Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Who Am I To Say - DM » Seventh Chapter

Who Am I To Say - DM

10 nov 2010 - 14:18

392

1

174



Seventh Chapter

http://www.capiau-projects.com/artists/files/missb07.jpg

Knorrig ga ik bij het haardvuur zitten, met mijn armen gekruist. Verdomme, Asteria, daar had ik niet op gerekend. Als zij het maar niet in haar hoofd haalt dat ze Draco leuk vindt. Zij krijgt altijd alles wat ze wil.
"Zoey..." Ik tik nukkig met mijn vingers op mijn arm en trek mijn knieën in de stoel om mijn kin erop te leggen. Hij hurkt naast me, ik kijk hem nog steeds niet aan.
"Je hebt je haren mooi gedaan," fluistert hij. De klanken van zijn stem laten de haartjes op mijn armen omhoog gaan, en ik moet moeite doen om me niet om te draaien en hem vol op zijn mond te kussen. Hij streelt door mijn haar, over mijn nek, mijn wang. Ik draai me weg van hem, anders zal ik mezelf helemaal verliezen!
"Toe nou, Zoey, het spijt me vreselijk." Kan me niet schelen!
"Praat alsjeblieft tegen me?" Nee. Ik staar voor me uit recht in de vlammen. Hij staat recht, gromt gefrustreerd.
"Merlijns baard! Kom op, Zoey, ik heb er echt spijt van! Ik ben veel te grof geweest!"
"Hmm." Hij kijkt me aan, zichtbaar blij met die kleine, norse reactie.
"Ik leek wel een bergtrol, het spijt me ontzettend. Mooie meisjes als jij moeten beter behandeld worden." Ik probeer een kleine glimlach te onderdrukken, maar mijn masker breekt als hij zijn vingers op mijn gezicht zet en mijn mondhoeken omhoog trekt.
"Draco, laat dat! Eikel dat je bent..."
"Eureka, geluid!" Ik grinnik en duw hem weg. Hij gaat in de stoel naast de mijne zitten en legt zijn hand op mijn arm.
"Echt mooi, je haren," zegt hij zacht. Mijn wangen worden rood, en ik ben blij dat ik dat kan verbergen in de gloed van het vuur.
"Bedankt. Ik wilde wat anders. En de spiegel vond het ook mooi." Hij lacht luid, enkele studenten kijken even op.
"Die spiegel is nog erger dan ik, die geeft complimenten zat. Player dat het is."
"Moet jij net zeggen!" Ik stomp tegen zijn schouder en krijg een venijnig prikje terug.
"Draco, hou op!" gil ik lachend als hij me begint te kietelen. Ik spring recht en probeer hem voor te blijven als hij me achterna rent.
"Draco, ga weg! Weg!" Gillend en schaterend ren ik langs Blaise.
"Blij dat het weer goed is," hoor ik hem grinnikend mompelen voor ik de trap op ren. Als ik bij de meisjesslaapzaal kan komen, ben ik gered!
"Hebbes!"


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 11 nov 2010 - 17:28:
Mwiiiiihi, ik vind Draco zo lief op dit moment<3
Hij geeft complimentjes, biedt zijn excuses aan en en is gewoon lief :3
Ik leek wel een bergtrol
En dit vind ik zo'n coole uitdrukking! ^^
Ik wil weten wat er gaat gebeuren, dus snel verder, zou ik zeggen ^^
xx