Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Glory Day voor Sora en zijn vrienden!!!!

~The Long Journey Continue's~

4 nov 2010 - 21:44

572

1

303



Glory Day voor Sora en zijn vrienden!!!!

Sora, Ash, Dawn, Roxas en Kairi zaten op de veerpond naar NewMoon Island.
maar er waren twee vrienden in een heftige discussie: Sora en Dawn!!! al voor de 500e keer!!!!
"Sora, je weet dat meisjes aandacht moeten besteden aan hun haar dus ga nu aan de kant wil je, zei Dawn en had een borstel in haar hand.
"nou en, wat boeit het? als ik daar wil zitten ga jij maar ergens anders je meisjes dingen doen!, beet Sora haar nijdig toe.
Dawn zei iets onverstaanbaars en Sora stond toen nijdig op.
"alstublieft uwe koninklijke hoogheid, zei Sora sarcastisch en liep weg.
hij zuchtte en sprong toen het zwembad in.
"ze denkt echt dat ze vanalles kan maken, eh, mompelde Sora in zichzelf en draaide zich om.
"Pikachu, zei Sparky en sprong ook in het water.
"hey, broertje lief, zei Roxas en ging bij hem op de kant zitten.
Sora keek op en zag dat Roxas naast hem zat.
"hoi, moet jij niet je liefje zoenen ofzo?, vroeg Sora nijdig.
Roxas liet zich lachend in het water glijden.
"nee, ik kom gewoon ff bij jou zitten, zei Roxas en moest gaan watertrappelen want het water was veel te diep voor hem.
"je bent een braaf broertje, zei Sora en dook onderwater.
Roxas grinnikte toen Sora weer boven kwam.
"ben je afgekoelt? heethoofd?, vroeg Roxas droog.
Sora grijnste en trok hem naar zich toe.
"koel jij maar af, heethoofd!, riep Sora lachend en duwde hem onderwater.
Roxas spartelde tegen en greep Sora beet.
"wat doen jullie nou weer?, vroeg Ash die aan kwam lopen met een dienblad in zijn handen.
"oh niks, een watergevecht, zei Sora toen Roxas hem in de houdgreep hield.
"probeer elkaar niet te vermoorden als ik weg ben, zei Ash en liep naar Dawn en Kairi.
Sora en Roxas barstte in lachen uit.
"kom, laten we Ash grijpen, mompelde Sora met een brede grijns.
Roxas grinnikte en zwom naar de trap.
en slopen naar Ash toe die omgedraaid naar hen toe stond.
Sora greep toen zijn armen en Roxas zijn benen.
"Hey laat me los, stelletje mafkezen!, riep Ash geschrokken en spartelde tegen.
"Ashyboy gaat zwemmen!, riep Sora en duwde hem het water in.
Roxas, Dawn en Kairi lagen dubbel van het lachen.
Ash kwam boven met een rood hoofd.
"wie van jullie, idioten deed dit!, gromde Ash nijdig.
Sora lag dubbel van het lachen en Ash keek toen zijn kant op.
"ik.... jij! kom hier!, riep Ash en klom zonder moeite op de kant en greep Sora beet.
"het was een grapje, Ashieboy, zei Sora lachend.
"je lijkt me moeder wel, zei Ash met een bedrukt gezicht.
Sora grinnikte en sloeg zijn arm om zijn nek.
"kom mafkees, we gaan eten, zei Sora en liet hem los en trok Roxas mee.
en aten die middag hun buik rond.
Toen de zon weg was ging Roxas naar het dek om naar de heldere sterrenhemel te kijken.
Pichu zat op zijn schouder mee te kijken.
"hey, wat doe je?, zei de vertrouwde stem van Dawn.
"ik kijk naar de sterren...gewoon zolang geleden dat ik thuis ben geweest dat ik gewoon... zei Roxas maar kapte in zijn zin af.
"je mist Twinleaf Town?, zei Dawn en kwam naast hem staan.
Roxas knikte en keek haar aan.
"het maakt niet uit dat je je gevoelens toont, jij bent Sora niet, zei Dawn en leunde tegen hem aan.
Roxas glimlachte en voelde de warmte van haar lichaam.
en er kropen toen langzaam tranen over zijn wangen maar hij bleef glimlachen.
"ik ben blij dat jij en Sora bij me zijn, dat betekent veel voor me, zei Roxas zacht.
Dawn kroop nog dichter tegen hem aan en ze keken samen naar de sterren.
Word Vervolgd.....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 5 nov 2010 - 20:00:
Awwww!