Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 44.Shower.

Trip to hell!

4 nov 2010 - 20:22

1791

2

292



44.Shower.

Heel voorzichtig liet je je neerzakken op de bad rand en wachtte je doodsbang af tot er iemand naar je toe kwam. In paniek kromp je ineen toen je luide voetstappen hoorde weergalmen door de gangen. Het waren voetstappen die jouw richting uit kwamen. Je drukte je nagels hard in je vel toen je de deur van de badkamer zag openen gaan. Je ogen werden groot van angst toen je merkte dat het Bill was. Met een geïrriteerde uitdrukking op zijn gezicht sloot hij de deur achter zich en deed hij de deur op slot. Je ogen flitsten paniekerig door de badkamer, hoe kon je ontsnappen? Want dit was echt niet goed!

Doodnerveus volgde je elke beweging die Bill maakte. Hij liep rustig door de badkamer en nam twee handdoeken uit de kast en verschillende soorten shampoos. Daarna liep hij naar de kleine douchecabine en legde hij de spullen aan de kant zodat ze niet nat zouden worden. Al snel werd het je duidelijk wat de bedoeling was. Je zou dus moeten gaan douchen mét Bill. Je ergste nachtmerrie werd werkelijkheid, zeker als je dacht aan de gevolgen. Want waarschijnlijk zou Bill het niet enkel laten bij douchen alleen, maar zou hij je waarschijnlijk nog eens flink onder handen nemen.

'Keisha, come here.' Geschrokken draaide je je gezicht naar Bill die tegen de lavabo aan leunde. Tot je verbazing zag Bill er niet boos uit maar eerder teleurgesteld. Doodsbang stond je op en liep je braaf naar Bill toe. Op enkele meters afstand bleef je van Bill staan, nerveus afwachtend wat hij van plan was. Bill glimlachte bemoedigend naar je, maar je bleef doodstil staan. Toen Bill besefte dat je niet dichter zou komen keek hij je schuldbewust aan. Minuten gingen voorbij terwijl er niets werd gezegd. Bill keek je bemoedigend aan alsof hij hoopte dat je iets zou doen, maar het enige wat je deed was hevig trillend voor hem staan.
'I am sorry, Keisha.' Bill keek je schuldbewust aan. Bill zweeg even terwijl hij een klein stapje naar je toe zette. In een reflex zette je enkele stappen achteruit waardoor Bill plots doodstil bleef staan. De blik in zijn ogen veranderde, hij leek verdrietig te zijn door je plotse actie. 'I am so sorry. I really didn't want to hurt you that much.' Hij strekte plots zijn hand naar je uit waarmee hij langs je wang wou strelen. Maar weer zette je enkele stappen achteruit. 'Please, forgive me.' Bang zette je weer enkele stappen achteruit toen Bill naar je toe kwam. In paniek keek je achter je toen je plots de bad rand tegen je been voelde. Doodsbang draaide je je terug naar voor waar Bill nu nog op geen meter van je afstond. Doodsbang kromp je ineen toen Bill met zijn hand langs je wang wou strelen. Bill trok meteen zijn hand terug bij het zien van je angst. Een treurige uitdrukking verscheen op zijn gezicht terwijl hij je even nog hoopvol aan keek. Maar toen hij de pijn in je ogen zag, draaide hij zich om en liep hij naar de douchecabine. Doodsbang volgde je elke beweging die Bill maakte. Paniek ging door je lichaam toen je zag dat Bill langzaam zijn kleren begon uit te trekken. In paniek draaide je je om en liep je zo snel je kon, voor zover het ging met de ongelooflijke pijnscheuten die door je lichaam zinderden, naar de deur. Hopende dat die toch nog los wat, zodat je kon ontsnappen.

