Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Ruzie tussen broer en zus!!!

~The Long Journey Continue's~

5 dec 2010 - 14:41

459

1

231



Ruzie tussen broer en zus!!!

Het was een prachtige dag op New Moon island.
Sora en Ash waren vroeg op. want over twee dagen zou de Opening van de Pokémon League zijn en hij had te horen gekregen dat Lucas elk moment zou arriveren.
"Sora, mijn jongen, wat doe jij hier?, zei een bekende stem joviaal.
Dawn was erg stil sinds de komst van haar broer en keek hem met venijnige oogjes aan.
"Hoi, zussie, zei Lucas vrolijk.
Dawn die erg stil was toen Lucas arriveerde en er erg optegen was dat hij langs zou komen betrok haar uitdrukking en keek hem nijdig aan.
"hoi, mompelde ze nijdig.
"zusje, wat is er?, vroeg Lucas.
"niks, zei Dawn bot en draaide zich om.
"haha, Dawn, wilde niet dat je zou komen en nu is ze chagrijnig, zei Sora uitdagend.
"Sora, kop dicht!, riep Dawn nijdig.
Sora liep hard lachend het Center uit.
"Damn, ik dacht dat hij je vriendje was?, vroeg Lucas vertwijfeld.
"dat is hij niet meer en ga nu aan de kant ik moet wat met Rox bespreken, zei Dawn nog nijdiger.
"hey, hey, niet zo snel jij, zei Lucas en greep haar bij haar arm beet.
"wat is er nou?, vroeg Dawn geïrriteerd.
"waarom ben je zo boos? ik bedoel, ik dacht dat je het leuk zou vinden als ik langs zou komen, zei Lucas beteuterd.
Roxas keek naar Dawn die rood aanliep van woede.
"DAT IS NOU PRECIES WAAROM IK JE NIET IN DE BUURT WILT HEBBEN!! JE VRAAGT TEVEEL EN ALLES WAT IK DOE DOE IK VERKEERD!!!, schreeuwde Dawn kwaad.
"hey, effe chille jij!, Dawn dat heb je mij nooit horen zeggen!, riep Lucas net zo kwaad.
"Sora had gelijk, je bent egoïstisch en luistert niet naar me!, zak maar door de grond dan weet ik zeker dat ik je niet hoef te zien!, riep Dawn kwaad en beende weg.
Lucas versperde haar de weg en greep haar beet.
"Dawn, luister, ik was een zak, dat geef ik toe, maar ik geef om je en ik wilde niet dat mama zou denken dat ik je voordurend in de gaten hield, daarom hou ik afstand van jou en Sora, zei Lucas en Dawn had hem beetgegrepen.
"echt waar?, ik bedoel dat is echt ontzettend lief van je, zei Dawn en kalmeerde een beetje.
"dat weet ik zusje, Shawn en mama komen morgen hierheen met Cloud en Tifa om Sora aan te moedigen, zei Lucas.
Dawn snikte en klampte zich vast aan Lucas.
"eigenlijk vechten we voor niks, ik was gewoon zo boos dat je me geen blik waardig keurde dat ik me gekwetst voelde, ik voelde me verwaarloosd en zocht troost bij Ash die als een broer voor me is, zei Dawn huilend.
"dat weet ik, het spijt me enorm, vrienden?, zei Lucas en Dawn knikte.
De volgende ochtend
kwamen Tifa, Cloud, Johanna, Shawn aan bij New Moon Island.
Sora wist van niks en was erg verrast.
"Lucas, jij, grinnikte Sora.
Word vervolgd....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 5 dec 2010 - 18:50:
Awww
verderrr!