Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » <01011001> » Comateus

<01011001>

5 nov 2010 - 20:17

178

0

279



Comateus

Locatie: Planeet Y. Forever Anneke vind dat het niet nodig is om iets te voelen terwijl Forever Jorn graag wilt ontwaken uit zijn Comateuze toestand om zijn emoties trug te krijgen... Maar kan hij Anneke overtuigen...?

Forever Anneke:
Nee nee nee nee nee, het is echt niet nodig om de pijn te voelen, het is niet nodig om je veraden te voelen. het is niet nodig om je aangevallen te voelen. het is niet nodig om bang te zijn...

Forever Jorn:
Maak me wakker voor ik sterf, houd me dan vast, als ik naar de lucht uithaal. Comateus... Geen rezen om te overleven? toch? Maak ons wakkker voor we sterven...

Forever Anneke: Het is niet nodig om dingen te wensen.
Forever Jorn: Maar ik heb je bij me nodig!
Forever Anneke: Het is niet nodig om je klein te voelen?
Forever Jorn: Maar ik wil me veilig voelen...

Forever Anneke: Het is niet nodig om het vuur te voelen.
Forever Jorn: Maar ik moet me vrij voelen!
Forever Anneke: Het is niet nodig om uberhaupt iets te voelen...
Forever Jorn: Maar ik wil het zeker weten!

Forever Jorn: Maak me wakker voor ik sterf. houd me dan vast. als ik uithaal naar de lucht... Comateus... Geen reden om te overleven? Denk ik... maak me wakker voor ik sterf...

(Comatose)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.