'Keisha, come here.' Geschrokken draaide je je om naar Bill, die enkel nog een boxer aan had. Tranen gleden langzaam over je wangen terwijl je doodsbang je hoofd schudde. Bang zette je enkele stappen achteruit. 'Keisha, don't.' Bill's zachte maar toch dwingende stem galmde door de badkamer. Plots bleef je doodstil staan, het leek wel alsof Bill je verlamde met zijn blik. Met een doordringende blik keek hij je aan en wenkte hij je. Doodsbang bleef je staan, je wou vluchten maar je lichaam werkte niet mee. 'Come here.' Bill zei het zacht, maar de lichte dreiging was je niet ontgaan. Plots bewoog je lichaam zich verder naar Bill. Het liefste wou je je omdraaien en weglopen maar je lichaam werkte niet mee. Het leek wel alsof je lichaam was ingesteld op automatische piloot, alsof Bill je bestuurde je en je dwong om naar hem toe te komen. Op enkele meters van Bill stopte je en keek je hem nerveus aan. 'Take your clothes off.' Een vreemd gevoel zinderde door je lichaam toen je besefte wat hij met je van plan was. Bang schudde je je hoofd terwijl je hem smekend aankeek. 'Take your clothes off, Keisha.' Bill herhaalde zijn bevel terwijl hij je indringend aankeek. Het viel je nu pas op dat Bill's blik terug de bekende vastberadenheid uitstraalde. Hoewel je doodsbang was en je Bill het liefst een mep in zijn gezicht had gegeven, begon je je toch uit te kleden. Voorzichtig hief je je arm een beetje op zodat je het slotje van je bh kon losmaken. Maar er was één ding waar je even geen rekening mee had gehouden, de pijn. Hevige pijnscheuten raasden door je lichaam toen je je armen bewoog. Je bleef plots doodstil staan zodat de pijn zou ophouden. Met tranen die brandden in je ogen, keek je Bill aan. Je ogen keken hem smekend aan. Het leek wel alsof je hoopte dat hij zou zeggen dat je er mee mocht ophouden en dat je badkamer mocht verlaten, maar tot je grote spijt zei hij dat niet.

Gegeneerd en hevig trillend, terwijl je met je handen je intieme plaatsen probeerde te verstoppen, stond je voor Bill. Hij had zijn blik nog geen enkele seconde van je losgemaakt. 'Put your hands down.' Smekend keek je Bill aan terwijl je zacht je hoofd schudde. 'Now, Keisha.' Versteend bleef je staan. Je durfde gewoon je handen niet weghalen, want je wist dat als je dat zou doen, Bill al zijn controle zou verliezen. Je was er zeker van dat Bill zich niet meer zou kunnen inhouden en je straks tot verkeerde dingen zou dwingen. En dat was iets wat je niet wou. De verkrachting en de mishandeling was al erg genoeg. En trouwens, moest hij je nu nog eens verkrachten dan zou je het gewoon niet overleven. Als hij nog maar zou beginnen met stoten zou het niet alleen inwendig veel pijn doen maar ook in heel je lichaam omdat je zo hard mishandeld was geweest. Nee, dat ging je echt niet laten gebeuren.

Geschrokken zette je een stap naar achter toen Bill's hand de jouwe aanraakte. Maar Bill was net iets sneller dan jou. Hij greep snel je hand vast en trok je zacht naar zich toe. Je wou je hand los trekken uit de zijne, maar Bill verhinderde het je. 'Don't Keisha.' Doodsbang bleef je stil staan terwijl Bill steeds dichter tegen je aan kwam staan. Hij nam zacht je handen vast en trok ze toen rustig weg. Terwijl hij dat deed wendde hij geen enkel ogenblik zijn blik af van je ogen. Toen hij je handen helemaal had weggehaald van je lichaam liet hij je handen los en verbrak hij oogcontact met je. Hij draaide zijn hoofd naar beneden en liet zijn blik over je lichaam glijden. Gegeneerd draaide je je hoofd weg en richtte je je aandacht op een de muur in de verte. Je probeerde om je gedachten af te leiden en niet te denken aan datgene wat straks zou gaan gebeuren, maar het lukte gewoon niet. Het was gewoon onmogelijk om nu aan iets leuk te denken als je wist dat je straks waarschijnlijk werd verkracht. Een eenzame traan gleed over mijn wang en spatte kapot op Bill's ontblote borstkas. Meteen richtte Bill zijn aandacht terug op jou toen hij voelde hoe meerdere tranen op zijn borstkas kapot spatte.
Zachte handen namen je gezicht vast en dwongen je om Bill aan te kijken. Maar toch weigerde je om Bill rechtstreeks aan te kijken. Je wou zijn grijnzende gezicht niet zien. Je wou niet zien hoe hij ervan genoot om je zo in zijn macht te hebben.

