Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » 14 Days! (AF) » Hoofdstuk 10 - Het dorpsfeest (dag 9)

14 Days! (AF)

3 nov 2010 - 0:06

3981

1

205



Hoofdstuk 10 - Het dorpsfeest (dag 9)

Joe pov
Ik liep de trap af. Moe van de afgelopen nacht. Was ik maar wat eerder in mijn bed gegaan. Maar ja eigen schuld. Vanavond was er een feest. Een of ander dorpsfeest in het naburige dorp. Maddy vond dat we er heen moesten. Konden we lekker zuipen had ze gezegd. Er waren genoeg fietsen dus we konden er op de fiets heen. Voor een keer leek het me wel grappig. In de keuken aangekomen zag ik iedereen aan de ontbeid tafel zitten. Merendeel was volgens mij moe. Met een vrolijke goedemorgen plofte ik op een stoel. Begon te eten. ‘Nog wat te doen voor vandaag?’ Zei ik belangstellend terwijl ik de kring van verveelde en slaperige gezichten rond keek. ‘Nee niet echt eigenlijk.’ Zei Alex die er moe uitzag. Terwijl ze wel vroeg naar boven was gelopen nou hoefde dat niet te zeggen dat ze ook was gaan slapen dacht ik. ‘Jullie kunnen wel wat voor mij doen.’ Zei Annabel. ‘Wat dan mam?’ Zei Madison die er volgens mij niet zo veel voor voelde. ‘Boodschappen doen zeker?’ Zei Alex. ‘Ja inderdaad.’ Zei Annabel. ‘Ah prima beter als op de bank hangen.’ Zei ik. ‘Met zijn vijven zijn we toch zo klaar!’ Mengde Nick zich ook in het gesprek. ‘Alex rijd.’ Zei Kevin met een grijns die meteen wakker scheen te worden. ‘Ha ha en jij weer les geven zeker.’ Zei Nick. ‘Tuurlijk! Wie anders?’ Zei Kevin lachend. ‘Een rij instructeur misschien?’ Zei ik droog. ‘Deze is toch veel sexier dan de meeste rij instructeurs en toch heeft deze ook veel meer humor ook al is die niet bevoegd.’ Zei Alex lachend met een knipoog naar Mark. Mark kon er wel om lachen. ‘Als je maar voorzichtig bent met mijn meisje dan is het goed.’ Zei Mark tegen Kevin, ‘Al ben ik daar toch vrij zeker van.’ Zei Mark lachend. ‘Tuurlijk je kent me toch.’ Zei Kevin. Hij nam het boodschappenlijstje mee en liep de deur uit. Toen wij niet opschoten kwam hij terug. ‘Komen jullie nog?’ Schreeuwde die vrolijk. ‘Wij zijn onderweg!’ Schreeuwde ik terug. ‘Even later reden we naar de supermarkt. Alex achter het stuur, Kevin naarst haar en ik zat bij het raam, naast me Nick en bij het andere raam zat Maddy. We hadden een lange boodschappenlijst. We waren al snel de winkel door met zijn vijven. Kevin schreeuwde dat die dit moest halen en deze dat moest gaan zoeken zo ging het reuze snel. Na een half uur waren we alweer klaar. We rekenden af en reden terug naar de boerderij. Laden het allemaal in de kelder waar Madison en Alex de boodschappen uitpakten en op de goed plaats zetten. Hun kelder deed me denken aan een magazijn. Al was het er wel lekker koel. Vooral met het warme weer wan nu was dat heerlijk. ‘En nu?’ Zei ik toen we op de bank neerploften met zijn vijven. We hadden geluk met de grote hoekbank anders hadden we er nooit allemaal opgepast. ‘Zullen we er een film in drukken?’ Zei Alex opgewekt. ‘Prima, veel meer is er toch niet te doen.’ Zei Kevin. ‘Wat voor film?’ Zei Nick. ‘Een horrorfilm of een thriller!’ Zei Madison luid. ‘Ja daag ik haat horrorfilms.’ Zei Kevin protesterend. ‘Ik vind een thriller ook helemaal niks.’ Zei ik. ‘Actie dan?’ Opperde Alex. ‘Nee, ook niet leuk. Romantiek of iets dramatisch heb ik wel zin in.’ Zei Kevin. ‘Nou nee echt niet wil je me in slaap hebben of zo?’ Zei Madison die rechtop ging zitten. ‘Wat dachten jullie van een fantasie film dan?’ Zei Nick. ‘We hebben ook familie films!’ Zei Alex die in de kast keek naar de vele dvd’s. ‘Ja das denk ik wel het beste. Daar zit romantiek, actie, drama en alles eigenlijk wel een beetje in. Goed idee Alex!’ Zei ik. Ze pakte een stapeltje dvd’s eigenlijk allemaal Disney films en iets wat daar wat van weg had. We kozen uiteindelijk voor brother bear. Alex drukte de tv aan en deed de dvd in de speler plofte in het hoekje van de bank. De film begon. ‘Die kleine beer heeft wel wat weg van Kevin.’ Zei Alex lachend. ‘Ja inderdaad. Nu je het zegt. Zei ik. ‘Koda Kevin!’ Zei Madison grijnzend. We keken verder naar de film en na deze drukte Madison Kungfu panda erin.


