Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 2: Gestrand op Dolce Island!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

16 nov 2010 - 20:25

486

2

227



Episode 2: Gestrand op Dolce Island!!!

Summer en Kiyo sprongen ieder op hun eigen Staraptor en vlogen meteen weg.
Kiyo hoorde Tyler hartverscheurend huilen maar hij bleef door vliegen en wendde zijn blik af.
Er viel een lange stilte.
Toen hij opeens een raar geluid hoorde.
“Kiyo, is dat niet jou Styler?, vroeg Summer en liet een hand los.
Kiyo keek naar zijn Styler en inderdaad er waren onbekende figuren opgepikt:
Waarschuwing!!!
Onbekende objecten zijn opgepikt!!!!

“Waar!, riep Kiyo en keek verwilderd om zich heen en verloor bijna zijn evenwicht.
Summer keek ook verwilderd om haar heen maar zag ook niets.
“LAAAAATIOOOOSS!, riep een angstige stem.
Kiyo keek op en zag een blauw beest voorbij vliegen.
“Dat is Latios!, riep Summer.
“LAAAAAATIAAAS!, riep een nog bangere stem.
En dit keer was het wezentje rood.
“en Latias!, riep Kiyo en zag toen twee duistere figuren de twee Pokémon achtervolgen.
“Dat moeten die Pokémon Pinchers zijn!, riep Summer en liet Staraptor harder vliegen.
“maar Summer, als we ze achtervolgen raken we de route kwijt!, riep Kiyo en werd beschoten van achter.
“Dat moet dan maar! Staraptor, Brave Bird!, riep Summer.
Kiyo werd nog meer beschoten door een Pincher en dreigde van Staraptor af te vallen.
Een van de lasers schampte zijn linkerarm en een paar van de Pinchers omsingelde hem en Staraptor.
“Staraptor, Wing Attack!, riep Kiyo en Staraptor vloog recht op de Pinchers af.
Kiyo en Staraptor vlogen snel achter Summer en Staraptor.
Maar opeens uit het niets kwam er nog een jongen omhoog vliegen die rode high lights had en hen vals aankeek.
“zo dus jullie denken ons te kunnen dwarsbomen?, zei de jongen met een valse blik.
“uhm.. ja, zei Summer schamper en Staraptor gaf hem een vuile blik.
Zonder enkele waarschuwing vuurde hij een laser af op Summer.
“Summer!, riep Kiyo en liet Staraptor een schijnbeweging doen en ving de klap op voor haar.
“KIYO!, riep Summer met tranen in haar ogen.
Hij viel als een baksteen naar beneden en kwam met een plons in het water terecht.
Kiyo voelde zich niet goed worden en verloor het bewustzijn.
Waar ben ik? Dacht Kiyo vertwijfelt.
Hij deed zijn ogen open en zag palmbomen.
Kiyo keek naar zijn uniform dat gescheurd was.
Zijn armen en benen zaten onder de schrammen en het plekje waar de laser hem had geraakt deed zeer.
Kiyo strompelde over het verlaten pad.
“Pichu!, riep een boze stem.
Kiyo keek op en zag dat het een Pichu was.
Het was niet zomaar een Pichu maar het beestje had een klein gitaartje om zijn nek.
“Pi, zei Pichu dreigend maar zag toen dat Kiyo niet helemaal in orde was en stopte met vonken.
“Capture On!, riep Kiyo en verzamelde zijn laatste hoopje kracht bij elkaar en ving Pichu met een cirkel en zakte door zijn knieën.
“Pichu, zei Pichu bezorgd en rende naar hem toe.
“ben je bezorgd om me kereltje?, vroeg Kiyo en keek hem aan.
Pichu knikte en ging met zijn pootje over de snaren van zijn gitaar.
“ik denk dat ik te weinig heb gegeten meer niet, zei Kiyo en inderdaad zijn maag rommelde als een gek.
Pichu hoorde geritsel en spitste zijn oren en ging voor Kiyo staan.
Word Vervolgd.....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 16 nov 2010 - 20:57:
Awww .
Vind jij het goed als ik dezelfde fic begin in de meisjesversie? . Kan het niet meer houden namelijk


PokemonPower
PokemonPower zei op 16 nov 2010 - 17:13:
cool