Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Ridiculous » 3. Hollywood Girl

Ridiculous

21 okt 2010 - 18:40

996

5

512



3. Hollywood Girl

Yasmine PoV

Met mijn tong half uit mijn mond, probeer ik de oogschaduw bij mijn model aan te brengen.
‘Aaron, blijf nu toch eens stil zitten.’ snauw ik. Smokey eyes maken is niet zo makkelijk als het lijkt. En dat is enkel nog maar de basis van wat ik van plan ben. ‘Als je telkens beweegt, moet ik dadelijk opnieuw beginnen.’
‘Oké, oké, sorry.’ Aaron gaat weer wat relaxed op zijn stoel zitten.
Na een half uurtje werken aan zijn ogen is het eindelijk klaar. Aaron kijkt in de spiegel en springt meteen op. ‘Het is echt prachtig. Echt te gek!’
Hij trekt me meteen in zijn armen en knuffelt me haast plat. ‘Dank je, dank je.’ gilt hij.
‘Ja, ik weet het, rustig adem halen.’ lach ik. Hij drukt een kus op mijn lippen en laat me dan los.
Jammer dat hij homo is, het is toch zo schatje.
‘De jongens moeten klaar zijn! We beginnen in vijf minuten.’ roept een vrouw.
‘Lets make this a show to remember.’ zegt Aaron grijnzend. De rest van de modellen gaan klaar staan om de catwalk op te lopen. Ik plof in mijn stoel en staar wat naar het plafond.
‘Yasmine, je kan pauze nemen.’ zegt Lorena, onze begeleider voor vandaag. Ik sta op, pak mijn jas van de kapstok en loop het gebouw uit. ik steek de straat over en kom in een straat vol terrasjes, winkeltjes en cafés. Het 'read and eat' is open. Het is mijn favoriete plek, ik ga er dagelijks koffie halen en wat lezen in mijn pauze.
‘Hey Yasmine!’ roept Jeroen, de eigenaar van de boekenwinkel, als ik onder het geklingel van het deurbelletje binnen kom. ‘Het gewoonlijke?’ Ik knik en neem een plekje ergens bij een raam achterin. Dan komt Jeroen met mijn espresso en tijdschrift.
‘Bedankt.’ lach ik. Ik pak mijn espresso en neem er een slokje van, wat totaal niet slim is want ik verbrand meteen mijn tong.
Jeroen komt meteen met een glas water aan gelopen en reikt het me aan. ‘Alweer je tong verbrand?’ lacht hij, ik knik en neem een slok van het glas water.
Jeroen schuift een stoel aan en gaat tegenover me zitten. Jeroen is niet zoals andere jongens, hij heeft iets speciaals. Zijn uitstraling is prachtig, zijn uiterlijk is ook niet verkeerd. Hij heeft felgroene ogen en lange, blonde dreads en is ontzettend lang.
‘Yasmine? Aarde aan Yasmine?’ Ik schrik, en kijk snel de andere kant op.
‘Sorry, ik was eventjes ergens anders.’ zeg ik, haast verlegen. ‘Hoe gaat het met je dochter?’ vraag ik, zodat ik mijn gedachten kan vergeten.
‘Goed, dit weekend komt ze weer bij mij logeren.’
‘Dus jij en je ex hebben het dus goed besproken.’
Hij knikt, en wijst naar mijn espresso. ‘Hij wordt koud.’ Ik pak snel mijn koffie op en drink hem leeg.
‘Ik denk dat ik maar eens moet gaan.’ zeg ik. ik sta op en pak mijn jas van de stoel.
‘Wacht.’ zegt hij als ik net weg wil lopen.
´Ja?’ vraag ik, als ik met een zwaai omdraai en hem aankijk.
‘Wil je zaterdag met mij en Olivia een hapje eten?’ vraagt hij verlegen. Met grote ogen kijk ik hem aan, begrijp ik het nu goed? Eten? Met mij?
‘Uh ja, goed.’ zeg ik, en loop dan de winkel uit. Deze dag wordt maar leuker en leuker.
Als ik terug kom in het gebouw, zie ik de modellen zich al klaar maken voor de volgende ronde.
‘En hoe was je pauze?’ vraagt Aaron.
‘Goed, geweldig zelfs.’ lach ik, ‘hoezo dat?’ is de reactie. Zonder antwoord te geven, loop ik lachend weg. Ik bots tegen Lorena op, die haar koffie laat vallen door de schrik. Met een schok besef ik ook dat ik ben vergeten te betalen.
‘Oh sorry, ik haal wel een nieuwe!’ zeg ik.
‘Wel nee, laat maar zitten, vond het toch maar een vies smaakje.’ lacht ze. Ze fluit en er komt gelijk een hulp aan die de koffie vlek schoonmaakt. ‘Je kan trouwens naar huis, alles is geregeld. Het zit erop voor jou. Ik stort het bedrag vanavond nog op je rekening.’ zegt Lorena.
‘Oké, nog succes met je show.’ Ze knikt en loopt dan weer weg, alsof er niks is gebeurd.