Mark pov
Toen ik de woonkamer binnenliep hoorde ik op het geschreeuw van de tv na helemaal niks. Ik keek de kamer rond Ze lagen allemaal te slapen op de bank. Madison lag met haar hoofd op Joe’s schoot. Joe zat onder uitgezakt en half scheef tegen de voeten van Nick aan. Nick had zijn voeten op de bank half opgetrokken. Hij zat in de hoek van de bank. Tegen hem aan en met haar hoofd op zijn schouder lag Alex. Alex had haar voeten onder zich gevouwen en op haar hoofd ruste dat van Nick. Kevin lag half van de bank af. Zijn hoofd op de bank en zijn billen op de armleuning en zijn voeten hingen naar beneden ze raakte makkelijk de grond en lagen uitgestrekt over het kleed. Lachend wenkte ik Annabel die naast me kwam staan in de deuropening. ‘En dat moet straks nog naar een feest? Gaan ze dat redden dan krijgen ze ook geen slaap.’ Zei Annabel spottend. Hoofdschuddend liep ze de keuken weer in waar ze begon te rommelen. Ik liep haar achterna sloot haar van achter in mijn armen en fluisterde haar iets in het oor. ‘Ja dat zijn ze inderdaad nog. Wij deden dat ook op die leeftijd.’ Zei ze terwijl ze tegen me aan leunde en haar hoofd naast het mijne legde op mijn schouder. Ik kuste haar. ‘Het zijn tieners die doen dat soort dingen.’ Zei ik. Lachend draaide ik haar om en kuste haar opnieuw.

