Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 1: Op naar Oblivia!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

15 nov 2010 - 7:18

472

4

243



Episode 1: Op naar Oblivia!!!

Er lag een jongen van dertien nog diep te slapen in een groot gebouw genaamd: de Ranger Union.
De jongen heette Kiyo en was een Pokémon Ranger in opleiding.
Alhoewel hij de Rangerschool al had afgerond moest hij nog veel leren.
Zijn wekker ging af en een bruine vage schim stond naast zijn bed.
“Kiyo!, hoe kun je, je verslapen!, riep een bazige meisjesstem.
“Staaaaaarrrrr, zei een vrolijke stem.
Het waren Summer en Staraptor.
“jemig, Summer hoe laat is het?, mompelde Kiyo slaperig.
“al over elven en we moesten om tien uur bij Prof. Hastings zijn, ratelde Summer door.
“WAT!, had je me niet eerder kunnen wakker maken!, riep Kiyo en deed snel zijn uniform aan en rende als een speer zijn kamer uit.
Hij liep halverwege de gang Murph omver en nog een Ranger.
“Sorry!, Murph en jongen die ik niet ken!, riep Kiyo over zijn schouder.
Toen hij in de vergaderruimte was hield hij op met rennen en keek een kwade Prof. Hastings hem streng aan.
“Kiyo, Kiyo, hoe komt het dat je laat bent?, vroeg Prof. Hastings met een strenge blik.
“uhm… iemand had mijn wekker verzet, zei Kiyo vertwijfelt en dacht aan wie dat had kunnen doen en kwam toen op Summer.
“nou, je hebt gelukt dat me vrouw er nog niet is maar nu even ter zake… zei prof, Hastings en Summer kwam ook binnen lopen.
“goede morgen Professor!, zei Summer opgewekt.
“Zitten allebei, nu!, riep Prof. Hastings boos en wees op twee stoelen.
Kiyo ging vertwijfelt zitten en keek slaperig uit zijn ogen naar de Professor.
“goed, zoals jullie weten gebeuren er rare dingen in Oblivia; De Pokémon Pinchers, ook wel genoemd, kidnappen overal Pokémon en nu is het….’
Kiyo’s gedachte dwaalde af en dacht aan lekkere warme bed.
Hij wist allang dat ze naar Oblivia gingen om daar te kijken wat er aan de hand is want overal werden Pokémon vermist en zelfs nu had hij er besef van wat er gaande was.
“Kiyo!, concentreer je!, riep Prof. Hastings fel.
Kiyo opende langzaam zijn ogen en werd meegesleurd door Summer.
“we vertrekken onmiddellijk, laten we eerst onze ouders gedag zeggen en dan vertrekken we naar Oblivia, legde Summer uit.
Kiyo knikte en rende meteen naar buiten maar daar stonden zijn broertje en moeder al te wachten.
“Kiyo, zei Tyler en liep naar zijn broer.
Ookal was Tyler jonger(4) hij was erg gesteld op Kiyo en begon toen dus te huilen toen hij zijn moeder een knuffel gaf.
“doen jullie allebei voorzichtig?, vroeg zijn moeder bezorgd.
“ja, mam, antwoordde Kiyo en Summer knikte.
Er kwam een Staraptor voorbij en Kiyo richtte zijn Styler op de Pokémon.
“Capture On!, riep Kiyo en er kwam een klein tolletje uit zijn handschoen en die omcirkelde Staraptor die verdwaasd om zich heen keek.
En toen hij wit werd was hij gevangen.
“Capture compleet!, riep Kiyo en Staraptor vloog meteen naar Kiyo
“mam, Tyler, we moeten gaan, ik zie je snel kleine broer, zei Kiyo en legde zijn hand op de smalle schouder van Tyler.


Reacties:


SpprSven
SpprSven zei op 17 nov 2010 - 20:08:
awesome!


PokemonPower
PokemonPower zei op 16 nov 2010 - 17:09:
cool
ik ga snel verder lezen


Sunrise
Sunrise zei op 15 nov 2010 - 21:31:
Hahaha Summer is echt geniaal .
Ik vind haar een beetje op Dawn lijken hier .


pikafan10
pikafan10 zei op 15 nov 2010 - 19:56:
Zusje, leuk geschreven
snel verder