Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » <01011001> » Vloeibare Eeuwigheid

<01011001>

5 nov 2010 - 20:17

213

0

259



Vloeibare Eeuwigheid

Locatie: Planeet Y. 3 Forever, vertellen hoe de planeet was voor alle Machines. Forever Floor vraagt zich of de rest echt alles willen verliezen waar ze van hielden. Forever Jorn verliest de reden om te overleven... Alleen ze zijn onsterfelijk...

Forever Renske:
Er was ooit een wereld, eindeloos en vrij, ongebroken horizons.
Nu is er een wereld vol gebouwd met muren. De anderen hebben dat bepaald...

Ons thuis....

Forever Daniel:
Er was ooit een wereld, vooraltijd en blauw, zwevend, ontsnapend...
Nu is er een wereld die mijn uitzicht verpest, schaduwen worden gevormd...

Alleen...

Forever Magali:
Vloeibare eeuwigheid stroomt door onze bloedvaten. Vloeibare eeuwigheid stroomt door onze hersenen. Vloeibare eeuwigheid... een wereld die niet leeft... Vloeibare eeuwigheid... Een leven die verpest is...

Forever Bob: Er was ooit een wereld van angst met veel geheimen...
Nu is er een wereld die vredig en veilig is... dus geen uitdagingen meer...

Ons thuis...

Forever Tom:
Zou je liever pijn lijden en bang zijn zoals vroeger?
Zou je liever ziek zijn of zelfs dood zijn?
Zou je liever het leven leven die we allemeel willen vergeten?
Zou je liever een sterfelijk leven hebben hè?

Forever Jorn: Ons thuis....


Forever Jorn: Ik verlies de reden om te leven, Er is niks meer aan...
Forever Floor: Maar alle Systemen hebben ons zoveel te bieden. of sterf je liever?
Forever Jorn: Ik verlies mijn trots en vreugde... waarom zou ik nog ergens in geloven?
Forever Floor: Waarom zou je trug komen en alles vernietigen waar we zo ons best op gedaan hebben?

Forever Jorn: Ons thuis....

(Liquid Eternity)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.