Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Tranen van de dood » Hoofdstuk 1

Tranen van de dood

9 nov 2010 - 13:36

184

4

146



Hoofdstuk 1

"Pff, die dag zit er ook weer op" roep ik naar Sanne, terwijl ik mijn fiets uit de fietsenstalling haal. "Gelukkig wel ja, al die tentamens, ik word er helemaal gek van!" antwoordt ze. Ik kan haar hier horen zuchten, maar ik geef dr wel gelijk hoor. We hadden vandaag drie tentamens: Engels, economie en wiskunde. Engels ging nog wel, maar wiskunde ging zo vreselijk slecht. Wat een rotvak, alledrie trouwens. Maargoed, nog even volhouden en dan hebben we weer vakantie. Gelukkig, want ik ben echt uitgeput. "Kom je nog?" roept Sanne, die buiten bij de poort van de school al op me staat te wachten. "Ik kom eraan!" antwoord ik, en stap op de fiets. "Naja, vanavond naar de bioscoop, even lekker helemaal niet aan school denken," zeg ik tegen Sanne, om dr een beetje op te vrolijken, want ze ziet er behoorlijk uitgeput uit. "Ging wiskunde bij jou ook al zo slecht?" vraagt ze. "Ja," zeg ik, "maar vanaf nu denken we gewoon even niet meer aan school." "Mee eens!" knikt Sanne.

Wordt vervolgd, tussendoor afgbroken i.v.m. even heel moe zijn :p


Reacties:


Celene
Celene zei op 9 nov 2010 - 17:23:
Klinkt heel erg goed! Heel doordacht en zo, ik ben benieuwd naar de rest


SaarForYou
SaarForYou zei op 5 nov 2010 - 18:27:
je intro was super vet o-o.


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 5 nov 2010 - 15:29:
Leukk!!
Ga je snel verder? Melding?
xxx


Freaking
Freaking zei op 5 nov 2010 - 1:15:
lijkt me leuk!
snel verder!

<3