Joe pov
Ik was me aan het klaarmaken voor het feest. Iedereen was dat aan het doen. Ik was wakker geworden en er lag iets op min schoot. Maddy was met haar hoofd op mijn schoot gaan liggen. Toen ze wakker was geworden wilde ze er niks van weten. Dat had ik wel verwacht maar toch ontkennen kon ze het niet bedacht ik me grijzend. Ik had eindelijk iets gevonden om haar te plagen. Al zou ze het me niet in dank afnemen. Ik verliet de kamer ik zag er zo wel goed genoeg uit. Country style was het thema. Ik had een verbleekte spijkerbroek aan met een geruit bloesje en mijn haar zat door de war. Beneden stonden Kevin en Nick al. Kevin had ook een bloesje aan met een spijkerbroek en zijn laarzen erover heen. Hij leek een beetje op Lucky Luke. Ook Nick had een geruit bloesje aan met een zwarte spijkerbroek. Op de trap klonken voetstappen. De deur zwaaide langzaam open. De jongen keken met open monden naar Alex die er fantastisch uitzag. Ze droeg een vrolijk gebloemd jurkje met een lang kanten vestje en daaronder haar hoge schoenen aan. ‘Schiet je op haar Maddy we willen nog wel van het feest kunnen genieten.’ Schreeuwde Alex ophoog. ‘Ik kom zo!’ Schreeuwde Madison terug. Even later verscheen ze. Mijn mond zakte open. Ik kon het echt niet helpen. Madison had een broek aan die halverwege haar bovenbeen ophield. Daaronder had ze cowboy laarzen. Daarboven had ze een rood geruit bloesje dat ze onder haar boezem had dichtgeknoopt. ‘Jongens ik heb nog een kleinigheidje voor jullie opgehaald.’ Zei Mark die net binnen kwam lopen. ‘Nou ik wil eigenlijk ook nog een navelpiercing!’ Zei Madison. Mark keek naar Maddy. ‘Ben je helemaal gek geworden?’ Schreeuwde Mark naar Madison. ‘Hoezo? Is er wat mis met deze outfit?’ Zei Madison. ‘Zo kom je de deur niet uit! Als je dat maar weet!’ Schreeuwde Mark opnieuw richting Madison. ‘Wat is er nu weer mis met mijn outfit?’ Zei Madison zuchtend. ‘Ga je onmiddellijk omkleden jongedame! Anders kom je vanavond helemaal niet eens op dat feest.’ Schreeuwde Mark opnieuw. Met een diepe zucht stampte Madison de trap weer op. ‘Zoals ik dus al zei, ik heb een kleinigheidje voor jullie.’ Zei Mark hij plantte op Joe’s hoofd een donkerbruine cowboy hoed. Op dat van Nick een zwarte en op dat van Kevin een crème kleurige hoed. ‘Deze rood bruine hoed is voor Maddy. Als ze zich fatsoenlijk heeft opgekleed.’ Zei Mark die nog steeds boos was. Madison stampte de trap weer af. ‘Zo beter?’ Schreeuwde ze naar Mark. ‘Ja duh!’ Schreeuwde die terug terwijl die de hoed op haar hoofd zette en met een veel plezier de kamer verliet.

Kevin pov
We stapten op de fiets en reden richting het dorpsfeest. Joe reed naast mij daarnaast Maddy en daar weer naast Nick met Alex achterop omdat de andere fiets een lekke band had. ‘Eindelijk je bent veranderd in een galante heer.’ Zei ik. ‘Heb ik je toch nog wel iets bijgebracht.’ Zei ik met een grijns. Joe die wel zag dat Nick het niet waardeerde begon Madison te plagen. ‘Lag het lekker op mijn schoot?’ Madison kreeg er de smoor in. ‘Nee vreselijk.’ Zelfs een baksteen ligt beter.’ Zei Madison. ‘Volgende keer wil ik er wel een kussentje op hebben. Heb je dat genoteerd?’ Zei Madison. ‘No way dat leg je er dan zelf maar op. Wat ik niet begrijp is waarom je dan wel blijft liggen als het zo vreselijk lag?’ Zei Joe. Ik luisterde naar het gekibbel van Joe en Madison dat de hele weg bleef duren. ‘Laten we het wel gezellig houden he.’ Zei Alex die er schijnbaar schoon genoeg van leek te hebben. We zetten de fietsen op slot en liepen naar binnen.

