Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

1 okt 2008 - 20:38

1414

0

375



De weg naar geluk - killerpilze -

Natasja POV;

Je betn niet op Mäx, En ook niet op Jo! en ook niet op Fabi! Je kent ze pas een dag.. Je weet echt niet waar je met je gevoelens naartoe moet, en überhaupt welke gevoelens je hebt.. Als je Jo dat hoort zeggen schrik je wel. Je duwt Mäx van je af. 'Jo! wacht even!' roep je als je hem ziet weglopen. 'wat?!' roept hij terug 'ik vind mezelf al lelijk en stom, bedankt om me dat in te wrijven, terwijl je Mäx en Fabi zo 'heet' vind!' Hij kijkt je vol woede aan. 'Jo.. je weet dat ik je niet lelijk vind' Ineens zie je iets breken binnenin hem, en hij barst in snikken uit.



Jo POV;

je weet niet hoe het komt, maar bij die woorden voel je je ontroerd. Je begint te huilen. 'shht.. Jo, Stil maar.. ik ben gewoon niet op je verliefd..' zegt ze. Je knikt. 'sorry, ik stel me gewoon aan.' Je glimlacht weer. 'maar.. ben je verliefd op Mäx?' 'nee..' hoor je haar zeggen. 'nee, ik ken jullie pas een dag. ik weet zelf niet wat ik voel, en voor wie, sorry..'



Mäx;

Je staat er nog steeds bij. 'ok, dat weet ik dan ook' glimlach je. Eigenlijk vind je het wel jammer, maar je kent haar inderdaad nog maar een dag..



Fabi;

Je komt terug en ziet Jo janken, 'whazza, Jo?' 'niks..' krijg je als antwoord. 'Ok, dan niet' Je begint te lachen. Hij slaat met een kussen tegen je kop, en algauw ontstaat er een kussengevecht.
Natasja POV;

Lachend doe je mee met het kussengevecht. Je springt op Jo's rug en slaat met een kussen op zijn hoofd. Iedereen heeft de slappe lach. Hij slaat terug met een kussen, en je springt maar van zijn rug af. 'Gemeen Kind!'lach je. Ineens hoor je Mäx achter je lachen. Je probeert nog weg te rennen, maar hij slaat al met een kussen op je hoof. 'Nouhouu..'Je trekt een pruillipje, en Fabi en Jo liggen plat van het lachen.'Aaawh, jullie krijg ik nog wel.. wacht maar Faabsl! Vannacht!''hoezo vannacht? wat ga je met hem uitspoken?'grapt Jo. 'wie weet..'Je begint te lachen. Je wilt hem met een kussen op zijn hoofd slaan, maar Mäx houd zijn voet voor je, waardoor je over zijn voet struikelt. Je valt op de grond, maar dan ook echt hard. Je grijpt naar je hoofd dat echt bonkt. 'aauuw..' Je probeert op te staan, en voelt dat mäx wilt helpen. 'sorry..'zegt hij. 'Tis Ok..'Ineens word je heel duizelig, en alles word zwart voor je ogen..



Fabi POV;

'MÄX, ZE VALT!'roep je, maar mäx is te laat om haar nog op te vangen, gelukkig liep je zelf net op tijd naar haar toe, en voordat ze nog eens op de grond valt. Je legt haar op de bank en pakt wat ijs. Als je terugkomt zie je Mäx naast haar zitten, en haar hand vasthouden. Ze is nog steeds bewusteloos. 'Blijf met je poten van haar af Mäx, je hebt haar al genoeg aangeraakt. het is gewoon jou schuld dat ze bewusteloos is!'



Mäx POV;

í­k doe het toch ook niet expres! ik wou haar gewoon tackelen!' Je kijkt naar Faab. 'sorry hoor..' Chagrijnig kijk je de andere kant op. 'Gezellig hier hoor.'zucht Jo. Je voelt je nogal Pisst worden. 'sorry hoor! Kan ik eraan doen dat meisjes zo zwak zijn!' 'He, dat hoorde ik..'Hoor je ineens Natasja zeggen.



Natasja POV;

Je hoort alles wat de jongens zeggen, maar je kan je ogen niet opendoen of je bewegen.. Uiteindelijk kan je weer bewegen en zeg je dus dat je dat hoorde. 'Natasja! gaat het?'vraagt Faab bezorgd. 'beetje hoofdpijn..'zeg je met een glimlach. 'sorrysorrysorry, twas mijn schuld! het spijt me!!'ratelt max aan 1 stuk door. 'het is niet erg, mäx. K heb alleen van die s hoofdpijn die als een stuiterballetje door je hersenpan gaat.'Je ziet dat de jongens in een deuk liggen. 'das niet leuk' Je trekt weer een pruillipje. 'wil je slapen>?' Hij probeert zijn gezicht in de plooi te trekken. 'ja, ik denk dat ik ga slapen..' Hij begint te lachen. 'tis nog maar 11 uur. (savonds wel eh )' 'ja, En?' 'okj dan, dan zal ik je eens instoppen.' hij tilt je op en draagt je naar boven. 'gek! ik ben veel te zwaar en te dik om te dragne!'zeg je.
Natasja POV;

