Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Hollywood Whore » Two.

Hollywood Whore

28 okt 2010 - 0:47

673

7

599



Two.

Bill loopt naar de minibar toe en haalt er een fles drank uit. Dan gaat hij op het bed zitten, en neemt een paar slokken.
“Luister, morgen zeggen we tegen Tom dat we een leuke nacht hebben gehad. Verzin maar een prijs. We gaan zo meteen slapen en morgen voor de lunch ben je de deur uit.”¯ Ik knik en ga naast hem zitten.
“Heb je een bad?”¯ vraag ik hem.
“Hoezo?”¯ vraagt hij mij weer.
“Ik wil in bad.”¯ Hij grijnst.
“Ik zal het vol laten lopen.”¯
Een kleine vijftien minuten later zit ik in bad. Bill heeft makkelijke kleding aan gedaan en zit naast het bad, op de grond. We hebben allebei een sigaret in onze ene hand en een glas champagne in de andere. Het is doodstil, totdat Bill opeens begint te praten.
“Robin?”¯
“Hmm.”¯
“Waarom ben je hoer geworden?”¯ Ik neem een trekje van mijn sigaret.
“Dat is een privé verhaal. Zelfs mijn collega’s weten dat niet. Ik vraag jou toch ook niet waarom je nog maagd ben?”¯ Hij grinnikt wat.
“I like your additude. Kan ik ook wel wat van gebruiken. Ik ben nog maagd, omdat ik geen mannelijke slet wil zijn, ik ben nog maagd, omdat ik wacht op degene waarmee ik al mijn geheimen kan delen. Ik ben nog maagd, omdat ik haar nog niet heb ontmoet.”¯ Ik grijns onwillekeurig en ga wat verzitten.
“Ik ben hoer geworden, omdat mijn moeder geestelijk ziek werd. Ze moest worden opgenomen, en ik heb nog een jonger broertje, van veertien. Deze moest of uit huis, of bij mij komen wonen. In het begin ging het goed, totdat mijn vriend me verliet en we in ene zonder inkomen zaten. Ik kon maar geen baan krijgen en toen ben ik dit werk gaan doen.”¯ Ik drink mijn glas champagne in één keer leeg.
“Ben je nooit bang?”¯ vraagt Bill me.
“Nee. Ik heb een grote bek, ben zo arrogant als ik weet niet wat en ik heb drie jaar op kickboksen gezeten. Ik red mijn reet wel.”¯ Bill grinnikt zachtjes.
“Daar kan ik nog wel wat van leren.”¯
“Hoezo dat?”¯ vraag ik nieuwsgierig. Met zijn donkere make-up, zijn rechtopstaande haar en al zijn juwelen, zou je juist denken dat hij zelfverzekerd was.
“Ik laat te makkelijk over me heenlopen, en daar maakt de band flink misbruik van. Meestal doen ze dan dingen die ik helemaal niet wil. Dat is ook de reden dat jij hier nu zit.”¯ Ik knik begrijpend, ook al kan hij me niet zien.
“Band?”¯ vraag ik onzeker.
“Ik ben de zanger van Tokio Hotel.”¯ Zonder dat ik het wil, proest ik het uit. Het water kolkt over de rand van het bad en Bill wordt kletsnat.
“Wat?”¯ vraagt hij gepikeerd. Ik lach nog wat na.
“Zag je dat platinablond en zonnebankbruin meisje net?”¯
“Ja?”¯
“Die is helemaal fan van jullie. Ik had al ruzie met haar, nu haat ze me sowieso.”¯ Bill begint nu ook te lachen.
Als we uitgelachen zijn, het bad weer leeg is en ik een oud shirt van Bill aanheb, liggen we op het bed. Ondertussen hebben we weer allebei een sigaret in onze hand en staren we naar het plafond.
“Bill? Mag ik zeggen dat het weer een hele tijd geleden is geweest dat ik zo’n lol heb gehad?”¯ Vraag ik, en draai me op mijn zij, zodat ik naar hem kan kijken.
“Dat mag.”¯ zegt hij grijnzend.
“Bill?”¯
“Ja?”¯
“Wil je een stukje voor me zingen?”¯
“Natuurlijk.”¯ Hij draait zich ook op zijn zij, zodat hij mij nu ook kan aankijken.
“Nog voorkeuren?”¯
“Heb je toevallig een nummer over een hotelkamer?”¯ Hij grinnikt.
“Dat heb ik toevallig.”¯ Ik glimlach en ga overeind zitten. Ik pak een kussen en druk het tegen me aan.
“Kom maar op.”¯ Bill gaat tegenover me zitten en zet in. Zuiver komen de klanken uit zijn keel. Ook al versta ik er niets van, het klinkt zo geweldig mooi.

Wir wollten nur reden
Und jetzt liegst du hier
Und ich lieg daneben
Reden, Reden

Komm hier, wir werden nicht gestöt
Das hab ich schon geklärt, Don't Disturb
Egal, wo wir morgen sind
Die Welt ist jetzt hier drinnen, leg Dich wieder hin

Ich hö Dir zu, seh Dein Gesicht
Deine Lippen, öffnen sich
Red langsam, bitte nicht zu schnell
Wilkommen im Hotel


Reacties:

1 2

Vespertine
Vespertine zei op 1 maart 2011 - 14:57:
Ik red mijn reet wel
Dat vind ik leuk gezegd. ^-^

“Dat heb ik toevallig.”¯ Ik glimlach en ga overeind zitten. Ik pak een kussen en druk het tegen me aan.
En dit ook. :ah:


dreamerangel
dreamerangel zei op 18 nov 2010 - 17:25:
“Nee. Ik heb een grote bek, ben zo arrogant als ik weet niet wat en ik heb drie jaar op kickboksen gezeten. Ik red mijn reet wel."


-strijk-



TomxObsessie
TomxObsessie zei op 12 nov 2010 - 21:19:
Reden is m'n favoooh ^^
En je story is geweldig ! ;o


dreamerangel
dreamerangel zei op 28 okt 2010 - 17:16:
ahhwww hoe lief!
i really Love This Story <33


dus ga maar weer verder ^^

xxx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 28 okt 2010 - 15:40:
Aaawh cuuute!
Stoere meid die Robin
Ga je snel verder? Melding?
xxx