Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Society of secrets and revelations. » Verslag van het alledaagse.

Society of secrets and revelations.

23 okt 2010 - 12:34

309

0

184



Verslag van het alledaagse.

Oh, mocht ik het toevallig zijn vergeten: huwelijken tussen Nederlanders en mensen met een andere nationaliteit zijn verboden door Lijst Zwart. Herkent u hierin toevallig iets dat u terug doet denken aan een regime dat iets minder dan honderd jaar terug de macht greep in Duitsland? Onzin! Lijst Zwart heeft het beste voor met onze samenleving. Ze hebben het goed voor elkaar: de sociale cohesie is terug, het individualisme waar iedereen jeuk in de handen van kreeg bestaat niet meer. Maar zal ik u eens eerlijk vertellen waar het echte kwaad zit (en waarschijnlijk kijkt er nu een beambte van de nationale veiligheidsdienst op mijn vingers mee)? De top waar niemand ooit grip op krijgt. U weet immers waarschijnlijk net als ik dat mensen niet kunnen omgaan met macht. Beste Vladimir Lenin (kent u die nog?), het communisme is een prachtig idee alleen het is zo jammer dat het niet te doen is in de praktijk. Utopiën bestaan niet meer, de hel wel. En de hel is de plaats waar we nu in leven. Wellicht een idee om uw visum weer om te ruilen zodat u uw vakantie in het veel vrijere Duitsland kunt spenderen?

"De Nederlandse economie is grotendeels afhankelijk van import en export, in tegenstelling tot Rusland en de Verenigde Staten. Helaas heeft Nederland het afgelopen decennium besloten elke band met het linkse China te verbreken. We drijven nu handel met de voormalige Oekraïne (dat nu tot de Russische Federatie behoort, na een staatsgreep van Vasilevski). Helaas hebben zij ook door hoe kwetsbaar onze positie is en daarom hebben ze de prijzen van olie, gas en andere essentiële goederen enorm opgedreven. Harde tijden vragen om harde maatregelen. De AOW-leeftijd is opgehoogd tot zeventig, het krijgen van kinderen wordt aangemoedigd.
Al deze maatregelen dragen bij tot een goede vorming van onze maatschappij.

Dit was mijn verslag.

Folkert Cox."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.