Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Only Fools Fall In Love, So I Guess I'm One Of Them » Chapter Two

Only Fools Fall In Love, So I Guess I'm One Of Them

3 nov 2010 - 17:50

640

1

277



Chapter Two

The greatest pleasure in life, is doing what others say you cannot do.

"Het lukt je nooit! Pussy!" Ik gromde naar Emmett en spande al mijn spieren op. Ik was verdomme al drie keer in die stomme rivier gevallen omdat ik niet ver genoeg sprong, maar ik zwoer dat ik het de vierde keer wel zou halen. Ik schudde me nog een laatste keer uit, ik haatte het gevoel dat een natte vacht je gaf.
"Pussy," riep hij nog een keer. Ik huilde woedend en liep achteruit voor de aanloop. Ik had natuurlijk ook kunnen zwemmen...
"Maar daar ben je te koppig en te trots voor," grijnsde Edward. Ik jankte verontwaardigd.
Ik ben niet koppig. Ik ben volhardend, dat is iets anders.
Hij lachte luid.
"Ja, je hebt gelijk, dat is iets anders.
Waarom heb ik het gevoel dat je me uitlacht?
"Zoiets zou ik toch nooit doen?" Ik blafte kort en concentreerde me daarna weer op de rivier. Emmett had gelijk, het zou me nooit lukken. Maar ik was veel te koppi... euhm, VOLHARDEND om dat toe te geven.
Edward bulderde van het lachen bij het horen van mijn hersenkronkels.
"Durf je niet meer?" treiterde Emmett. Ik voelde woede opkomen, en ik fixeerde mijn blik op hem. Ik beeldde me in dat zijn ogen bloedrood waren in plaats van dat zachte goud.
"Maggie..." Ik negeerde Edward en zette me schrap. Mijn instinct was in tegenstelling tot mijn afkeer voor vampieren niet verdwenen.
"Maggie!" zei Edward nog een keer, deze keer dringender.
Geen zorgen, alles onder controle.
"Doe nou geen domme dingen," zei hij zacht.
Ik doe nooit domme dingen, ga opzij.
Hij was voor me komen staan om me de weg te versperren.
Edward, ik doe hem echt geen pijn, het gaat gewoon om de inleving. Dan voel ik me sterker, snap je?
Hij fronste zijn wenkbrauwen en zuchtte, maar stapte toch opzij.
Dank je, schat.
"Pussy, Pussy, Pussy!" joelde Emmett. Oh, ik zou hem de schrik van zijn leven geven! Edward kreeg een flauwe grijns op zijn gezicht, en in combinatie met mijn blaffende lach kreeg Emmett in de gaten dat er iets zou gebeuren.
"Maggie, wat ga je doen?" Hij deinsde een beetje achteruit toen ik in elkaar dook om mijn aanloop te beginnen.
"Maggie!" Ik rende full speed naar de oever van de rivier.
"MAGGIE!"
Ik sprong.

Met een grote bonk kwam ik neer aan de overkant. Emmett was ondertussen in het bos gaan staan.
Schijterd, wie is er nou de Pussy?
Edward liep naar me toe en aaide achter mijn linkeroor. Oh, damn, daar kon ik niet tegen, dan kreeg ik kippenvel over mijn hele lijf. Ik draaide mijn kop naar hem toe en jankte zacht. Het was zo'n ontzettend fijn gevoel.
"Jongens?" Jasper keek ons geamuseerd aan. Blijkbaar was ik niet de enige met leuke gevoelens.
"Hou jij je mond maar," zei Edward plagerig tegen mij. Ik likte over zijn gezicht en ik vleide me tegen hem aan.
"Soms lijk je meer op een kat dan een hond," zei Esmé zacht.
"Ja, zei ik toch, PUSSY!" Ik gaf Emmett een stoot en liep hem voorbij. Nou ja, dat was het originele plan, Emmett liet zo'n duwtje niet over zijn kant gaan en greep me bij mijn staart. Ik kefte geschrokken naar hem en hapte waarschuwend naar zijn handen.
Emmett, mongool, laat los!
"Emmett, ze vraagt of je haar wilt loslaten," zei Edward beleefd. Ik stopte verbaasd mijn worsteling met Emmett en keek Edward aan.
Zo beleefd zei ik dat niet!
Hij negeerde me en door mijn onoplettendheid had ik een stoot van Emmett gekregen. Ik duwde meteen terug en probeerde hem op zijn rug te krijgen. Helaas vocht die grote jongen met beren, en was het voor hem dus een koud kunstje om mijn plan uit te voeren.
"Stoute puppy," grijnsde hij. Ik schopte naar zijn benen en krabbelde terug recht. Ik schudde de modder uit mijn vacht en zag tot mijn grote spijt dat geen enkele van mijn tenen nog wit waren.
Jammer, die zijn zo leuk.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 3 nov 2010 - 18:17:
leeeuk! (:
I loooove Emmett

mag ik een melding als je weer een hoofdstuk hebt? (:

<'3