Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

1 okt 2008 - 20:57

2137

0

377



De weg naar geluk - killerpilze -

Natasja POV;

Je schiet in de lach, wat een opmerkingen kan die gast maken! 'kom, we gaan terug naar beneden..' zeg je. Samen lopen jullie naar beneden. Jo staat gelijk op en begint gelijk zijn excuses aan te bieden. 'sorry, ik wist echt niet dat er zoiets was gebeurd met je vroeger.. het spijt me echt.. gaat het een beetje?' vraagt hij. 'ja.. tgaat wel.' antwoord je glimlachend. Je geeft hem een knuffel, en dan loop je naar Mäx toe. 'KRULLENBOOL.' roep je lachend. 'EVENGROTE KRULLEBOOOL.' schreeuwt-ie terug. 'de volgende keer dat je wat dwars zit, kun je het wel vertellen hoor..' Fluisterd hij daarna in je oor. Je knikt.



-Tijdsprong, Het is nu 3 uur 's middags. Je bent met de Guys gaan shoppen, en ze wouden per sé alles betalen.-



Jo POV;

'Dat hoefde echt niet! jullie zijn echt gek!' Hoor je Natasja lachend zeggen. Je had haar net een lingerie-winkel ingetrokken, en een Bh en ondergoed gekocht voor haar. verder heeft ze [omdat Fabi het voor haar wou kopen ] een minirokje en topje. en omdat Mäx ook iets wou geven ook nog een aantal skinny's en gewone shirts. 'Dat moest wel!' roep je lachend terug, 'en inderdaad, wij zijn gek!' 'kom, we gaan wat drinken.' zegt Mäx. Jullie lopen een café in en gaan aan de bar zitten. 'en wat mag het zijn?' vraagt de barman. '4 bier.' zeg je maar. Je ziet dat Natasja een vies gezicht trekt. 'ik bedoel, 3 bier en een Cola.' Mäx ligt helemaal plat van het lachen, en Fabi is al van zijn barkruk afgevallen ^^

Natasja POV;

Jullie zijn weer thuis, En Alledrie de jongens willen dat je je kleren Showt. Je schiet keihard in de lach. 'Echt niet, ik schaam me dood!' roep je lachend. 'Aah, please, je moet je echt niet schamen!' zegt Fabi glimlachend. 'Oke,oke,' mompel je zachtjes. Je gaat eerst je skinny's en shirts aandoen. Je loopt terug naar binnen en loopt voor de grap alsof je op de catwalk loopt.



Fabi POV;

Nadat ze haar skinny's en shirts had geshozt, zeg je lachend dat ze nu haar minirokje aanmoet. Je knipoogt naar haar en je ziet haar met tegenzin naar de badkamer lopen om het rokje aan te doen.Als ze weg is hoor je Jo zachtjes zeggen; 'Wow, man, zelfs met een lange broek en een shirt is ze Sexy' 'niet kwijlen Jo!' roept Mäx lachend. Na een paar minuten komt ze weer de kamer binnengelopen. Je fluit en je ziet dat ze glimlacht. 'Ai Caramba, je bent gewoon lekker!' roep Mäx lachend. 'jij ook hoor' hoor je Natasja zeggen, en je ziet groen van jaloezie



Jo POV;

'En nu de BH en de onderbroek!' zeg je lachend. 'ik dacht het niet!' hoor je haar zeggen. 'wie stemt er vóór?' vraag je aan Fabi en Mäx. Ze steken allebei hun hand op, en grijnzend kijk je naar Natasja.

Natasja POV;

Met tegenzin trek je de BH en onderbroek aan. Snappen ze dan niet dat je jezelf schaamt? je vind jezelf dik, maar eigenlijk ben je dat niet eens.. Je blijft op de badrand zitten en zucht. Als je niet gaat, zijn ze teleurgesteld, en als je wel gaat schaam je je dood.. je voelt tranen opkomen, en je hebt zin om jezelf voor je kop te slaan. 'waarom maak ik alles moeilijk?' mompel je zachtjes.



Jo POV;

'ze blijft wel érg lang weg..' zeg je na een kwartier. Je ziet Mäx knikken. 'ik ga kijken.' zeg je vastbesloten, en je loopt naar de badkamer. eenmaal daar ga je gewoon binnen, en je ziet haar op de badrand zitten met tranen in haar ogen. 'wat is er..?' zeg je terwijl je een arm om haar heenslaat en naast haar gaat zitten. 'gewoon.. ik schaam me dood voor mijn lichaam, ik ben dik, mijn vader is dood, aan mijn moeder heb ik niks, en jullie willen me toch weer weg hebben binnenkort, en dan sta ik weer op straat en dan...' ze barst in snikken uit en troostend duw je haar tegen je aan. '..en dan heb ik weer niemand..' maakt ze haar zin af. 'shht.. rustig maar.. je bent niet dik, en we willen je echt niet weghebben! ik zou het zelfs leuk vinden als je hier altijd bleef wonen..' zachtjes veeg je haar tranen weg en streelt haar gezicht. 'meen je dat..?' vraagt ze zachtjes. 'dat meen ik ja..' antwoord je glimlachend. Je komt zachtjes met je gezicht dichterbij..



