Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Hollywood Whore » One.

Hollywood Whore

26 okt 2010 - 23:39

573

4

412



One.

Met een glimlach wuif ik naar elke voorbijganger. Hopend dat ze me mee zullen nemen voor een nachtje, zodat ik weer wat geld heb om mezelf in mijn levensonderhoud te voorzien, trek ik mijn topje nog een stukje naar beneden. Het kan nooit bloot genoeg.
Ashley kijkt me afkeurend aan. Voordat ik hier kwam was zij het lievelingetje, maar ondertussen al niet meer. Ik ben jonger en met mijn knalrode haren en mijn bleke huid ook aantrekkelijker. Platinablond en zonnebankbruin kennen we ondertussen wel. Zij was alleen het lievelingetje omdat ze alles doet. Omdat ze minder vraagt. Omdat ze de slet uithangt.
In deze business zijn we hard voor elkaar. Onder werktijd kijken we elkaar alleen maar afkeurend aan. Na werktijd schreeuwen we allerlei scheldwoorden naar elkaar toe. Gelukkig heb ik alleen maar ruzie met Ashley. Ashley heeft met de andere twee meiden ook ruzie. Die heeft na werktijd geen leven meer.
Ik steek nog een sigaret op. Rustig inhaleer ik in en blaas de rook in kringetjes uit. Het filter heeft al gelijk sporen van mijn rode lippenstift. Kendra kijkt me smekend aan.
“Robin, mag ik alsjeblieft een sigaretje van je?”¯ Ik glimlach en geef haar de rest van het pakje.
“Ik heb thuis toch nog liggen.”¯ Dankbaar geeft Kendra me een knuffel.
Heather draait verveeld aan haar zwarte haar. Om de vijf minuten blaast ze een kauwgum bel die ze dan weer laat knappen.
Langzaam komt er een lange, zwarte limousine aanrijden die stopt. Het raampje gaat naar beneden en een gozer met een petje op, waar dreadlocks onder vandaan vallen en een lippiercing kijkt ons keurend aan. Hij kijkt mij iets langer aan en gebaard dan dat ik naar hem toe moet komen. Ietwat wankel door mijn hoge pumps loop ik naar de auto toe. Hij zwaait de deur open en ik stap in. In de auto zitten nog vier jongens. Eentje met haar als een leeuw, eentje met halflang bruin haar en eentje met kort, blond haar. Ik glimlach wat en stel me voor.
“Robin.”¯ De jongens glimlachen.
“Tom,”¯ zegt dreadlockjongen
“Bill,”¯ zegt leeuwhaarjongen.
“Gustav,”¯ zegt de ene met het korte, blonde haar.
“En Georg,”¯ zegt degene met het halflange bruine haar. Ik glimlach, en voel de auto onder me optrekken.
“Dus, Robin,”¯ neemt Tom het woord. Ik kijk hem aan.
“Je bent vanavond de hele avond van Bill. Spook met die jongen uit wat je uit wilt spoken. Ik ben het zat dat hij elke keer dat ik met een one-night stand thuiskom chagrijnig is. Dus, neem die jongen goed onder handen, geld speelt geen rol.”¯ Ik grijns breed en knik.
“Jullie hebben zo meteen een hotelkamer voor jullie alleen, ik laat nu Gustav en Georg nog even verlekkerd naar je kijken. Alle mooie chicks gaan meestal naar mij toe, vandaar.”¯ Ik lach klaterend en de jongens lachen wat met me mee.
De rit is korter dan verwacht en voordat ik het weet voel ik de remmen onder me samentrekken. De jongens stappen uit en ik volg hun voorbeeld. We lopen gezamenlijk het hotel in. Tom, Gustav en Georg lopen direct door naar de bar.
“En, waar is jou hotelkamer dan?”¯ vraag ik aan Bill. Bill loopt voor me uit richting de lift. Ik loop netjes met hem mee. In de lift drukt hij op een knopje en we zoeven omhoog. Dan stappen we uit en lopen we naar zijn hotelkamer toe. Zodra we daar zijn, doet hij de deur dicht en kijkt me moeilijk aan.
“Ik ben nog maagd.”¯ This is gonna be fun.


Reacties:


Vespertine
Vespertine zei op 1 maart 2011 - 14:55:
Zodra we daar zijn, doet hij de deur dicht en kijkt me moeilijk aan.
“Ik ben nog maagd.”¯ This is gonna be fun.

____o____

Hahaha, ik ben ZO benieuwd! Ik weet eigenlijk niet hoeveel hoofdstukken er al zijn, maar ik ga zo even kijken.
Ik vind het ook leuk hoe je haar omgeving tussen de hoeren beschrijft, met Ashley en zo.


dreamerangel
dreamerangel zei op 27 okt 2010 - 21:56:
“Ik ben nog maagd.”¯ This is gonna be fun.


-strijk-

Haha!
leeuwenjongen :'D

snel verdeeer!!!



xxx.


<33


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 27 okt 2010 - 16:03:
“Bill,”¯ zegt leeuwhaarjongen.

Haha!
Snel verder? Melding?
xxx


sterretjhu
sterretjhu zei op 27 okt 2010 - 15:45:
oeeh snel verder!