Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting with Tokio Hotel - Afgelopen » 5. Dreaming about you

A meeting with Tokio Hotel - Afgelopen

6 nov 2010 - 21:07

189

1

202



5. Dreaming about you

The last part. Maybe there will be a continue.

"Gaat het met je?" Vroeg Tom.
Maar alleen mijn angstige blik bleek genoeg te zijn om Tom te laten realiseren dat ik, op zn zachtst gezegd, niet helemaal comfortabel met de situatie was.
Hij sloeg zijn armen geruststellend om me heen en begon rustig tegen me te praten.
"Het komt wel goed, we zijn hier zo weer uit."
Het bleek te werken, want ik voelde hoe ik weer rustiger werd en weer normaal begon na te denken. Eigenlijk zo rustig, dat ik gebruik maakte van de situatie en voorzichtig mijn armen om Tom heen sloeg. Wie had dit ooit durven dromen?

Plotseling begon het beeld te vervagen en ik vroeg me af wat er gebeurde.
Ik had het opeens warm en alles om me heen was donker.

Ik realiseerde me dat ik in mijn eigen kamer was en dat ik wakker was geworden omdat ik was vergeten de kachels op mijn kamer zachter te zetten en het nu dus bloedheet was op mijn kamer.
Het was een droom geweest...
Ik zuchtte. Het zou waarschijnlijk ook wel altijd een droom blijven. Een mooie droom, dat wel, maar toch...



Just a Dream...


Reacties:


NaomiLove
NaomiLove zei op 11 nov 2010 - 21:34:
maak alsjeblieft een verveolg is egt mooi geschreven
kan je er misschien in zeten dat haar droom egt uitkomt en dat ze uiteindelijk een relatie met em krijgt enzo
zijn maar ideen hoor