Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Death Came Through A Phatom Ship » Het aanzicht was een teken van verdoemnis...

Death Came Through A Phatom Ship

17 nov 2010 - 17:53

238

1

250



Het aanzicht was een teken van verdoemnis...

In de eeuw van electischiteit en olie, vaart mijn boot door golfloos water. Al 13 knopen weg van de kust op een oneindig zwarte zee. Er is een raar object op de radar, recht voor mij, maar ik zie nog steeds niks... Alleen een open lege zee...

Ik heb er al een aantal keer contact mee proberen te maken. Wat volgens de radar wel een groot schip moet zijn. Geen reactie... Totdat ik iets ontving... De stemmen vervloekte mijn verdomde naam... Hell? Of hekserij? Of word ik gek?

En zomaar verschijnt er een donkere schaduw... Omringd door een Spookachtige mist. Terwijl het dichterbij komt, herken ik de vorm van een oud vervallen schip...

Ik word bang van dit enge vaartuig, op deze verschrikkelijke nacht, het verschijnt als een groot zwart drijvend cadaver, er is geen enkele man aanboord en de half kapot gescheurde mast klapperd als een raam, hoog uittorend boven de nachtmerrie achtige horrizon...

Opeens daalt de temperatuur... Mijn overgrootvaders klok, tikt... Maar is nu gestopt... En ik word overvallen door angst... Het is een spook schip die alles vermoord op zijn weg... Met een grote zwarte vogel cirkelend om het lege kraaiennest...

Gelukkig zeilt dit vrede mistery langs mij heen. Zeelui vertellen altijd over dit schip: Als je het hebt gezien sterf je een rare dood op een mistige dag of nacht. Het schip verdwijnt even snel als hij verscheen. Moet ik me bang voepen? Was het er eigenlijk wel?


Reacties:


SarahMARS
SarahMARS zei op 27 nov 2010 - 0:08:
De vliegemde hollander <3.