Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 3: ontmoeting met Booker de botenmaker!!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

18 nov 2010 - 7:43

747

3

210



Episode 3: ontmoeting met Booker de botenmaker!!!!

Pichu hoorde geritsel en spitste zijn oren en ging voor Kiyo staan.
Maar er kwam een oude man uit de bosjes tevoorschijn die schijnbaar Pichu herkende want hij werd meteen rustig.
“Ukelele Pichu, je bent in orde, zei de oude man.
“Pichu! Pichu!, zei Pichu geagiteerd en wees naar Kiyo die nog steeds in een gezakt zat tegen de grond.
“jongeman, is alles wel oke?, vroeg de oude man ongerust en Pichu liep naar Kiyo die erg bezorgd om hem was.
“ja, meneer, ik ben oke, maar ik hoop dat me partner oke is, zei Kiyo ongerust.
“ik maak me zorgen om die wond op je arm en borst laten we naar mijn huis gaan zodat je wat kunt eten, zei de man vriendelijk en Kiyo krabbelde overeind.
“ik ben Kiyo, een Pokémon Ranger, zei Kiyo en stak zijn hand uit.
“ik ben Booker een botenmaker op Renbow Island, zei Booker en Pichu keek Kiyo aan.
“kom maar mee, Pichu, zei Kiyo en Pichu liep meteen naar hem toe.
“het is deze kant op, Kiyo, zei Booker en Pichu spitste zijn oren.
Kiyo en Booker keken verstrooid om zich heen maar keek toen naar zijn Styler waar een lichtje brandde.
Hij had een voicemail ontvangen van Summer.
“Kiyo…Kiyo...help….Pokémon… Pinchers...hebben…mij…gevangen…kom…mij….alsjeblieft…helpen….’
Haar stem stierf weg en Kiyo keek met een verwrongen gezichtsuitdrukking naar zijn Styler.
“Pichu, zei Pichu ongerust en keek hem bezorgd aan.
“jongeman, kom mee, anders vinden ze je eerder als we hier blijven staan, zei Booker en Kiyo liep mee.
Pichu bleef dichtbij Kiyo, hij was erg bang en keek heel veel om zich heen.
“uhm…meneer Booker?, waar zijn we eigenlijk? Dit is toch Oblivia hoop ik?, vroeg Kiyo aarzelend.
“ja, we zijn nu op Dolce Island en we gaan naar Cocona Village, zei Booker.
“Pichu, zei Pichu en pakte zijn Ukelele en ging met zijn pootje over de snaren.
“jij bent goed, kleintje, zei Kiyo en gaf een aai over zijn koppie.
Pichu glimlachte en reikte naar Kiyo die hem oppakte.
“je bent moe?, kom maar dan, zei Kiyo en nam de Ukelele over zijn eigen schouder en droeg Pichu mee over het pad heen.
“hier moet mijn boot ergens liggen, zei Booker en wees naar een verkleinde pier.
En inderdaad er lag een kleine roeiboot in het water.
Kiyo werd door Booker in de boot geholpen en ging zitten.
“Buizel, Floatzel, trekken maar!, riep Booker en ging ook zitten.
Kiyo keek zijn ogen uit naar het prachtige uitzicht.
Er vlogen tientallen Wingull en Pelipper door de lucht en de zon scheen fel in zijn gezicht.
Pichu werd wakker en wreef in zijn klein oogjes.
“pi, zei Pichu en pakte zijn Ukelele.
Pichu glimlachte naar Kiyo en ging met zijn pootje over de snaren van zijn Ukelele.
“We zijn er, zei Booker en stapte uit het bootje.
Kiyo stond met moeite op en waggelde achter Booker aan.
Pichu volgde Kiyo en ze gingen een klein houtenhutje binnen.
Het was alles behalve klein er stond groot tafelblad met daarop het materiaal voor boten en er was een grote werkplek.
“ga zitten, dan kijk ik even naar je verwondingen, zei Booker en liep weg.
“Pichu, zei Pichu en keek naar de deur.
Hij hoorde een zoemend geluid van buiten komen en rende met Pichu naar de voordeur.
“Pichu, zei Pichu bang en ging achter Kiyo staan.
“Pokémon Pinchers, gromde Kiyo en opeens begon Pichu te vonken.
“Pichu! Pichu!, riep Pichu ineens boos en rende de deur uit.
“Pichu, wacht! Die Pokémon Pinchers zijn gevaarlijk!, riep Kiyo en probeerde erachteraan te rennen maar klapte dubbel van de pijn in zijn zij.
“Kiyo, jongen, ga zitten, zei Booker en hielp hem overeind.
“Booker, het is Pichu! Hij is achter die Pokémon Pinchers aan!, zei Kiyo gefrustreerd.
“hij is wat!, maar je bent niet in staat om te gaan. Zei Booker.
“dat weet ik maar Pichu is nu belangrijker dan mijn gezondheid, zei Kiyo en rende abrupt het huisje uit.
“Kiyo!, kom terug, als je, je niet laat verzorgen dan word het alleen maar erger!, riep Booker Kiyo na.
Kiyo bleef staan en inderdaad hij had gelijk maar hij moest Pichu helpen.
En rende verder.
BAM!, hij liep een klein jochie omver.
“Sorry, zei Kiyo en zette het kereltje overeind en rende verder.
“Wacht!, ga jij naar Rasp Cavern?, vroeg de jongen.
“ja, ik moet me kleine vriend helpen, hoezo? Is er iets, zei Kiyo met opgetrokken wenkbrauwen.
“ja, Arley is daar ook en is in gevaar, ik was net op weg naar Booker, zei de jongen.
“kom maar mee, ik ben Kiyo een Pokémon Ranger, zei Kiyo en stak zijn hand uit.
“ik ben Ralph, zei Ralph en ze gaven mekaar een hand.
“kom, we kunnen geen tijd verliezen, zei Kiyo en begon weer te rennen.
“oke, maar wacht op mij, zei Ralph en rende achter Kiyo aan.


Reacties:


PokemonPower
PokemonPower zei op 19 nov 2010 - 17:39:
cool
sorry dat ik hem zo laat lees, moest stoppen van me ouders gisteren.


SpprSven
SpprSven zei op 18 nov 2010 - 22:20:
verder!!

btw vette episode. bookerXD


PokemonPower
PokemonPower zei op 18 nov 2010 - 20:12:
een beetje heel erg lang ja
nu ga ik hem lezen