Kut. dat had ik niet moeten zeggen. Al sinds een lange tijd voel je je dik, en wil je niet eten.. zolang hij er maar niet achter komt. En Jo en Max ook niet. 'Je bent niet dik! en ook niet zwaar!' hoor je hem gelijk zeggen,'en ik zet je ook niet neer..' Hij tilt je helemaal naar boven en zet je op de weegschaal. 'wat ga je nu doen?' vraag je. Ogod.. als die weegschaal hoger als 46 aangeeft, dan moet ik echt dringend op dieet.., denk je. (je bent +/- 1.60 en ik vind dat toch weinig, 46 kg )'Ik ga jou laten zien dat je weinig weegt, en een mooi, slank figuurtje hebt!' antwoord hij. Je kijkt bang op de weegschaal. 55 kg.. Je trekt je los uit zijn omhelzing en loopt kwaaf naar zijn kamer. (ja, je moest bij hem slapen, Remember?)Hij komt je gelijk achterna gelopen.



Fabi POV;

55 KG, 55?! dat is gewoon superweinig! Je loopt haar achterna. 'Natasja..' 'LAAT ME MET RUST!' schreeuwt ze, nog voor je je zin af kunt maken. Je gaat naast haar op bed zitten. 'Laat me met rust.. alsjeblieft..?;' vraagt ze nog eens.Je staat op en zegt nog; 'als je maar weet dat je niet dik bent.., ik kom straks ook slapen.. Droom zacht..' Je geeft haar nog een kus op haar wang, en je loopt naar beneden.



Max POV;

Je hoort het geschreeuw van bovenaf. 'volgensmij heeft Fabi ook een blauwtje gelopen.' zeg je lachend. Jo grijnst als Fabi naar beneden gelopen komt.
Fabi had ondertussen uitgelegd aan Mäx en Jo wat er aan de hand zas, en ze maakten zich vrij veel zorgen om je. (Aaaawh <33)



Natasja POV:

Eigenlijk was ik te bot en grof tegen Fabi.., denk je. Je loopt naar beneden en ziet de jongens Tv kijken. 'Fabi..?' Hij had je nog niet gehoord of gezien, dus hij schrok. 'ja, wat is er?' vraagt hij met een glimlach op zijn gezicht. 'Sorry van daarstraks.. ik voel me gewoon.. dik..' 'Tis Ok., maar je bent echt niet dik! wie heeft je dat gezegd dan?' vraagt hij. 'niemand.' 'laten we erover ophouden..' zegt Jo, voordat er weer ruzie fzo komt. Je knikt. 'Maar, nu ga ik wel echt slapen.. kben moe..' 'Okaay.' Je wilt Mäx een kus op zijn wang geven, maar hij draait perongeluk zijn hoofd, dus die kus komt op zijn mond. Daarna wil je Jo ook een kus op zijn wang geven, maar hij draait expres zijn hoofd. 'Jo!' en hij begint te lachen. Dan loop je naar Fabi. 'oh, ik krijg dadelijk wel een kus he? ik ga ook mee naar boven namelijk.' Je glimlacht. 'Slaap lekker guys!' Je loopt naar boven, met Fabi achter je aan.

Tis nu midden in de nacht, een uur of 2.

Fabi POV;

Je ligt al de hele tijd wakker, en kijkt naar Natasja, die naast je ligt.Je hebt een arm om haar heengeslagen, en streelt zachtjes haar rug. Je denkt dat ze al slaapt. Je legt je hand op haar kont . 'Hee, blijf daar eens af!' hoor je ineens. Je schrikt je rot. 'eh, ja, eh, ik dacht dat je sliep..' Verlegen glimlach je naar haar. 'haha, kon je ook niet slapen?' 'nee, ik lag naar jou te kijken.' antwoord je , 'zullen we een film kijken, of ist meisje te moe?' Je kijkt haar glimlachend aan. 'ehm, oke.' 'welke film? Kheb alleen horrors of romantische.' 'heb je geen romantische horror?' vraagt ze heel bijdehand. 'eh, jawel denk k..' Je zet een "romantische horror" op. Dus nu liggen jullie gezellig op bed een film te kijken. Bij de enge stukjes voel je hoe ze dichter tegen je aan gaat zitten..



Natasja POV;

Je voelt je wel goed zo.. bij Fabi.. met een film. Je voelt zijn arm om je heen. Als de film bijna gedaan is, zijn er in de film 2 mensen nogal romantisch aan het kussen. Je kijkt vanuit je ooghoeken naar Fabi, en je ziet dat hij ook naar jou kijkt..



Fabi POV;

Je kijkt haar aan en pakt zachtjes haar kin vast. Dan zet je je lippen zachtjes op die van haar.. Je voelt dat ze het toelaat en duwt zachtjes met je tong tegen haar lippen, die ook opengaan. Met je handen woel je zachtjes door haar haren,


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.