Fabi POV;

Je vind dat Jo ook wel erg lang weg blijft en zegt tegen Mäx dat je even gaat kijken. Je loopt zachtjes naar de badkamer en doet de deur open. Daar zie je dat Jo en Natasja bijna aan het kussen zijn. Jo schrikt en trekt zijn hoofd snel terug, en Natasja kijkt de andere kant op. 'Zo dus DAT noem jij kijken of alles wel goed gaat, Jo?! Als het goed ging, gaat het dat nu niet meer! Ik wil NU dat die SLET mijn huis uit gaat! ik hoef niks meer van die hoer te weten!' roep je kwaad omdat je gewoon stikjaloers bent, en woedend dat ze niet op je valt. 'Jezus, Fabi! Doe normaal!' roet Jo Woedend.
Jo POV;

Je word echt woedend als hij dat zegt, waarom is je kleine broertje soms zo'n kinderachtige etter? 'Fabi! Het is niet eens JOU huis, het is van mij en Mäx, jij bent minderjarig! Ze blijft hier, of jij dat nu wilt of niet' roep je. jullie kijken elkaar woedend aan. ineens voel je een zachte hand op je schouder.. 'het is goed Jo, ik ga al weg.. ik wil jullie geen ruzie bezorgen..' hoor je Natasja zachtjes fluisteren. Je kijkt haar lief aan. 'Nee, je hoeft niet weg..' zeg je zachtjes en je pakt haar hand. 'ga maar even naar MÄx, ik heb wat uit te praten met dit klein kind!' Je ziet haar knikken en de deur uit lopen. 'Wat ben jij een klootzak, Faab! waar slaat dit op!? ben je jaloers dat ze je niet wil?! Omdat JIJ klein bent, en niemand kan krijgen?!' zeg je razend. 'Nee hoor, he je niet door dat ze je wil om met je Neuken? mij heeft ze gisteren al gehad, vandaag wil ze jou, en morgen Mäx.' zegt hij zo kalm en rustig dat je het bijna geloofd. Bijna...



Natasja POV;

Je bleef bij de deur staan en hoorde alles wat Fabi zei. Hoe kon hij?! Dat was helemaal niet waar! Je loopt terug naar binnen en kijjkt Fabi woedend aan, maar tegelijkertijd heb je tranen in je ogen. 'Wat ben jij een Rotjoch! je liegt dat je barst! klootzak!' Roep je kwaad. 'de waarheid kwetst, Jo, ik weet het, maar ik vertel het nu.. dan heb je er later geen last meer van..' praat Fabi door alsof je er niet staat. Je ziet Jo nog steeds als versteend staan, en dan ineens zie je zijn vuist in Fabi's maag komen.. 'AUW!' hoor je hem nog roepen, en je ziet hem in elkaar zakken. 'ik geloof je niet Fabi! en ik begrijp niet hoe je je bloedeigen broer zo kunt voor liegen!' roept Jo woedend. Hij geeft hem een trap tegen zijn hoofd, terwijl hij al huilend op de grond ligt. 'Laat het ophouden!Laat het ophouden!' roept hij huilend. Je kan het niet meer aanzien. 'Jo! Sopt! je vermoordt hem!!' zeg je tegen jo, en je legt je hand op zijn schouder. Hij trekt zich los, en blijft mar op Fabi slaan en trappen. Snel ren je naar Mäx..

Mäx POV;

Je ziet natasja aan komen rennen. 'Mäx! Jo slaat Fabi helemaal in elkaar! hij vermoordt hem bijna!' zegt ze. Snel loop je naar de badkamer, waar je Fabi huilend op de grond ziet, terwijl jo hem maar blijft slaan. 'Jo! stop daarmee! hij bloedt helemaal!' roep je, en je trekt Jo weg van Fabi. 'Laat me met rust!' roept Jo kwaad, 'Hij loog me gewoon voor!' terwijl je Jo probeert te kalmeren zie je Natasja naar Fabi lopen om hem te helpen.



Fabi POV;

Je ligt huilend op de grond, en voelt dat je een bloedneus hebt, en dat je lip kapot is. Waarom deed hij dit? Zij is de slet! dacht je.je voelt nog steeds tranen van de pijn over je gezicht stromen. Ok, je loog hem voor.. maar dan nog! hij sloeg je gewoon helemaal kapot. ineens voel je hoe iemand je recht helpt. Je kijkt nogal wazig uit je ogen, maar je ziet dat het Natasja is. 'Blijf met je poten van me af! slet!' zeg je zacht, 'dit komt allemaal door jou!' Je ziet de tranen in haar ogen verschijnen en moet grinniken..



