Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

1 okt 2008 - 20:31

1036

0

304



De weg naar geluk - killerpilze -

Jo POV;

'Faab wat heb je in godsnaam!?' vraag je, en je kijkt hem aan. waar is dat broertje, waar je altijd alles mee deelde, mee besprak, waar je altijd mee lachte? Is die band door 1 meisje gebroken..? 'ALSOF JE DAT NIET WEET?! je wéét dat ik haar leuk vind, dat zie je toch! en ik zie dat jij haar gewoon in je bed wilt krijgen, en daarna weer dumpt!' zegt hij. Je ziet dat hij tranen in zijn ogen krijgt. 'fabi.. ik vind haar écht leuk... en jij ook.. we kunnen onze band toch niet uit elkaar laten halen door een meisje..? Laten we gewoon gewoon zien wat er gebeurd..' Je glimlacht en ziet ook alweer een glimlach op zijn mond verschijnen.



Mäx POV;

Je staat bovenaan de trap en hoort heel het gesprek tussen Jo en Fabi. Hoofdschuddend loop je maar naar de woonkamer. Daar zie je Natasja huilen.Je gaat naast haar staan en lecgt een hand op haar schouder. 'Wat is er meisje..?' vraag je. 'niks..' antwoord ze.



Natasja POV;

Je wilt weglopen naar de badkamer ofzo, maar Fabi en Jo komen beiden binnen met een glimlach op hun gezicht. 'wat is er? wat is er?' Hoor je gelijk vragen. 'NIHIIIKS.' antwoord je. Je bibbert zelfs van de emotie's.. 'wacht.. ga rustig zitten en vertel het maar..' je besluit toch te gaan zitten. 'overal waar ik kom.. overal komt ruzie.. bij mijn ouders ook.. en.. en ze heeft hem gez-woon vermoordt!' Je begint te snikken en wilt weglopen, maar je word tegen gehouden door 2 armen die zich zachtjes om je heen slaan.. 'shhht.. het komt wel goed... ' hoor je Fabi zeggen.



Fabi POV;

Het voelt goed zo.. haar omhelzen.. 'wie heeft wie vermoord Natasja..?' Je veegt zachtjes haar tranen weg. Je ziet Jo eerst een beetje jaloers kijken, maar dan glimlachen naar je. Mäx is al een glas water gaan halen.
Mäx POV;

Je pakt een glas water en loopt terug naar Faab, Jo en Ntasja. 'lust je een glaasje water..?' 'Volgensmij heeft ze al genoeg water gehad daarnet..' hoor je Jo droog zeggen. 'oja, Mss moet je eerst eventjes douchen, je bent nog zeiknat, meisje..' Je glimlacht naar haar. Je ziet dat ze zachtjes terugglimlacht.



Fabi POV;

God. Ik wil haar niet loslaten.. echt niet.. ze is zo lief.. zo zacht.. zo.. kwetsbaar.. Je voelt dat ze zich zachtjes losmaakt uit je omhelzing. 'bedankt.. ik denk dat ik inderdaad even ga douchen..' zegt ze. 'vertel je het dadelijk of straks?' Fluister je in haar oor.Je ziet haar knikken.



Jo POV;

'wacht even! een prinses laat je toch niet zelf naar boven lopen' Lach je. Je loopt naar haar toe en tilt haar op. 'zo. das beter.' zei je der achteraan. Je knipoogt nog snel naar Faab en Mäx en loopt met haar naar boven.



Natasja POV;

Als jullie boven zijn vraag je aan Jo of hij je neer wilt zetten. 'nee.'lacht hij. 'Jo! zet me neer!' Hij zet je braafjes neer en zegt; 'Natasja.. ik.. ik vind je leuk..' Je schrikt. 'ehm.. Jo Sorry.. ik ben niet verliefd op je..' Ondanks dat je dat zei zag je toch zijn hoofd dichterbij komen...

Jo POV;

het kan je op dit moment niet schelen dat ze je niet wil.. je wilt haar gewoon kussen.. aanraken.. vasthouden.. Je kust haar zachtjes en voelt dat ze je wilt wegduwen. 'Jo..' hoor je haar zeggen. Je knikt. 'sorry..' Je loopt naar beneden en voelt je slecht.



Natasja POV;

Je zucht en gaat op de rand van het bad zitten. Waarom kon ik niet gewoon zoals iedereen zijn? Live ouders, die elkaar niet willen vermoorden, een leuk leven... Je besluit maar te gaan douchen. je kijkt naar de Boxershort van Fabi en het (XXL ) T-shirt van mäx, alvast om in te slapen. (twas 10 u 's avonds). Je stapt maar onder de douche.



Fabi POV;

Je ziet Jo naar beneden komen en hem stil op de bank gaan zitten. ineens zie je een traan over zijn wang lopen. 'WAT ISSER WATJEEE?' roep je lachend. Hij kijkt je kwaad aan en staat op. Je wilt hem nog roepen maar je ziet de buitendeur al achter zijn neus dicht slaan. 'wat heeft die zeg!?' Mäx haalt zijn schouders op. 'blauwtje gelopen ofzo?' antwoord hij. Je grinnikt. dat betekende dat je nog kans hebt..



Jo POV;

Waarom moet hij zo kinderachtig doen?! het is nu al een jaar geleden dat je verliefd was, nu ben je opnieuw eens verfliefd, en dan wil ze je niet!



Natasja POV;

Je bent ondertussen klaar met douchen en loopt dus in boxer en t-shirt naar beneden. 'heee' zeg je tegen Faabsel en Mäx. 'Hee sexy lady' krijg je als droog antwoord. 'mäaax' Je begint te lachen. 'tis jou t-shirt hoor!' Fabi grinnikt. 'en mijn boxershort.' 'waar is Jo eigenlijk?' Je ziet Fabi naar Mäx kijken. 'eh, ja, die is even wandelen, en hij moest janken. heeft-ie een blauwtje gelopen bij je?' vraagt Faab. 'Kut! dat is mijn schuld.. hij wou me kussen en zei dat hij me leuk vond en ik zei dat het niet wederzijds was..' Mäx kijkt je aan. 'ach, hij komt er wel overeen..' zegt hij. 'VERDOMME! overal waar ik kom gaat het fout!!' Je weet niet wat je bezield en slaat ineens keihard met je vuist tegen de muur.



Mäx POV;

Je ziet haar tegen de muur slaan. 'Ben je gek geworden!?' Als je ziet dat ze nog eens tegen de muur wilt slaan, houd je haar arm tegen. 'Je bloed, ja!' Je voelt dat ze bibbert. Je doet snel een teken naar Fabi dat hij eventjes water ofzo moet gaan halen. Als Fabi weg is streel je zachtjes haar wang. 'hé, rustig maar.. het is niet jou schuld..' Ze kijkt in je ogen en je kust haar ineens.



Natasja POV;

Je schrikt als hij je kust, maar je laat het toe. het voelt anders dan bij Jo.. het voelt.. vertrouwd..



Jo POV;

Je denkt; was ik me niet gewoon aan het aanstellen? ik stelde me echt aan, ja!. Langzaam loop je richting huis terug en gaat naar binnen. Je twijfelt of je sorry zou zeggen of niet. Toch maar wel.. Als je de huiskamer binnengaat zie je ineens dat Mäx zijn lippen op die van Natasja heeft gedrukt. Je voelt woede in je opkomen. 'DUS HEM GA JE WEL AF ZITTEN LEBBEREN, EN FABI OOK, MAAR MIJ NIET? SLET!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.