Joe pov
Ik had de smoor in want Madison ontkende alles over vanmiddag. Ik liep direct naar de bar en bestelde wat te drinken. 4 bier en een cola berenburg voor Alex. Ik sloeg mijn glas bier bijna in 1 keer achterover en bestelde meteen een nieuwe. ‘Rustig aan Joe zo’n dorst krijg je toch niet van dat fietsen?’ Zei Kevin. ‘Dat komt niet door het fietsen maar doordat die het niet kan hebben dat ik gelijk heb.’ Zei Madison met een hatelijke glimlach. Ze bedankte me voor het biertje en liep naar een stel jongens. Een van die jongens kwam me bekend voor. ‘Wie zijn dat?’ Zei Kevin geamuseerd terwijl die naast me op een kruk neergeploft was. ‘Die ene is onze buurjongen, die andere zullen wel vrienden van hem zijn.’ Zei Alex. ‘Die ene is trouwens best wel lekker!’ Zei Alex terwijl ze een slok nam van de cola berenburg. Nick keek jaloers naar Alex. Ze liep richting Madison en begroette Dirk- Jan de Boer en zijn vrienden. ‘Heey Dirk- Jan hoe gaat die?’ Zei Alex. ‘Prima met jou?’ Zei hij terwijl die naar Madison haar boezem keek. Hij kon zijn ogen er niet van af houden zag ik wel. Ik dronk mijn glas leeg en bestelde nog twee biertjes. Die ene dronk ik in een teug leeg. ‘Joe doe even rustig aan. We zijn er nog maar net. Geniet een beetje van je bier.’ Zei Kevin. ‘Hoeveelste is dit?’ Zei Nick die naast Kevin was neergeploft. ‘De vierde of misschien zelfs al de vijfde.’ Zei ik grijzend tegen Nick.

Nick pov
De band begon te spelen. Ze begonnen met een slow nummer echt zo’n schuifel nummer. Tot mijn spijt danste een van de jongens waar Alex en Maddy bij stonden met zowel Alex als met Maddy. Joe greep weer naar een biertje er stonden er nu nog 5 voor hem. Hij kon er geloof ik niet tegen dat Maddy aan het dansen was. ‘Joe wat is er met je?’ Zei Nick die zijn broer aankeek. ‘Ja aan wat is er aan de hand?’ Wat heb vanavond?’ Zei Kevin. Het nummer was afgelopen en ik was blij dat Alex naar mij toe kwam. Ik was zo jaloers dat ze met hem danste ik plaats van mij. Volgens mij had Joe het er ook niet makkelijk mee dat Maddy aan het dansen was. Dit was al het 5de biertje dat die zo achterover sloeg. Hij had de 6de in zijn hand toen ik zijn hand greep. ‘Ho die is voor mij jij hebt wel genoeg gehad voor vanavond!’ Zei ik terwijl ik het streng aankeek. Voor die kon protesteren greep ik het biertje uit zijn hand en klokte het achter over. Joe keek verbaasd maar kon zien dat Nick het meende. Alex leunde tegen Nick aan die met zijn benen wijd op de kruk zat. Hij keek naar haar glas en bestelde nog een cola berenburg samen met twee biertjes. Schoof er een naar Kevin en nam er zelf een. Ik nam een slok uit mijn glas. Maddy kwam aanlopen met die buurjongen. Hij stelde zich voor als Dirk- Jan de Boer. Joe keek boos richting Madison. Toen niemand keek stak ze haar tong naar Joe uit. Ze begon te flirten met Dirk- Jan om Joe te pesten. Dirk- Jan en Kevin gingen een wedstrijdje doen wie het meest kon zuipen. ‘Ik doe ook mee!’ Zei Madison. Ieder bestelden tien biertjes. ‘Nick jij bent scheidsrechter zodat we weten dat het eerlijk gaat!’ Zei Kevin. ‘Oké, starten maar dame en heren!’ zei Nick die zijn armen om Alex heen sloeg. Na een tijdje bestelde ieder nog tien biertjes. En verder ging de wedstrijd. Madison was lekker op dreef en was al bezig met haar 18de biertje op deze avond. Kevin zat op 15 biertjes en Dirk- Jan zat ook op 15 biertjes. Joe ging bij Madison staan niemand lette meer op ons. Ik kuste Alex zachtjes in haar nek.

