Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Rematch tussen Volkner, Flint, Sora en Ash!!! de 8e badge is binnen!!!!!!!

~The Long Journey Continue's~

30 okt 2010 - 19:44

968

1

250



Rematch tussen Volkner, Flint, Sora en Ash!!! de 8e badge is binnen!!!!!!!

Sora was al vroeg op in de morgen.
hij was erg gemotiveerd om te winnen en keek naar het plafond.
"Sparky, als we vandaag winnen mogen we meedoen met de Pokémon League, zei Sora zacht.
"pikachu, zei Sparky en sprong uit bed.
"oke, laten we proberen om niemand wakker te maken, mompelde Sora en deed geluidloos zijn broek en shirt aan.
maar toen hij beter keek zag hij dat er niemand meer in bed lag.
"soms, gromde Sora en rende de hal op.
toen hij de in de kantine kwam zaten daar zijn vrienden op hem te wachten.
zonder enkele waarschuwing sprongen al zijn Pokémon uit hun Pokéballen tevoorschijn.
hetzelfde gebeurde bij Ash.
"jongens, wat is er?, vroeg Sora aan zijn Pokémon.
"Weavile!, zei Weavile en liep naar Sora toe.
"Weavile? wil je mij en Sparky soms succes wensen?, vroeg Sora en Weavile knikte met een brede glimlach.
Sora glimlachte terug en omhelsde Weavile stevig.
"laten we de andere uit hun ballen dan kunnen ze gezellig naar de match kijken, stelde Roxas voor.
"ja!, zei Sora enthousiast.
toen het ontbijt klaar was gingen ze op weg naar de gym en opnieuw rende Sora naar voren en knalde even later tegen een lantaarnpaal.
Dawn barstte in lachen uit.
"ik kan me niet herrineren dat ik tegen die lantaarnpaal opbotste, zei Sora en wreef met een grijns over zijn hoofd.
Ash klopte aan en Volkner deed de deur open.
"goeie morgen, jongens, zei Volkner en ging hen voor naar binnen.
"Sparky, ben je er klaar voor?, vroeg Sora en barstte van de adrenaline.
Sparky grijnsde breed.
zijn vrienden gingen op de tribune zitten en Ash liep met Sora mee.
"ik voel de adrenaline bonken, zei Sora tegen Ash met een brede grijns.
"ja, ik ook!, zei Ash en keek naar Pikachu die terug grijnsde.
"oke, trainers, ga naar jullie plaatsen! riep Roxas met Shinx naast hem.
Sora en Ash gingen allbei naar de rechter helft van het strijdveld.
"dit word een twee tegen twee gevecht en ieder mag twee Pokémon inzetten wie als eerste de tegenstander heeft uitgeschakeld wint de match!, riep Roxas en Shinx glimlachte.
Sora en Ash knikte en pakte allebei een Pokéball.
"oke, Trainers zet jullie Pokémon in!, riep Roxas en was knalrood van de géne.
"ga, Riolu!, riep Sora en Riolu sprong vrolijk uit zijn Pokéball.
"oke, Pikachu!, riep Ash en Pikachu sprong naar voren.
"Flareon en Jolteon! kom er uit!, riepen Volkner en Flint tegelijk.
"Riolu, Aurasphere!, riep Sora en Pikachu deed een Quick Attack en door die combinatie kreeg be blauwe bol van Sora een zo een snelheid dat hij met volle vaart tegen Flareon opbotste.
"Goedzo, Pikachu! riep Sora en Riolu juichtte voor hem en Ash.
"Pikachu, doe je Thunderbolt op Jolteon!, riep Ash en wees op laatste moment naar Flareon wat Volkner niet zag.
"Riolu, Force Palm op Flareon!, riep Sora maar dat gebeurde niet helemaal...
Pikachu had een Thunderbolt op Jolteon gericht maar hij raakte Flareon en Riolu gaf een volle mep tegen de kaak van Jolteon die naar achteren werd geslingerd.
"jullie zijn sterker dan de vorige keer!, riep Flint.
