Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » MagicCave » Hoofdstuk 1

MagicCave

21 okt 2010 - 18:10

413

10

465



Hoofdstuk 1

Het eerste verzoekje word gevraagd. Eerste Reactie mag kiezen <33 laat ook even weten wat je vind?!

Zuchtend liep ik over straat, mijn huis was nog ongeveer honderd meter lopen. Te ver, veel te ver. Ik zuchtte nog eens en dacht aan de dag die ik vandaag had moeten overleven op school. Vier proefwerken en 1 presentatie. Alleen maar vakken, die ik moeilijk vond. Net alsof ik niks beters te doen had op mijn donderdagavond dan alleen maar vakken leren voor de dag van vandaag. Maargoed. Gelukkig was het voorbij, dus kon ik in ieder geval deze vrijdag iets leuks gaan doen met mijn vrienden. Welke deuren er niet allemaal open gingen, toen ik naar Senior year ging. Ik probeerde niet te denken aan hoe onopvallend ik was geweest in mijn eerste jaren op High school. Verschrikkelijk gewoon, een zielige grijze muis die nooit eens iets geks deed. Maar nu was dat heel anders. In mijn vorige zomervakantie was ik veranderd in een spontaan gek meisje, dat er niet eens zo heel lelijk uitzag. Bril weg, beugel weg en gebruind door de zon kon een hele boel veranderen.

Terug naar de reden waarom ik zo gezucht had. Ik was kapot en bovenop de proefwerken en presentatie was ook nog mijn allereerste cheerleader training gekomen. Ik weet het, ik weet het, ik ben zo oppervlakkig, maar in dat team voelde ik me thuis. Het was altijd gezellig en de meiden hadden dezelfde droge humor als ik. Maar het was zwaarder dan ik dacht om bij het team te zitten. Van die kleurige vlaggetjes zwaaien, kon nog best pittig zijn. Ik had echt even behoefte aan een massage, een behandeling van een superster. Natuurlijk was dat onzin, maar een meisje mocht toch dromen?

Plotseling verscheen er een klein zwart gat voor mijn neus. Het groeide en groeide, tot het ongeveer anderhalve meter lang en breed was. Nieuwsgierig als ik was, kon ik het niet laten om mijn hand erin te steken. Het gat groeide groter en groter en ik keek om me heen om te kijken of ik de enige was die het zag. Het gat was nu een tunnel ik stapte erin en begon te lopen. Het duurde niet lang voor ik licht aan het einde zag. Ik liep er naar toe en viel knalhard naar beneden, daarna was alles zwart

Toen ik weer wakker werd, lag ik verdwaasd op een zacht bed en naast mij hoorde ik een stem. ‘Eindelijk, je bent wakker!’ verbaasd keek ik in de ogen van iemand, waarvan ik nooit verwacht had, de ogen van zo dichtbij te zien..


Reacties:

1 2

MissFroggy
MissFroggy zei op 29 okt 2010 - 7:01:
Hah! Stomme strontvlieg! Ga door! Nu! Nu! Geen seconde later. ik heb de hooivork al klaar voor als het te lang duurt


MyReflection
MyReflection zei op 26 okt 2010 - 20:02:
Je maakt me in ieder geval nieuwsgierig naar wie ze allemaal tegen gaat komen, maar moet je dat ook niet voor een deel zelf verzinnen. Je kunt ons wel laten kiezen (niet dat ik dat niet leuk vind), maar dan heb je kans dat je moet gaan schrijven over personen die je haat. En jij bent de schrijfster dus mag doen wat je ermee wilt en moet ons eigenlijk verrassen.
Ik hoop niet dat je dit als een aanval ziet, maar meer als een aanzet om je eigen fantasie en eigen idolen te gebruiken.
Verder ben ik echt nieuwsgierig naar hoe het verder gaat
x Kirsten


MissFroggy
MissFroggy zei op 23 okt 2010 - 1:36:
Verder <3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 okt 2010 - 22:36:
Oké, Annemiek, nou maak je me nieuwgierig..
SNEL VERDER! And I like it <3
xxx


Pline
Pline zei op 21 okt 2010 - 19:34:
Ooooooooooh x
mag ik een melding als je verder gaat? x
XxX