Alex pov
Ik voelde zijn zachte lippen in mijn nek. Mijn hele lichaam tintelde bij zijn aanraking ik draaide me om. Keek nog snel even om of niemand oplette en zoende hem toen vol op zijn mond. Ik voelde een warmte door elk hoekje van mijn lichaam kruipen. Het voelde zo lekker en zo goed. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Hij brak de zoen af. Ik draaide me om en keek naar Kevin die aan zijn laatste biertje begonnen was Maddy was al klaar en hing half van de barkruk tegen Joe geleund. Joe probeerde haar weer op de barkruk te hijsen zonder succes. ‘Dirk- Jan Maddy heeft je verslagen en Kevin ook.’ Zei Alex. ‘Nick de uitslag!’ Zei Kevin. ‘Oké op de derde maar zeker niet de minste plaats is geëindigd Dirk- Jan de Boer. Op de tweede plaats die net met een neuslengte voorlag op de derde plaats is geëindigd Kevin Jonas. En de met veel lof betoogde Madison de Vries heeft de eerste plaats behaald. Van harte gefeliciteerd Maddy!’ Zei Nick heel serieus hij knipoogde naar mij. ‘Je mag de scheidsrechter niet meer afleiden he das een diskwalificatie waard voor de eerst volgende zoen. Zei hij. ‘Jij lieve Nick word gek als ik je de hele avond niet zoen!’ Zei ik. ‘Was ik dat dan al niet? Gewoon gek en stapelgek op jou!’ Zei hij. Ik lachte toen ik hem aankeek vloeide er een golf van geluk door me heen. ‘En ik ben verdronken in jou mooie bruine ogen.’ Zei ik. Hij trok me op schoot. Sloeg zijn armen om me heen en keek over mijn schouder naar de rest. Kevin was zo bezopen als het maar kon net als Maddy en Dirk- Jan. Joe was nog behoorlijk nuchter net als ik en Nick. Ik nam een slok uit mijn glas terwijl ik richting Joe en Maddy keek volgens mij was Maddy boos omdat Joe haar naar huis wilde brengen.

Joe pov
‘Maddy, kom we gaan!’ Zei ik. ‘Hoezo ik ben niet moe en ik vind het hier gezellig.’ Zei Madison. ‘Je kan amper rechtop zitten Maddy!’ ‘Ik kan wel recht op zitten.’ Zei Madison terwijl ze zich recht op de kruk zetten al gauw viel ze weer tegen me aan. Ik zuchtte diep. ‘En trouwens ik hoef niet thuis te worden gebracht door een sexy iemand. Ik kom zelf prima thuis.’ Zei Madison. Ik lachte. ‘Dus ik ben sexy?’ Zei ik terwijl ik haar aan keek. Ze maakte of een grapje of ze was zo dronken dat ze de waarheid eindelijk sprak dacht ik. ‘Ik red me prima alleen.’ Zei Madison die schijnbaar deed alsof ze mijn vraag niet gehoord had. Ze lag nu met haar hoofd tegen mijn schouder. Ik tilde haar op en liep langs Alex en Nick. ‘Deze kan niet meer recht zitten of lopen ik neem haar mee en leg haar in bed. Zorgen jullie voor Kevin?’ Zei ik. ‘Tuurlijk Joe.’ Zei Alex terwijl ze me op mijn wang kuste. ‘Bedankt dat je dit wil doen.’ Zei Alex. ‘Geen probleem.’ Zei Joe. ‘Je had het zelfde gedaan voor mij met Nick of Kevin.’ Zei ik, ik knipoogde naar Alex en liep verder. Madison werd wel een beetje zwaar zo in mijn armen. Ik zette haar neer en sloeg over mijn schouder. Ze stribbelde hevig tegen ‘Laat me los, ik wil niet laat me los. Nu! Zet me onmiddellijk neer en wel meteen.’ Schreeuwde ze terwijl ze op mijn rug sloeg en me hevig tegenwerkte. ‘We zijn er.’ Zei ik. Ik deed de fiets los en plantte Madison om de stang zo kon ze er niet af vallen of springen. Ze was inmiddels moe geworden want ze hing tegen me aan. ‘Lekker ligt dit gespierde lijf.’ Zei ze heel zachtjes. Ik grijsde als ze nu niet zou toegeven dat ze me leuk vond dan wist ik het ook niet meer. Dan had mijn gevoel het toch mis gehad. Ik fietste snel en binnen no time waren we bij de boerderij ik stapte voorzichtig af. Zo dat ik haar niet wakker zou maken. Ze droomde en mompelde af en toe iets waar ik weinig van verstond. ‘Joe?’ Vroeg ze slaperig. ‘Ja?’ Zei ik. ‘Waar ben ik en waarom ben jij zo sexy?’ Zei ze. ‘Je bent thuis, dat weet ik niet; wat vind je zo sexy aan mij?’ Zei ik nu wilde ik het weten ook. Ik keek naar haar gezicht. ‘Hoeveel heb ik gezopen? Hoe moet ik dat weten. Hoe laat is het eigenlijk?’ ‘Veel, jij zegt net dat ik sexy ben dus wil ik wel weten wat er sexy is aan mij. Het is 4 uur geweest.’ Zei ik.

