Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Hoe overleef ik... » Hoe overleef ik mijn vakantie in Engeland » Horing van de vakantie

Hoe overleef ik mijn vakantie in Engeland

5 dec 2010 - 19:02

292

3

427



Horing van de vakantie

Rosa zit op de bank.Ze kijkt rond en vraagt zich af waar haar ouders zijn.Opeens hoort ze de deur open gaan.Ze kijkt wie het is.En ja hoor haar ouders zijn thuis!
`Rosa we moeten je iets leuks vertellen.`Rosa kijkt nieuwsgierig naar haar ouders.`Wat dan?`vraagt ze blij.`We gaan op vakantie naar Engeland!`Opeens kijkt Rosa minder blij.`WAT!!!`Het lijkt alsof ze het niet leuk vindt.`Je oude vriendin is er ook.`Welke oude vriendin?, denkt Rosa`Wanneer gaan we weg?`
Haar ouders kijken elkaar aan.`Vandaag!`Rosa zet de tv uit en rent met harde stappen naar haar kamer.`Wat moet ik dan allemaal meenemen?, het lijkt of we gaan emigreren.`Ze zoekt een goeie tas om haar spullen erin te doen.`Rosa kom eventjes terug!`roept haar moeder`Nee ik kom niet terug ik blijf thuis!`Ze huilt en kijkt naar het sms'je die ze krijgt van haar vriendin Caitlyn.`Wat moet ik nu zeggen tegen haar?`Haar moeder komt naar haar kamer en zegt:`Rosa doe open.`Rosa doet de deur open en zegt:`Wat?`Haar moeder loopt haar kamer binnen en gaat op haar bed zitten.`Kom op Rosa je moet wel mee.`Rosa schudt haar hoofd.Haar moeder pakt een grote tas en pakt voor haar de spullen in.`Mag ik dan nog wel even naar Caitlyn toe om afscheid te nemen?`Haar moeder knikt ja.`Ga maar.`Rosa pakt haar fiets en fietst snel naar Caitlyn.Ze gooit haar fiets neer en belt aan.De deur gaat open.`Is Caitlyn er?`vraagt Rosa `Nee, ze heeft een ongeluk toennet gehad.Ze pakt haar fiets en fietste weg.Ze huilt en fietst naar huis.`Mam, mam Caitlyn heeft een ongeluk gehad!`Haar moeder luistert niet en gaat gewoon door met inpakken.`MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!`Haar moeder draait zich om en kijkt verongelukt naar Rosa.`Echt waar?`Ze kijkt en zegt:`Ja duh anders zou ik het niet zeggen.`Ze draait zich om en gaat weer verder.Hoe moet ik anders afscheid nemen van haar?


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 5 dec 2010 - 19:09:
cool, hoofdstuk


Sunrise
Sunrise zei op 26 okt 2010 - 10:52:
EEN ONGELUK
snel verder! <33


Sunrise
Sunrise zei op 26 okt 2010 - 10:35:
Awww arme Rosa.
maar het komt vast wel goed =D