Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave us alone, she's been throw enough » The Meeting

Leave us alone, she's been throw enough

2 jan 2011 - 12:56

635

2

244



The Meeting

Naomi staat zoals altijd met beroemde gasten bij de ingang van het hotel. Normaal ggesproken had ze gezeurd over dat ze er niet wou zin maar toen zij te horen kreeg dat er een beroemde band kwam heeft ze zich op haar leukst aangekleed.

Naomi


"Ik verveel mij, hoe lang duurt het nog voor ze er zijn?" vraag ik. "Ssst, ze komen er zo aan & niet zo zeuren. Je mag van geluk spreken dat ik je zo rond laat lopen jonge dame. Je kan onzo reputatie zo neerhalen met de kleding die je draagt." zegt mijn moeder "Jaja, het zal wel ze komen over 5 minuten dus ga nog effe kijken of jullie make-up nog goed zit voordat er straks in de krant staat dat ik een kind en vrouw heb die zich niet kunnen verzorgen" zegt mijn vader. Ik loop samen met mijn moeder naar de WC en werk mijn make-up nog even bij en doe een nieuw laagje lipgloss en parfum op. Wat make-up betreft ben ik echt een perfectionist, maar voor de rest boeit het mij niet wat de mensen van mij denken. Daarom kleed mij ook vaak de en dag heelkleurrijk en de andere dag alleen maar zwart en wit. Dat vindt ik leuk om te doen. We lopen snel weer terug want een van de hotel bedienden zegt dat we nog een minuut hebben. Als we er zijn trek ik mijn jurk nog even goed en dan gaan de deuren open. Er komen eerst een heleboel beveiligings mannen naar binnen om alles te checken. Wanneer ze dat hebben gedaan komt de band naar binnen. Wanneer ze zich aan ons voorstellen zie ik dat het tokio hotel is, wat best wel moeilijk is want ze zijn helemaal bepakt met winterjassen en mutsen en sjaals. Als ze zich aan mij willen voorstellen wordt ik door een van onze hotel beveiligers mee genomen naar boven zonder mij de kans te geven mezelf voor te stellen. Als wij eindelijk boven zijn laat hij mij los "Sorry mevrouw, ik weet dat u fan bent van Tokio Hotel maar ik moest u naar boven brengen. Er zijn nameijk weer mensen van uw school beneden met een hele groep die u zoeken. en u weet wat er gebeurd als ze u vinden." "jaja dat weet ik. Dan loop ik de kans dat ze mij in elkaar slaan en dat ik een ernstige vewonding oploop en dan het ziekenhuis in moet" zeg ik dan geirriteerd. "U krijgt ook persoonlijke beveiligings mannen die u in het geheim beschermen, maar daarvoor moet u wel uw spullen inpakken want u ontmoet ze vanavond en gaat eind deze week met hun mee. Zo kan u een stuje van de wereld zien en wordt u toch beschermd. U heeft ook een privè leraar die mee gaat. Zodat u zich meer kan verdiepen in de muziek industrie en zodoende leert u ook hoe u met alles om moet gaan"wordt mij verteld "Hoe bedoel je? ik heb geen persoonlijke beveiligings mannen gevraagd en hoe bedoel je ik moet eind deze week weg? en hoe lang blijf ik dan weg? en met wie ga ik mee zodat ik mij in de muziekindustrie kan verdiepen? waar zijn mijn ouders ik wil ze nu spreken."roep ik boos terug "Ze zijn aan het vergaderen met de nieuwe gasten. U kunt ze overmorgen pas weer spreken want daarna gaan ze meteen door naar Rusland voor zaken." Nadat ik dat hoor loop ik boos naar de vergader ruimte. Zoals gewoonlijk staan er beveiligings mannen vor de deur maar ik weet onderhand wel wat ik moet doen om erlangs te komen. Wanneer ik naar binnen mag zie ik Tokio Hotel aan de ene kant en mijn ouders aan de andere kant verbaasd naar mij kijken, niet dat het mij boeit "JULLIE HADDEN WEL EVEN MOGEN OVERLEGGEN HOOR VOORDAT JULLIE MIJN LEVEN OVER HOOP HAALDE !!! EN HOE BEDOELEN JULLIE IK ONTMOET VANVOND MIJN PERSOONLIJKE BEIVEILLIGINGS AGENTEN EN DAN GAAN JULLIE NAAR RUSLAND VOOR ZAKEN. IK BEN GEEN POP DIE JE KAN LATEN DOEN EN ZEGGEN WAT JE WILT !!!"


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 15 nov 2010 - 20:16:
oehh die is pissig...
zou ik ook zijn!
like it!
xx verder!


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 15 nov 2010 - 12:28:
Ouch, die is boos
Like it, ga je snel verder? Melding?
xxx