Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » Into The Electric Castle » Voor altijd Van De Sterren...

Into The Electric Castle

22 okt 2010 - 20:58

173

0

268



Voor altijd Van De Sterren...

Stem:
Ik ben van de Sterren. En ik heet 'Forever', De eeuwigheid stroomt door mijn bloed. Het is koud achter de zon waar jullie vandaan komen. We hebben in het universum duizenden planeten gemaakt. jullie zijn daar een gedeelte van. Jullie aarde is ons experiment. We hebben de Dinosaurusen uitgeroeid met een meteoriet, waarmee we de mens geschapen hebben, om jullie emoties te bestuderen, die wij al eeuwen geleden verloren hebben. We hebben alles bestudeerd, jullie liefde, jullie passies, de vuur van jullie emoties, die brand in het donker in een ander universum. En acht van jullie, uit verschillende tijden. het is niet jullie schuld, Jullie zijn toevallig gekozen. Zoals jullie begrijpen. Jullie vertegenwoordigden de geschiedenis van jullie wereld. We hebben jullie geobserveerd terwijl jullie niks doorhadden...

Het experiment is over, ik heb het nu wel gehad. Ik ben zo moe. ik ben ook heel ver weg van mijn thuis. Open de poort, kompleet de cirkel. Jullie zullen je niks herrinneren, want ik was alleen maar de lucht die jullie inademde...

('Forever' of the stars)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.