Als ik thuis kom, zitten mijn 'lieve' vriendinnen al op me te wachten.
‘Ik vraag me echt altijd af hoe jullie toch keer op keer binnen komen.’ zucht ik, terwijl ik de living binnen loop en mijn jas ergens in de hoek gooi.
‘Sleutel laten maken.’ zeggen ze in koor.
Ik negeer hun antwoord en grijns. Haast trots zeg ik: ‘Jongens, ik heb geweldig nieuws’.
‘Je heb toch besloten om dat ene truitje te halen?’ vraagt Suki.
‘Nee nee, ze heeft besloten om te kijken wat die rare puist in haar nek was.’ roept Tessa.
‘Nee, ze heeft haar ex weer in elkaar geslagen!’ brult Kayley gierend.
‘Jongens!’
‘Nee, ze heeft haar haren geblondeerd of is dat het licht?’ roept Nadezhda er doorheen.
‘Jongens!’ gil ik. Ze kijken allemaal mijn kant op en halen hun schouders op. ‘Wat?’
‘Nee, ik heb dat allemaal niet gedaan!’
‘Ja, wat is het dan?’ vraagt Kayley.
‘Ik heb een date!’ gniffel ik.
Een tijdje blijft het stil, dan beginnen ze allemaal te lachen, Suki lacht zo hard dat ze bijna van de zetel afglijd.
‘Heb ik iets verkeerd gezegd?’ vraag ik verbaasd. Als ze klaar zijn met lachen, kijken ze serieus en helpen Suki weer recht.
‘Jij en een date, je hebt hem gedwongen zeker.’ lacht Tessa.
‘Ja, dat dacht ik ook al.’ knikken Suki en Kayley tegelijk.
‘Nee, hij heeft mij gewoon uitgevraagd, en waar slaat dit trouwens op? Kan ik geen date hebben?’ zeg ik een tikkeltje geraakt.
‘Meestal vinden jongens je eng vanwege je brute gedrag.’ zegt Tessa.
‘Ik ben helemaal niet bruut!’ zeg ik en bal mijn vuist.
‘Kijk, je bent bruut.’ wijst Suki.
‘Ja, omdat jullie me gewoon beledigen.’
‘Oké, het spijt ons, vertel eens over je dream date!’
‘Het is Jeroen van Read and Eat.’
‘Die knapperd!’ gilt Suki.
‘Ze heeft het toch voor elkaar.’ fluistert Tessa in Suki’s oor, hard genoeg voor mij om het te horen. Ik ga er niet op in, plof tussen hen in in de zetel en fluister: ‘Wat moet ik in godsnaam aan?’


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 22 okt 2010 - 19:31:
Awesome, as usual.
En ik dacht: Yes, Ridiculous, leuk leuk! Maar deze had ik natuurlijk al gelezen. x'D
En het is echt grappig, alsof Yasmine geen date kan hebben. Pfah. x'D
Jeroen lijkt me wel hot, though.


xNadezhda zei op 22 okt 2010 - 12:19:
‘Jij en een date, je hebt hem gedwongen zeker.’ lacht Tessa.
*sterft*
‘Kijk, je bent bruut.’ wijst Suki.
& die is zo droog. x)

Mhiii. Yasmine en een date, muahaha. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen... ^^
Eh, ja. Mijn reactievermogen is dood. Dat komt door het lachen, dit is zo geniaal. x'D



Freaking
Freaking zei op 21 okt 2010 - 23:08:
Hahahahaha.
Zo vet!

Ik ga er niet op in, plof tussen hen in in de zetel en fluister: ‘Wat moet ik in godsnaam aan?’


Kleding? Haha
Leipe shit, dit was mn eerste quote bij een verhaal
-bullshit-

Snel verder!

<33


dreamerangel
dreamerangel zei op 21 okt 2010 - 20:57:
o.0

Een tijdje blijft het stil, dan beginnen ze allemaal te lachen, Suki lacht zo hard dat ze bijna van de zetel afglijd.
‘Heb ik iets verkeerd gezegd?’ vraag ik verbaasd. Als ze klaar zijn met lachen, kijken ze serieus en helpen Suki weer recht.
‘Jij en een date, je hebt hem gedwongen zeker.’ lacht Tessa.


*strijk*


OhMyGosh..,,,is die Jeroen egt wie ik denk 0.o
neeh denk het niet ^^


snel verder!!!!

xxxx.


TWINcest
TWINcest zei op 21 okt 2010 - 20:37:
Juist ja _0-
Ze zitten wel allemaal te lachen, maar wie heeft hier een date? Juist, IK!
En ik ben helemaal niet zo brutaal.. denk ik, uhm, tjaa *krabt aan nek*
Maar goed, ik heb nog steeds geen enkel idee waar dit heen gaat, mag ik niet één hint? [a]

Het is dope!