Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

1 okt 2008 - 20:44

908

0

415



De weg naar geluk - killerpilze -

Natasja POV;

Je voelt zijn tong over je lippen gaan, enzo .zachtjes streel je zijn rug, en je voelt dat hij langzaam bovenop je gaat zitten. Shit.. denk je.. ik wil nog iet verder gaan, ik weet niet op wie ik verliefd ben.. Alsof hij je gedachten kan lezen, doiet hij niks en blijft je gewoon kussen.



Jo POV;

Je kan niet slapen, en besluit maar om eens bij Fabi en Natasja te gaan kijken, ookal is het 4 u 'snachts.Je vind haar geweldig mooi en lief, en als het aan jou zou liggen, mocht ze langer als een week blijven. Als je bij de kamer van Fabi bent, duw je de deur op een kier, en kijkt. daar zie je dat Fabi bovenop haar zit en je gaat maar weer weg. de player.. Hij kent haar maar een dag, en ligt al bijna met haar te neuken! wat denkt hij wel niet!

Fabi POV;

Je stopt haar zachtjes met kussen, en glimlacht naar haar. 'Fabi.. wil je alsjeblieft van me afgaan..?' hoor je haar zachtjes vragen. Je gaat van haar af en gaat rechtop naast haar zitten. dan zie je dat ze tranen in haar ogen heeft..



Natasja POV;

Ineens moet je aan vroeger denken.. toen je moeder je dwong om..

-Flasback -

Je word door 2 sterke armen op het bed geduwd, en voelt 2 handen over je borsten gaan. Je wilt je verzetten, maar dat lukt niet.. even later voel je de man 'in' je gaan, en je kan nog amper ademen van de pijn...

-terug bij Faab en Natasja -
Ntasja POV;
'niks..' Je veegt je tranen weg, maar het helpt niet.. want ze blijven stromen. 'Natasja.. vertel het me..' hoor je Faab zeggen. Je slikt. 'vertel je het tegen nietmand..?' Je ziet hem knikken.



[Okj, dus nu komt een beetje het verhaal, waardoor je de reden ziet dat ze nogal depri en emotioneel is soms..]



'ik was 13, toen zat ik achterin de auto bij mijn ouders.. mijn moeder reed.. ze hadden verschrikkelijke ruzie.. en ik schreeuwde dat ze moesten stoppen.. ineens draaide mijn moeder aan het stuur, en we reden frontaal op een andere auto..' Je begint te snikken, en voelt zijn armen om je heen. 'mijn vader was dood, ik en mijn moeder hadden niks.. een half jaar na de dood van mijn vader begon ze me te mishandelen.. dat was nog iet zo erg.. maar toen..' Je veegt je tranen weer weg en kijkt hem aan. 'toen 'verhuurde' ze me..ik.. ik was gewoon een hoer.. en wat ik ook deed.. ik kon niet weg.. tot 3 weken geleden.. toen ben ik weggelopen..' Je begint nog harder te snikken.



Fabi POV;

'Je hoort alles aan met grote ogen.'Wat?!je moet haar aangeven bij de politie!'
Natasja POV;

'nee, Fabi, ze zou me vermoorden...' Je kijkt hem aan. 'zeg het gewoon tegen nietmand.. alsjeblieft..' 'ik vertel het tegen niemand' 'zelfs niet tegen Jo?' vraag je voor de zekerheid. 'ook niet tegen Jo' En hij knipoogt. 'ik.. ik ga slapen..' zeg je. en je geeft hem nog snel een kus op zijn mond.



Fabi;

Nu. Nu moet je het vragen.. 'eh, Natasja?' Kut, ik durf niet . 'ja..?' 'zou je.. zou je mijn vriendin willen zijn..?' Je ziet haar twijfelen. ineens voel je haar lippen op de jouwe.. 'is dat een ja?' 'ja..'
-Tijdsprong; Volgende ochtend-



Natasja POV;

Je word wakker en ziet dat Fabi al beneden is. Fabi.. Je zei Ja, toen hij vroeg om zijn vriendin te zijn. Kut! Je weet echt niet wat je voelt, en dan zeg je zomaar ja, Domme geit!



Jo POV;

Je zit al sinds 7 u beneden,aan de keukentafel, je kon toch niet meer slapen. De hele tijd zie je dat beeld van Fabi, bovenop Natasja voor je. Wat als ze echt..? Wat een player, en ik dacht dat we geen geheimen voor elkaar hadden. Ineens zie je hem de keuken binnen komen..



Fabi POV;

'Goeiemorge broertje!' zeg je vrolijk. Sinds Natasja Ja zei, kan je humeur niet meer stuk. 'Morge.' zegt hij chagrijnig. 'ochtendhumeur?' Op dat moment zie je Natasja beneden komen. 'HOER!' roept Jo ineens...
Natasja POV;

Je schrikt, en op dat moment gaat er vanalles door je heen. Zou Fabi het hebben verteld? Of heeft Jo het afgeluisterd? Een paar seconden sta je verstijfd van schrik, maar al snel voel je woede opkomen.. Fabi moet het wel verteld hebben! Wat een Klootzak! ik vertrouwde hem.. 'Fabi, Je bent een stom, klein Kutventje! ik vertrouwde je verdomme!' Roep je ineens. ík heb het niet verteld!' Antwoord Fabi gelijk, maar je schreeuwde al verder.. 'KLEINE KLOOTZAK! JE BENT GEWOON EEN ARROGANT ROTKIND!'



Fabi POV;

WatteFuck! denkt ze nu echt dat je het verteld hebt? Wat denkt ze wel niet! ze begint je uit te schelden voor KLEINE klootzak en van die dingen, en het word je even teveel. Ineens geef je haar een klap tegen haar wang. Geschrokken kijk je naar je hand. 'Sorry!sorry! ik wou je niet slaan.. het spijt me!' Je ziet dat ze weg wilt lopen en houd haar aan haar arm tegen.



Jo POV;

Je vind het best erg dat ze ruzie hebben, maar die klap ging er wel over! Oké, het is jou schuld maar dan nog..



Natasja POV;

Je voelt de klap op je wang, en je schrikt. Ja, Oké ik ging te ver, denk je, Maar dan nog. Je draait je om, en wilt het liefst weglopen van alles.. Je voelt dat Fabi je tegen wilt houden aan je arm. 'BLIJF MET JE POTEN VAN ME AF!' Roep je, en je kijkt hem woedend aan. Je trekt jezelf los en rent naar boven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.