'Keisha, look at me.' Tot je verbazing klonk Bill's stem deze keer niet dwingend, maar eerder lief en warm. Zacht richtte je je blik dan toch op Bill en vonden jouw ogen zijn prachtige hazelnoot kleurige ogen. Hoewel je duidelijk de vastberadenheid in Bill's ogen zag, zag je ook een vriendelijk blik. Eentje dat je nog maar één keer had gezien in de tijd dat je hier verbleef. 'Don't cry, darling. I don't like it when you're unhappy.' Onbegrijpend keek je Bill aan. Hoe kon hij het nu nog in zijn hoofd halen om dit te zeggen?! Dacht hij nu echt dat je hier gelukkig was terwijl je hier mishandeld en verkracht werd?! Bill besefte dat hij de verkeerde woordkeuze had gebruikt en verbeterde zichzelf snel. 'I am sorry, Keisha. I really don't want to hurt you. But sometimes you just have to follow the rules.' Bill zweeg even en keek je lief aan. 'Don't cry anymore, Keisha. You're waisting your beautiful tears.' Zacht drukte hij een kort kusje op je lippen, waarna hij je bemoedigend aankeek. Hoewel je het verdacht vond dat Bill nu plots zo lief was, geloofde je hem toch wanneer hij zei dat hij je geen pijn wou doen. Bill wreef lief je tranen weg terwijl hij je zacht naar zich toe trok. Je liet het toe dat Bill je zacht tegen zich aantrok al volgde je wel nauwgezet elke beweging die Bill maakte zodat hij je niet zou aanraken op een pijnlijke plek.

'You are such a beautiful girl, Keisha.' Zacht streelde Bill door je haar terwijl hij er af en toe een kusje op drukte. Voorzichtig verborg je je gezicht in Bill's nek terwijl je de zachte strelingen van Bill toe liet. Je genoot van het beetje aandacht dat je kreeg van Bill. Dat was wel wat anders dan je de afgelopen dagen had moeten doorstaan. 'Bill?' Je stem trilde waardoor je duidelijk kon afleiden dat je gehuild had. 'Yes, Keisha.' Je zweeg even voordat je antwoordde. 'Please don't hurt me anymore.' Je stem brak toen je de woorden uitsprak, iets wat ook Bill was opgevallen. Lief drukte hij je dichter tegen zich aan terwijl hij een kusje op je hoofd drukte. 'I promise you I won't. But sometimes you just have to follow the rules, even if you don't like it.'

Hulpeloos opzoek naar warmte...Hij was de perfecte oplossing...Maar was ze zich bewust van het bedrog dat daarmee gepaard ging...


Sorry dat het zo lang duurde!
Ik schaam me echt ongelooflijk hard, maar ik had echt ongelooflijk veel werk voor school. Het spijt me.
Krijg ik weer van die leuke reacties van jullie?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 5 nov 2010 - 18:45:
het is vergeten en vergeven de lange tijd dat we moesten wachten op weer zo een goed ubermega cool stuk van jou!

en Tom moet lief voor der zijn net zoals Gussie en Georg!!

meer heb ik niet te vertellen...
Komt denk doordat ik al bijna 7 uur in een verdomd hotel zit te werken aan administratie en noem alles maar erbij op!!

xx
verder<'3


4passions
4passions zei op 5 nov 2010 - 8:50:
omg arme Kesha, ik zou zelf niet meer weten waarheen... Ik blijf erbij Bill heeft een probleem, schizofrenie ofzo idk maar iets...en Tom meteen ook.

Nu is hij bna schattig...:s in de war! ik mag hem wel beter zo dan een razende aggresieve afrosserXD

Het heeft inderdaad lang geduurd, maar het is je vergeven omdat hij zo lang en goed is Nu snel de volgende?