Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Wat is dat? Spiky Eared Pichu?

~The Long Journey Continue's~

31 okt 2010 - 15:31

536

2

207



Wat is dat? Spiky Eared Pichu?

Sora en Ash waren vroeg op.
nu ze hun laatste badge hadden moesten ze wachten op de veerpond naar een eiland niet zo ver hier vandaan waar over vier weken de Pokémon Leageu zou worden gehouden: New Moon island....
Sora zag dat zijn broertje helemaal in zijn eentje bij het raam zat.
"hey, broertje, scheelt er iets?, vroeg Sora en ging naast hem zitten.
"nee, hoor...nou ja het gaat om Daw..... wilde Roxas zeggen maar kapte halverwege in zijn zin af want Dawn kwam aanlopen met Piplup in haar armen.
"iedereen is zover, zei Dawn vrolijk en Sora stond op.
"Rox, we hebben het er zo nog wel over, zei Sora met een knipoog en liep weg.
Toen Sora en Ash ondertussen Kairi gingen halen had een klein wezentje weten binnen te komen in Center.
"pichu, zei het kleine wezentje en keek rond.
"pikachu?, zei Pikachu van uit het niets en liep naar Pichu toe.
"pichu, zei Pichu en liep meteen naar Pikachu.
"Pikachu!, kom je we gaan!, riep de stem van Ash.
Pikachu wierp een blik op Pichu en gebaarde dat zij mee moest lopen.
"hey, kereltje ben je verdwaald?, zei Roxas die de Pichu rond zag dwalen.
ze knikte en liep meteen naar hem toe.
Roxas glimlachte en zag dat haar oor gespleten was.
"pichu!, zei Pichu en ging op zijn schouder zitten.
Roxas lachte naar Pichu en liep achter Sora en Dawn aan.
"wat is dat? een Pichu?, vroeg een spottende stem.
Roxas draaide zich om en Paul achter hem staan.
"wat boeit jouw dat?, dat haar oor nou gespleten is wilt niet zeggen dat ze afzichtelijk is!, riep Roxas boos.
Paul grinnikte en keek hem toen vals aan.
Pichu werd rood en kreeg tranen in haar ogen.
"haha, je bent al net zo als die loservriendjes van je, zei Paul schamper.
"oh denk jij dat? Sora en Ash zijn geen losers de grootste loser... dat ben jij!, riep Roxas en Sora en Ash draaide zich om.
"Pichu!, riep Pichu en sprong van zijn schouder.
"ha!, dus jij denkt met dat mormel me te kunnen verslaan?, vroeg Paul met een valse grijns.
Roxas was nu zo kwaad dat hij nu het liefst Paul zijn nek om zou willen draaien.
"Pichu, we laten die loser eens zien dat jij ook sterk en schattig kan zijn, zei Roxas en gebaarde naar Sora en Ash dat ze aan de kant moesten.
"dus je wilt vechten? versla dan maar me sterkste Pokémon! met deze mini muis, zei Paul en gooide een Pokéball de lucht in.
Dawn keek verbijsterd naar Roxas en toen naar Sora en Ash.
Sora deed een stap naar voren.
"Roxas, heeft gelijk, je moet niemand veroordelen naar zijn grote of kracht want alle Pokémon zijn even gelijk of je nou een mens of Pokémon bent iedereen is gelijk!, riep Sora en Roxas keek naar zijn broer.
"pi pikachu!, riepen Sparky en Pikachu tegelijk.
Paul klapte langzaam in zijn handen en keek hen dreigend aan.
"stelletje onnozele sukkels, zei Paul en beende weg.
"pi, zei Pichu en haar oren zakten omlaag.
"uhm... Pichu aangezien ik geen afstand van je kan nemen...wil je dan met mij en me vrienden mee?, vroeg Roxas aarzelend.
"Pichu!, zei Pichu blij en sprong in zijn armen.
"nu zijn jij en ik partner voor het leven net zoals Sora en Sparky en Ash Pikachu, zei Roxas terwijl Pichu over zijn gezicht heen likte.
Sora en Sparky keken elkaar glimlachend aan.
Word vervolgd.....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 1 nov 2010 - 15:08:
Cuteeeeeeeeeeeeeee!
Go Roxie!!! =D


pikafan10
pikafan10 zei op 31 okt 2010 - 16:25:
whaha
Go Roxas
laat die homo maar eens zien dat je van Pokémon houd