Madison pov
Ik lag in Joe’s armen volgens mij maar veel kon ik me niet herinneren van vanavond of vannacht. De hele avond was nogal wazig. Ik zal wel weer teveel gedronken hebben ik weet het niet meer. Nu lig ik met mijn hoofd op Joe’s blokjes buik. Ik lig ergens tussen bewust zijn en onbewust zijn. Langzaam voel ik dat ik in slaap val. Mijn ogen worden zwaar en beginnen dicht te vallen. Met de gedachte met een nachtmerrie wakker te worden zak ik nog dieper in slaap.

Alex pov
Kevin zat vrolijk te lachen op de kruk. Ik trok Nick van de barkruk en sleepte hem de dansvloer op. Tonight I wanna cry speelde de band nu zachtjes. Ik leg mijn armen in Nick ’s nek. Hij legt zijn handen zachtjes op mijn heupen. Rustig dansen we op de melodie van de muziek. Ik kijk over Nick ’s schouder en zie Kevin die flirt met nee,dat kan toch niet, das Dirk- Jan ’s oma. ‘Volgens mij is het tijd om naar huis te gaan want Kevin houd het niet heel lang meer vol.’ Fluisterde ik in Nick ‘s oor. We draaiden zodat Nick over mijn schouder kon kijken. ‘Nee, het inderdaad tijd om naar huis te gaan. Wie is dat eigenlijk?’ Fluisterde Nick terug. ‘Wil je dat echt weten?’ Fluisterde ik terug. ‘Ja.’ Fluisterde Nick terug. ‘Dat is de oma van Dirk- Jan, ze woont ook bij Dirk- Jan ’s familie in huis. Boffen wij even dat ze dement is.’ Zei Alex grinnikend. Het nummer was intussen afgelopen het volgende nummer was Hungry eyes van Eric Carmen.
Nick zingt zachtjes mee terwijl hij zijn ogen dicht heeft. Onze hoofden zijn dicht bij elkaar en elke keer bij Hungry eyes kijken we elkaar diep in de ogen. Ook ik zing mee dit nummer is zo mooi. Het nummer is bijna afgelopen en onze lippen zijn nog een cm van elkaar af. Ik voel zacht zijn adem op mijn lippen en zijn warme huid op de mijne. Ik voel mijn hele lichaam tintelen. ‘Heey, tortelduifjes hebben jullie al Hungry eyes?’ Zei Kevin met dubbele tong. Ik schrok van Kevin. ‘We kunnen beter gaan!’ Fluisterde ik met mijn hoofd vlak bij Nick ’s oor. Hij knikt. ‘Ik weet dat je liever niet wil maar we spelen dit nummer thuis wel af het staat op mijn mp3 speler.’ Zei ik zachtjes zodat Nick zich niet al te teleurgesteld voelt. Hand in hand lopen we naar buiten voor ons loopt Kevin.

