Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » Into The Electric Castle » Een andere tijd, Een andere ruimte

Into The Electric Castle

23 okt 2010 - 14:45

190

0

262



Een andere tijd, Een andere ruimte

Hippie:
Was dit een droom die ik net gehad had? Ik heb geen idee... Ik weet het niet? Ik kan de waarheid niet boven brengen, boven al die leugens in mij...
Wat voor vage Trip heb ik genomen? Waar ben ik geweest? Ik zou gewoon graag willen weten waarom. En waarom voelde het zo verdomd echt?

Toekomstman:
Er is iets vaags aan de gang, ik weet niet waarom? Het is iets, wat ik niet kan plaatsen. Een open ruimte, andere mensen. Het is alsof mijn herinneringen zijn gewist, en leugens zijn truggeplaatst. Dingen die nooit gebeurt zijn....

Hippie & Toekomstman:
Een geheim verbergt zich diep in ons. Zoals een droom die we proberen te verbergen. Een andere tijd, Een andere ruimte. Een leeg gevoel hangt in mijn hoofd. Een vage kracht die ik niet kan verklaren.... Een andere tijd, Een andere ruimte.

Romijn: Al mijn pijn is verdwenen. Ik ben herboren. Een hevige storm heeft gewaaid. En mijn angsten zijn weg!

Ridder: Ik heb de Heilige Graal diep in mij gevonden. In een magische droom. Ik heb een wereld gezien die je niet zult geloven... Van angst en tereur!

(Another Time, Another Space)















































































































Herriner Vooreeuwig


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.