Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » In your shadow

Why I wrote it (Tc, but no story)

3 nov 2010 - 13:18

291

3

375



In your shadow

Wat is het verhaal achter het lied?
Dat nummer heb ik voor onze fans, en voor mijn idolen geschreven.
Ik heb al zoveel fanarts gezien en zoveel fanfictions gelezen, en die deden me aan mezelf denken.
Vroeger heb ik ook vaak mijn idolen getekent, of tenminse geprobeert, en ik heb ook enkele keren een fanfiction geschreven. Ik weet nog zo goed dat ik daar enkele keren echt een uitlaatklep in gevonden heb. Mijn tekeningen werden soms echt gewaardeerd, en die liedjes die ik schreef en die geïnspireerd waren door mijn idolen ook, en dat liet me voelen dat er echt iets was waar ik goed in was.
Ik besefte echt dat ik veel aan mijn idolen te danken heb, want bij hen is alles begonnen.
Met dat nummer wil ik ook aan onze fans duidelijk maken dat ik het fantastisch vind wat ze doen. Zonder hen kunnen wij niet doen wat we nu doen, en ik wil ook laten weten dat ik begrijp dat zonder ons, zij niet zouden doen wat ze nu doen.

Wat was Tom's eerste reactie?
Hij heeft me uiteglachen nadat ik vertelde waar het nummer over gaat, net als Georg en Gustav. Ze vonden het onozel omdat ze mijn tekeningen gezien hebben en ze echt rampzalig zijn volgens hen.
Weken heb ik hen uitgelegd dat het nummer voor de fans is, en niet voor Tom zoals hij eerst dacht toen hij de titel zag, en uiteindelijk hebben ze dan toch het gevoel achter het lied begrepen.
Zij hebben vroeger ook vaak genoeg iets gedaan dat geïnspireerd was door hun idolen, dat is een feit. En uiteindelijk vinden zij ook dat we de fans moeten steunen in wat ze doen, net zoals zij ons steunen.
Zonder ons, zijn er geen fans, zonder fans, zijn wij er niet.

[reacties??]


Reacties:


YarahartBill
YarahartBill zei op 5 nov 2010 - 18:00:
Zonder ons, zijn er geen fans, zonder fans, zijn wij er niet.


Zooo true!!

xxxxxxx. <33


jorinloveth
jorinloveth zei op 3 nov 2010 - 22:19:
Hij heeft me uiteglachen nadat ik vertelde waar het nummer over gaat, net als Georg en Gustav. Ze vonden het onozel omdat ze mijn tekeningen gezien hebben en ze echt rampzalig zijn volgens hen.


dat vond ik echt droog XD

het was een prachtig stukje x3


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 3 nov 2010 - 14:53:
Omg hoe mooi <3
ik HOU van in your shadow <3