Nick pov
Ik heb niet zo veel gedronken maar toch voel ik me wel wat teleurgesteld als Kevin ons niet had onderbroken stonden we nu te zoenen. Ik baalde. Alex legde haar hoofd tegen mijn rug en sloeg haar armen stevig om me heen. Het troostte me wel iets. Vrolijk lachend keken we naar Kevin die voor ons fietste hij slingerde van de ene kant van de weg naar de andere kant van de weg. Terwijl hij vals allemaal onverstaanbare liedjes song. Al gauw reden we het erf op. We reden achter Kevin aan ik trapte harder en probeerde hem te stoppen. Het lukte me niet en hij trok mij mee de vijver in. Nog gauw was Alex van de fiets gesprongen. ‘Nick, Nick waar ben je?’ Hoorde ik haar roepen. ‘Help me Alex.’ Riep ik naar haar. Langzaam verdween ik onder water. Ik hoorde een plons en daar was Alex. Ze trok me omhoog naar de oppervlakte. Lachend keek ik haar aan. ‘Je deed het expres he?’ Zei Alex boos. ‘Spring ik erin voor niks.’ Riep ze boos. ‘Nick ik vind dit niet… Verder kwam ze niet want ik drukte mijn lippen op de haren zoende haar vol op haar mond. Even deed ze helemaal niks daarna zoende ze me terug. Naast ons hoorden we belletjes we stopten met zoenen en keken om ons heen? ‘Waar is Kevin?’ Zei Nick. ‘Niet hier.’ Zei Alex die zich liet zakken. Ze kwam even later met Kevin boven water we hezen hem samen uit het water. ‘Ik wil er niet uit ik ben een vis. Laat me zwemmen daarvoor heb ik toch kieuwen.’ Schreeuwde Kevin die tegen stribbelde. We namen hem mee naar binnen en ik trok hem snel droge kleding aan. Dumpte hem in de hooiberg en ging douchen. Alex was net klaar en liep in haar pyjama naar mijn kamer. Onderweg zag ze Madison en Joe liggen op de bank. Al gauw was ik klaar met douchen deed een boxershort aan en liep naar mijn kamer. Onderweg liep ik langs de bank waar Madison en Joe samen op lagen te slapen. Alex zat op mijn bed te wachten. Ze stond op en gaf me een oordopje we dansten net als een uur geleden. Alleen ik had een boxershort aan en zij had een kort nachthemd aan. Toen het nummer bijna afgelopen was stonden we dicht tegen elkaar aan. Om mijn middel lagen haar handen en op haar schouders rusten de mijne. Een van haar dunne bandje gleed naar beneden. Ik keek haar diep in de ogen en zij keek mij aan. Mijn gezicht kwam steeds dichter bij het hare. Bang was ik dat we weer gestoord zouden worden maar haar lippen raakten de mijne al. We zoenden innig en teder. Langzaam dansten we richting het bed. Zachtjes gingen we liggen nog steeds zoenend. Nu hoorden we het nummer Somebody like you van Keith Urban. Terwijl ik mijn lippen van de hare haalde voelde ik weer die vlinders die naar elk uithoekje van mijn lichaam schenen te bewegen. Ze glimlachte naar mij. Mijn hart smolt en weer voelde ik de vlinders in mijn buik. Ik lag nu naast haar en met haar mooie glimlach viel ik in slaap.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 9 jan 2011 - 18:02:
Aaaawh, wat lief