Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Best Wishes!!!! » Characters...

Pokémon Best Wishes!!!!

15 nov 2010 - 21:04

341

1

230



Characters...

Sora Hikari.
leeftijd: 13.
Kenmerken: bruin stekelig haar dat alle kanten opstaat en heeft licht blauwe ogen. hij heeft een ketting in een vorm van een kroon.
Pokémon(op het moment): Sparky(Pikachu), Blaze(Infernape), Riolu/Lucario en .
Karakter: Sora is heel erg koppig en eigenwijs dat soms lijd tot arrogantie en roekeloosheid. Sora is wel heel loyaal tegen over zijn vrienden en zal ze nooit snel in de steek laten.


Roxas Hikari.
Leeftijd: 11.
Kenmerken: Roxas heeft blond stekelig haar dat naar voren staat.
hij heeft een zwartwitgeruite armband om zijn pols.
Pokémon: Pichu, Mudkip en Shinx.
Karakter: Roxas is het tegenovergestelde van zijn broer.
hij is een stuk rustiger en kalmer dan Sora en heeft veel meer geduld.
Roxas is even gestopt met het Co-ordinatorren bestaan en neemt voor een tijdje pauze.

Dawn Hikaru.
Leeftijd: 12.
Kenmerken: Dawn heerft blauwzwart haar en een witte wollen muts op.
ze heeft verder een Pokétch om haar rechter pols.
Pokémon: Piplup, Pachirisu, Buneary en Cyndaquil.
Karakter: Dawn is een meid met karakter en geeft nooit snel op.
ze is erg subtiel tegenover Sora en Roxas alleen hebben Sora en Dawn veel ruzie om kleine dingetjes en omdat Sora en Dawn allebei koppig zijn botst dat weleens met elkaar.
maar misschien bloeit er wel iets op tussen die twee.
en Dawn heeft ook al eerder met Roxas gehad maar dat is niets meer geworden.


Lucas Hikaru.
Leeftijd: 17
Kenmerken: Lucas heeft heel kort haar dat net onder zijn petje past.
verder heeft hij een rode sjaal om zijn nek en draagt een Pokétch om zijn nek.
Pokémon: Torterra, Electivire, Magmortar, Rhyperior, Staraptor en Garchomp.
Karakter: Lucas is heel erg zeker van zichzelf en jaagt Sora graag op de kast.
maar Sora laat dat niet meer gebeuren.


Barry.
leeftijd: 16
Kenmerken: Barry heeft blond haar dat alle kanten op staat en hij heeft een groene sjaal om en aan zijn linkerhand een pokétch.
Pokémon: Empoleon, Snorlax, Rapidash, Floatzel, Heracross en Roserade.
Karakter: Barry is ontzettend druk en hyper en is gauw op zijn tenen getrapt.

Ash Ketchum.
Leeftijd: 14.
Kenmerken: Ash heeft zwarthaar met een roodwitte pet en bruine ogen.
Pokémon: Pikachu.
Karakter: Ash is een jongen die zijn droom volgt om Pokémonmeester te worden en reist best wel lang.
zijn vriend is Pikachu zijn beginnersPokémon.


Reacties:


PokemonPower
PokemonPower zei op 25 nov 2010 - 15:19:
leuk
snel verder