Mäx POV;

Als Jo eindelijk terug rustig is, staat hij op en mompelt dat hij gaat slapen. Je knikt en hoort nog net wat Fabi zegt. 'Fabi! ik weet niet wat er precies is gebeurt, maar je doet echt lullig!' zeg je. 'wou je nog dat je gezicht ontsmet en schoongemaakt word, of wil je lekker hier blijven liggen?' hoor je Natasja aan hem vragen. Met tegenzin zie je Fabi pstaan en zijn gezicht laten verzorgen door Natasja. Hij gaat ook naar ed toe, zegt hij. Als jij en Natasja alleen zijn, verteld ze wat er is gebeurt. Je geef haar een knuffel. 'Het is echt niet jou schuld, Fabi zit gewoon midden in de puberteit..' zeg je glimlachend.

Natasja POV;

Je zucht en zegt tegen Mäx dat je even bij Jo en Fabi gaat kijken. Hij knikt en zet de tv op, en je ziet hoe hij een horror opzet.Je besluit eerst naar Jo te gaan en doet zachtjes zijn slaapkamerdeur open. Je ziet dat hij op bedligt met zijn hoofd in het kussen geduwt, terwijl hij zachtjes snikt. zachtjes ga je naast hem zitten, en streelt over zijn haar. 'ik ben een stomme, grote idioot..' zegt hij zachtjes. 'nee dat ben je niet, Jo.., maar.. waarom sloeg je hem zo hard..? het is je eigen broertje...' vraag je. 'iik.. ik deed het voor jou.. ik werd gewoon zo kwaad op hem.. en nu heb ik er spijt van.. heeft hij veel pijn..?' vraagt Jo op zijn beurt aan jou. 'ik denk dat het wel gaat..' glimlach je. 'deed je het echt voor mij..?' 'ja..' Het volgende moment voel je zijn lí®ppen op de jouwe.. Wow, dat iemand zoiets voor je deed.. zachtjes laat je hem los, terwijl je glimlacht. 'ik ga ook even met Fabi praten, Jo, dan zal ik kijken of het goed met hem gaat en of hij boos is op je.. Ok?' zeg je zachtjes. Je ziet dat hij knikt en loopt naar Fabi's kamer.



Fabi POV;

Je hebt spijt van wat je hebt gezegd, en je begrijpt niet hoe je Jo zo voor kon liegen.. Ok, hij heeft het je wel terugbetaald.. Je voelt aan je lip, die helemaal opgezwollen is. Ineens hoor je de deur opengaan. 'gaat het een beetje?' hoor je Natasja vragen. 'ja.. het spijt e van daarstraks! is Jo nog kwaad op me..?' vraag je zachtjes terwijl je in haar ogen kijkt. 'nee, hij heeft er spijt van.. en het spijt me ook dat ik de oorzaak was van jullie geruzie..' hoor je haar zeggen. 'het was mijn schuld.. ik was.. jaloers. op Jo..' je duwt haar tegen de muur aan en begint haar te kussen. ze duwt je gelijk weg. 'sorry.' zeg je zachtjes. ze glimlacht. 'is Ok. ga nu maar praten met Jo!' antwoord ze.

-TIJDSPRROOONG -

Natasja POV;

Het is nu een maand later, je bent een koppel met Jo, maar je weet dat Fabi een oogje op je heeft... Van Mäx weet je het niet, maar voor jou voelt het aan alsof hij je grote broer is.. als je met iets zit, waar je met Jo niet over kunt of wilt praten, ga je altijd naar hem, (of Fabi )



Jo POV;

Je bent sinds kort samen met Natasja [DOH] En je bent helemaal vrolijk ^^ Je hebt haar al een paar keer geprobeerd over te halen om met je naar bed te gaan, maar dat wilt ze nieet.. Voor Fabi vind je het wel zielig, maarja.. Af en toe ben je ook wel jaloers dat ze zo goed met Mäx kan opschieten..



Fabi POV;

Je vind het VERSCHRIKKELIJK dat Natasja en Jo samen zijn, maar je bent blij dat ze gelukkig zijn.. Je denkt dat ze niet weten dat je op haar verliefd bent, maar da weten ze wel dus ^^



Mäx POV;

Je hebt een beetje het gevoel dat je Natasja's grote broer bent, maar toch voel je soms vlinders in je buik als je haar omhelst, of in haar ogen kijkt. Laats hadden N en J ruzie, omdat Jo met haar naar bed wou, en Natasja wou dat niet, toen werd Jo nogal grof, en zei dat ze als hoer vaak genoeg met mannen naar bed was geweest, dus waarom niet met hem. toen nam je het op voor Natasja, en heb je haar bijna gekust, maar ze trok haar hoofd weg...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.