Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Need » 33

Need

4 dec 2010 - 17:47

361

0

180



33

Ik schrok me een ongeluk toen het portret open zwaaide en het kabaal me tegemoet kwam. Blijkbaar had mijn vriendje samen met zijn broer een feestje gebouwd.
"Mona, kom, we hebben boterbier!" Ik lachte toen Harry vergat zich als mijn grote broer te gedragen en me een flesje in mijn handen duwde. Nog geen tel later sloten twee warme armen zich rond mijn middel. Fred kuste zacht mijn nek, en ik giechelde om de kriebelende vlinders in mijn buik.
"Klaar met douchen, superster?"
"Ja, ruikt mijn haar lekker?" Hij duwde zijn neus tegen mijn hoofd en snoof.
"Ja, heerlijk." Ik grijnsde en hij streelde mijn zij.
"Drie hoeraatjes voor de nieuwe spelers!" Ik lachte luid toen ik zag dat het Ron was die de toost uitbracht.
"Hij is altijd zo bescheiden," zei Fred sarcastisch. Hij legde zijn hoofd op mijn schouder en ik nam stevig zijn armen vast, die nog steeds op mijn buik lagen.
"Ach, laat hem, hij heeft een paar mooie ballen gered," suste ik.
"Ja, en jij hebt er twee prachtige binnengespeeld." Ik bloosde weer. Fred kuste opnieuw mijn nek, en ik gierde het uit toen hij plots blies.
"Jakkes, Fred, dat is smerig!" gilde ik schaterend.
"Ja, daarom houden meisjes het dus niet lang uit met hem," grijnsde Ron.
"Volgende keer sla ik de beukers in jou richting, Ron!" riep Fred terwijl hij met zijn vinger naar zijn kleine broertje wees.
"Gedraag je maar," zei ik streng. Hij draaide me om en keek me onderzoekend aan.
"Of anders?" Zijn ogen twinkelden, vol met pretlichtjes waar ik uren naar kon kijken. Ik streelde zijn borst met één vinger.
"Dan zal ik je moeten straffen," zei ik zacht. Hij maakte een opgewekt geluidje, loerde naar Leo Jordaan en gaf hem de bibberbenen.
"Straf me dan," fluisterde hij in mijn oor. Hij wilde zijn lippen op de mijne drukken. Ik stapte achteruit.
"Goed. Geen kusjes meer voor jou dan." Ik grinnikte bij het zien van zijn beduusde gezicht en getuite lippen.
"Ja, maar..."
"Je wilde straf, die heb je nou. Veel plezier ermee," grijnsde ik. Ik zwaaide met mijn toverstok en Leo Jordaan krabbelde weer recht.
"Wemel, waar was dat goed voor!" blies hij hijgend. Ik liep grinnikend naar de slaapzaal om mijn bezem op te bergen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.