Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When life's changed » 1# Part One

When life's changed

21 jan 2011 - 20:29

242

1

309



1# Part One

dames...en misschein heren maar dat betwijfel ik, dit is mijn eerste verhaal en heb totíˇíˇl geen ervaring,dus tips en reactie's zijn welkom ^^ btw: Kim is 15 Sam is 14 ;]

Sam POV;


Ik hoor een harde bonk en doe slaperig mijn ogen open.
Ik trek me suf op en zie dat de boosdoener Kim is die over haar schoenveters is gevallen.Wanneer denkt dat kind er ooit aan op haar veters te strikken?
"wat doe je?" vraag ik moe. "vallen." krijg ik droog terug.
Ze springt op en gaat verder met wat ze aan het doen was,aankleden dus.
Wacht. Wí¡í¡rom kleed Kim zich zó vroeg op,nogwel op Zí¡térdí¡g?
"waarom kleed je je aan?" vraag ik zo neutraal mogelijk.
"euh...oh gewoon ik wou even gaan wandelen."
"ohja? Waarom draag je dan een skinny met een topje? Dat lijkt me niet echt wandelkleding toch? En waarom doe jij zo geheimzinnig? Ligt het aan die vele telefoontjes afgelopen week soms?Je loopt de laatste tijd ook steeds meer te dromen,heeft dat ermee temaken?En waarom ben jij zo vroeg wakker? Meestal ben ik toch diegene die..""oke oke! je hebt me! Kappen nou!"
Bingo!
"Zeg op" zeg ik met een grijns.
"Een jongen.." hoor je amper maar dat was voor mij wel héél duidelijk.
Ik spring gillend uit bed mijn beste vriendin om de hals en samen springen we verder in de kamer tot we moe zijn en op het bed ploffen.
"Zeg op,hoe heet 'ie,hoe ziet hij eruit, hoe oud is 'tie, wat zijn zijn hobby's en.."
voor dat ik verder kan praten wordt ik al onderbroken met het verhaal dat ik stil moet zijn zodat zij haar verhaal kan vertellen..
ik ben benieuwd....





Sorry voor kort stukje! ben er nog mee bezig!


Reacties:


PhantomRider
PhantomRider zei op 21 nov 2010 - 19:25:
oooooh, ik ook! ^^
xx