ‘ik heb alles, echt alles voor jouw over. Ik heb je al m’’ liefde gegeven. Maar neee hoor meneer hier voelde het niet meer en ging er een paar jaar later vrolijk van door met een ander en keek niet meer op of om naar hoe het met mij ging. Ik was kapot van verdriet’ schreeuwde ze tegen mij. Ik werd alleen maar banger.

jennifer pov:
Eindelijk had ik m’n huiswerk af. Het duurde even want Nick probeerde me de hele tijd af te leiden. Maar het is gelukt. Sascha was net bezig met haar laatste opgave. Nick was nergens meer te bekennen. ‘Hij staat onder de douche’ zei kevin. Ik knikte en liep naar buiten. Ik moet even een frisse neus halen. Toen ik buiten kwam zag ik dat er een jongen op de grond lag. Hij was niet bewusteloos gelukkig. En er was ook nog een meisje. Ze hadden duidelijk ruzie. Toen ik dichterbij kwam zag ik pas wie het was. Het waren Joe en Femke. Ze had haar hak op Joe’’ borst gezet zodat hij nergens meer heen kon. Ik wou er heen lopen, maar zag dat ze een mes had. dat deed me danken aan Damiën. Ik twijfelde geen moment en rende terug naar binnen. Ik wachtte niet op de lift maar rende met 2 treden tegelijk de trap op naar de 2e etage. Uitgeput kwam ik de kamer in gestormd. Nick kwam net onder de douche vandaan. Hij keek me bezorgd aan. Ik probeerde te praten maar het lukte niet. ‘Wat is er?’ Vroeg hij bezorg terwijl hij dichterbij kwam. ‘bel… politie… nu…Joe… buiten’ verder kwam ik niet. Sascha rende al langs me heen. Ik wou achter haar aan maar Nick hield me vast. Ik kwam langzaam weer bij adem. ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg hij toen hij zag dat ik weer adem had. ‘Femke is hier’ zei ik kort en rende vervolgens weer richting het trappenhuis. Nick kwam achter me aan gerend. Toen we beide buiten aankwamen schrok ik me dood. Sascha lag op de grond. Bewusteloos en Femke was haar alleen nog maar ernstiger aan het toetakelen. Joe probeerde haar tegen te houden maar het lukte niet elke keer kreeg hij een ook een trap. Ik hoorde dat Kevin achter me een ambulance belde. ‘Laat haar met rust. Zij heeft je niks gedaan’ hoorde ik Joe roepen. ‘Ze heeft je van mij afgepakt. En daar is ze nu voor aan het boeten’ zei Femke met een grijns. Ik voelde me kwaad worden. Ik wilde op haar af stappen en haar een klap verkopen. Maar Nick trok me terug aan m’n middel. ‘Laat me los’ schreeuwde ik. De tranen stroomde over m’n wangen. Maar Nick liet me niet gaan. Hij trok me tegen zich aan. Ik gaf het op. En ontspande. Ik legde m’’ hoofd op Nick’s schouder en huilde. Nick probeerde me te kalmeren. Opeens hoorde ik sirenes. Ik tilde m’n hoofd op en draaide me om, Nick liet me niet los. De politie kwam met 2 wagens aangereden. Ze stapten uit de wagen. Femke had het door. Ze gaf nog een trap tegen het hoofd van Sascha. Vervolgens werd ze overmeesterd. ‘Ik krijg je nog wel’ schreeuwde ze. ‘Jij komt nooit van me af.’ Joe luisterde er niet naar. Hij knielde naast Sascha neer. De ambulance reed met gillende sirenes het terein op. Ze tilde Sascha op een brancard. We liepen richting de ambulance. Één iemand mag mee. Joe keek me aan, hij zag er vreselijk uit. Hij wou zeggen dat ik moest gaan. Maar ik was hem voor ‘ga’ zei ik met een snik in m’n stem. Hij keek ons aan. ‘Wij komen zo snel mogelijk’ zei Nick die m’n schouders beetpakte. Hij knikte en klom de ambulance in. Ze waren al druk bezig met haar te helpen. Ik hoorde allemaal enge piepjes. m’n blik gleed over Sascha. Daar lag ze hulpeloos. Er stroomde wat bloed uit haar neus. De deuren werden dichtgegooid en ze reden met gillende sirenes weer weg. Ik keek naar Nick die me bezorgd aankeek. ‘Ze mag niet doodgaan’ zei ik huilend. ‘ssshhh’ hij probeerde me te kalmeren door mij tegen zich aan te trekken. Ik voelde een traan op m’n schouder vallen. Een traan van Nick.


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 19 okt 2010 - 16:19:
aaww, man, dit is zielig! :'(

Snel verder! <33333