Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You and Me » Hoofdstuk7

You and Me

3 nov 2010 - 20:11

871

2

227



Hoofdstuk7

We waren dan uiteindelijk boven geraakt. Wel helemaal buiten adem maar we waren boven dat was het voornaamste. We gingen dan verder met onze verkenning. Zo kwamen we uit bij de fitness ruimte toen ik in de ruimte kwam viel mijn mond open. We logeren in een sport hotel en hier staan dan 2 home trainers. Moet kunnen. Ik had een loopband verwacht waar ik dan eens kon op lopen maar die is er dus niet. Ik vroeg aan men moeder of ik kon gaan. Tot verbazing was dat geen enkel probleem. Dus ik de lift in en drukte op het knopje dat me naar de eerste verdieping bracht. Ik kwam uit de lift en ging naar men kamer. Ik stak de sleutel in het sleutelgat en draaide die dan om. Toen ik binnen was gooide ik me op het bed en zette de tv aan. Ik zapte de tv rond voor te kijken wat we allemaal konden bekijken. Uiteindelijk hadden we niet zoveel posten , waar het bij mij voornamelijk zal op staan in MTV. Maar veel muziek kwam er niet op het waren vooral programma’s wat eigelijk wel wat hatelijk was. Dan hadden we ook nog ARD en ZDF en niet te vergeten voor de vuile mensen , ik kreeg toen bijna een hartaanval toen op tv 2 pornoposten na elkaar opvolgden. Dit is gewoon walgelijk. Ik snap niet hoe mensen naar zo iets kunnen kijken. Doe het zelf mensen dan heb je dit soort programma’s niet nodig. ik kon er maar niet vanuit gaan dat ze dit soort dingen laten spelen in een hotel, stel je voor dat kinderen dit zien. Walgelijk vind ik toen ik uit mijn dromen werd gehaald door een het getril in mijn broekzak een bericht. Ik haalde mijn gsm uit mijn broekzak en keek van wie het was. Het was van Aline. ‘onee totaal vergeten sturen dat ik goed ben aangekomen.’ Ik opende vlug het bericht en las het ; ‘Mélanie ! ik hoop dat je goed ben aangekomen? Alles goed daar?’ ik stuurde zo snel mogelijk terug ‘Al ! ja ik ben goed aangekomen en sorry ik was je totaal vergeten te sturen, het valt hier nog redelijk goed mee. Maar die tv ! hier staat gewoon porno op die tv ik was echt geschokt!’ en ik drukte op verzenden. Ik verzette vlug de tv want die stond nog op die porno ding maar het was al weg want blijkbaar moet je er voor betalen , dus nu zag het scherm er blauw uit met witte letters. Ik zette het op MTV en gelukkig was er muziek! Wat later voelde ik weer getril op het bed, ik keek naar het scherm en zag dat het terug van Aline was. Ik drukte op openen en las het bericht. ‘Ieuw das is echt goor ! Stel je voor dat kinderen dit zien !’ automatisch drukte ik op antwoorden. ‘Ja ik weet het! En hier lopen kinderen rond hé! Maar ik ga je laten ik ga een naar het zwembad! Loveyouu’ en verzenden maar. Ik kwam van het bed en nam al mijn gerief dat ik nodig had voor te gaan zwemmen. Ging dan naar de badkamer en kleede me daar dan om.
Met een dun luchtig kleedje ging ik dan vertrekken naar het zwembad toen ik nog mijn gsm hoorde trillen, ik keek nog snel naar het bericht waar Aline in zei dat ze het super erg vond en dat ze me snel ging terug horen. Ik liet mijn gsm liggen waar hij laatst lag en vertrok dan uiteindelijk.

Eenmaal aangekomen aan het zwembad ging ik naar buiten voor te kijken of er nog een lig stoel was waar ik dan kon op liggen. Er was geen enkele stoel meer vrij. Tot wanneer ik nog eentje zag staan bij andere mensen, ik ging er naartoe en vroeg hen of ze die nog nodig hadden. Ik had geluk ze hadden hem niet meer nodig. ik nam de stoel en rolde hem naar het gras. Gelukkig stonden er wielen onder zo een stoel weegt dus veel te veel! Ik had dan een goed plekje gevonden, legde mijn handdoek er op en ging dan naar het zwembad van binnen. In het zwembad binnen was er dan niemand want iedereen lag buiten in de zon te bakken of was buiten in het zwembad. Dus ik had een heel zwembad voor mij alleen. Na 10 baantjes zwemmen was het mij een beetje beu dus ging ik buiten op mijn stoel gaan liggen. Ik nam mijn mp3 en zette het op Miley Cyrus met Stay een liedje waar ik altijd de tranen in mijn ogen kreeg.

Well it's good to hear your voice
I hope you're doing fine
And if you ever wonder
I'm lonely here tonight

Lost here in this moment
And time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side

Oh, oh I miss you
Oh, oh I need you

And I love you more
Than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed, no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more
Than you did before
And I'm sorry it's this way
But I'm coming home
I'll be coming home
And if you ask me I will stay
I will stay


Sorry voor het lange wachten , ik was inspiratieloos


Reacties:


shania13
shania13 zei op 24 nov 2012 - 16:49:
Leuk verhaal zounje me een melding willen stuuren als je verder bent?

Xx


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 15 nov 2010 - 21:24:
Haha, tuurlijk is het Aline, wie anders ?
Mooie tekst !
<3