Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Ready, Set, (don't) Go! » Hoofdstuk 1

Ready, Set, (don't) Go!

3 nov 2010 - 19:28

427

2

240



Hoofdstuk 1

"Sinds wanneer doe jij aan babysitten?" vraag ik scherp. Hij zucht.
"Ella, dit is echt niet het moment om..."
"Oh, sorry, ik had een afspraak moeten maken!"
"Je weet dat ik het erg druk heb de laatste tijd."
"De laatste tijd? Sinds je met die peuteropvang bent begonnen, zie je mij niet meer staan!" En dat alleen al is genoeg om kwaad te zijn, vind ik.
"Ella, rustig, ik beloof je dat ik er zal zijn volgende keer." Ik kruis mijn armen en frons mijn wenkbrauwen.
"Ja ja, ik ken die beloftes van jou!" Maar ik heb terug hoop. Hij zal er zijn, zaterdag. Overmorgen.
De deur gaat open, vier gezichten kijken me arrogant aan.
"Hey, Ella," grinnikt Tom.
"Zie je niet dat ik in gesprek ben," grom ik. Hij kromt zijn hand tot een klauw en miauwt. Ik klem mijn kiezen op elkaar.
"Tom, hou op. Ella, wanneer is de volgende keer?"
"Zaterdag." Papa's gezicht vertrekt. Ge-wel-dig. Hij kan niet.
"Liefje, het spijt me vreselijk, maar dan ga ik met de jongens..."
"Weet je wat?" Woedend graai ik mijn handtas van zijn bureau.
"Je hoeft niet meer te doen alsof je er voor me bent, ik red me wel, net als ELKE zaterdag. Die idioten hebben je meer nodig dan ik!"
"Ella, wacht, waar ga je heen?"
"Weg! Ik slaap wel bij Dieter vannacht! Dag pap!" Ik been met grote passen naar buiten en knal de deur dicht.
Simon kijkt me meelevend aan.
"Hij doet echt zijn best, hoor."
"Jammer dat het niet genoeg is," bries ik.
"Ik kom wel, hoor, zaterdag." Ik ontspan een beetje. Wat semi-vrouwelijk gezelschap is welkom in zo'n mannenwereld.
"Lief van je, maar het hoeft echt niet."
"Het is ook deels voor mij, ik ga je helpen met mannen keuren. En trouwens, die pakjes staan echt zó beeldig!"
"Ik ben blij dat jij mijn homo-vriend bent."
"En ik ben er trots op, lieverd."
"Ik zal vast tegen Dieter zeggen dat hij zijn haar weer zo sexy met gel moet doen."
"Doe dat. Ik snap trouwens echt niet dat jullie geen koppel zijn. Als hij homo was, zou ik niet twijfelen!"
"Simon, Dieter is meer mijn broer dan een mogelijke verovering. En ik ben zijn zus. Een beetje zoals jij en ik."
"Ja, maar hij is knap." Hij keek me aan. "En hetero," vervolgde hij teleurgesteld.
"En toch zouden jullie er prachtig uitzien samen." Ik duw tegen zijn arm.
"Maak jij nog maar wat contractjes klaar en ga dan maar wat kopietjes maken, lief homo-vriendje van me."
"En zorg jij maar dat je op tijd terug bent van je middagpauze." Hij tikt op het denkbeeldige horloge rond zijn pols en ik loer naar de klok aan de muur.
"Shit, ik ga te laat zijn!"


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 30 okt 2010 - 0:46:
is haar vader heel maybe David?? hm?

snel verder <3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 29 okt 2010 - 21:01:
Lijkt mer leuk, ga je snel verder?
Melding?
xxx