Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » <01011001> » Zie het!

<01011001>

5 nov 2010 - 20:19

256

0

295



Zie het!

Tijd: Nu - Locatie: Aarde

Ty Tabor:
Ik gaf mijn vrouw een knuffel en reed naar mijn werk vandaag. Het was maar een paar kilometer. Ik had geen haast, maar de stoplichten werden al oranje, dus ik stapte op het gaspendaal.

Ik heb het hele internet doorzocht en heb het aan laten staan vanacht. Hij downloade allemaal muziek. Van persoon naar persoon... Het is een deel van mijn leven... En ik sluit af.

Ty Tabor: We weten het allemaal...
Arjen Lucassen: Het is niet nodig het ons te herinneren..
Ty Tabor: We weten het allemaal...
Arjen Lucassen: Maar we zien het niet!
Ty Tabor: We weten het allemaal...
Arjen Lucassen: Maar we hebben het diep in ons weggestopt

Ty Tabor & Arjen Lucassen:
We sterven voor morgen...
Maar we leven vandaag...

Ty Tabor:
Ik reed weer trug naar huis naar mijn familie. En kocht voor mijn zoon een nieuw computer spel. Het is niet nodig om te koken, want ik heb Fast-Food meegenomen onderweg. En het was ongelofelijk lekker.

Heb je kleine Steve vandaag al gezien? Hij zit vast weer in zijn kamer?
Maar toen hij beneden kwam. Zat ik hier maar te zitten en naar de TV te kijken... Zijn spel te spelen...

Ty Tabor:
Vind je ook niet dat het warm is vanavond? En al helemaal voor de tijd van het jaar? Ik zet de Airco aan, trek het deken tot mijn kin, en sluit mijn ogen.

Ik kan niet slapen, zal ik nog wat medicijnen nemen? ik doe het ligt aan, steek een sigaret aan en glimlach. Ik heb het gemaakt met mijn leven...

(Connect The Dots)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.