"maar het is nog niet over!, riep Volkner en liet Jolteon terugkeren.
"ga Raichu!, riep Volkner.
"Infernape!, riep Flint.
"niet zo snel jullie!, riep Sora en haalde Riolu terug.
Roxas keek verbijsterd naar zijn broer.
"Sora!, wat ga je doen!, riep Ash en keek hem verbijsterd aan.
Sora grijnsde breed en Sparky naar voren.
"ik en Sparky gaan strijden tegen Raichu, Ash wat jij doet laat me koud!, zei Sora en Sparky knikte.
"mij ook, Ben je klaar Pikachu?, vroeg Ash en Pikachu knikte.
"Maar jongens!, jullie hadden een strategie!, riep Roxas en lette niet op Flint en Volkner.
"nee, broertje, ik en Ash doen het in Pikastyle!, zei Sora met een knipoog naar Sparky.
"oke, Pikachu Thunderbolt!, riep Ash zonder enkele waarschuwing.
"en Sparky doe je Quick Attack!, riep Sora en Sparky rende vliegensvlug op Infernape af maar draaide 7 graden naar links en raakte Raichu terwijl Pikachu Infernape raakte.
"Infernape!, Close Combat!, riep Flint en Infernape kwam overeind en sloeg Sparky keihard door de lucht.
"Pikachu!, riep Pikachu en ving Sparky op.
Sparky glimlachte en krabbelde overeind.
"Sora, doe ook een Thunderbolt ik heb een plan!, riep Ash.
Sora knikte en riep dat Sparky Thunderbolt moest afvuren.
"Pikachu, jij ook!, riep Ash en wees toen naar de lampen.
Ash was van plan om de lampen kapot te maken en zo in het donker te gaan vechten!
het werkte de lampen ontplofte en ze stonden nu in het donker.
maar ineens vanuit het niets raakte de klauw van Raichu Pikachu en die slingerde naar achteren.
"Ash, waar ben je, waar is Pikachu!, riep Sora en hoorde toen dat Sparky en Raichu in gevecht waren zonder hem.
Sparky kreeg rake klappen van Raichu maar vocht zonder angst terug en gooide uiteindelijk Raichu omhoog en werd van achter aan gevallen.
"Sparky!, waar zit je!, riep Sora.
de grond en toen het hele gebouw.
Door de explosies van de lampen was het dak beschadigd geraakt en stortte in.
"Rennen iedereen, blaas het gevecht af!, riep Volkner en rende naar buiten.
"Sora, kom mee, zei Dawn in paniek maar Sora schudde zijn hoofd en rende weg.
maar Sora kon niet weg, Sparky was nog steeds in de ravage.
"Sparky, waar zit je!, riep Sora en kroop door het puin.
geen antwoord maar hij hoorde wel een angstiggepiep en dat bleek Raichu te zijn.
"Pika!, riep Sparky en aan trok Sora's broekspijp.
Toen iedereen veilig buiten was ontbrak er een persoon...
"Waar is Sora? vroeg Roxas en keek rond maar zag hem niet.
"kijk daar!, riep Dawn en wees naar een zwart silhouet.
Sora droeg Raichu op zijn rug door de grote stofwolk heen.
"Sora!, riep Dawn en rende meteen naar hem toe.
"je doet net alsof je me mist, grinnikte Sora en zette Raichu neer.
Dawn gaf hem een mep tegen zijn voorhoofd.
"je hebt Raichu gered..zei Volkner ontroerd.
Sora knikte en Volkner stak toen zijn hand in zijn borstzak.
"voor jou, zei hij en duwde twee Badges in zijn hand.
"maar, maar, stamelde Sora.
"jullie verdienen het, jongens, zei Flint.
Sora kon zijn geluk niet op en greep Sparky om zijn middel beet.
"WE HEBBEN ALLE BADGES!, schreeuwde Sora en Sparky likte hem blij over zijn gezicht.
Word Vervolgd.....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 30 okt 2010 - 20:05:
De Pikastyle, whaha .
&&
Gefeliciteerd Sora en Ash!! :'D