Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Scream (till you feel it) [Afgelopen] » 1. Proloog

Scream (till you feel it) [Afgelopen]

19 nov 2010 - 22:10

208

6

619



1. Proloog

Noa was altijd al mager geweest. Zo was ze nu eenmaal van nature. Ze kon er niets aan doen. Haar moeder was ook altijd zo geweest. Het zat gewoon in de familie. Toen ze ging verhuizen omdat haar vader was overleden vermagerde ze nog meer. Haar moeder maakte zich niet echt zorgen. Noa zou zich er wel door heen slaan dacht ze. Het viel haar niet op dat Noa langzaam kapot ging. Op haar nieuwe school ging het ook niet al te best. Ze haalde de ene onvoldoende na de andere en echt vrienden maakte ze niet. Ze hield zich afzijdig van iedereen. Ze wilde niemand in haar buurt. Door de stress van school en het verdriet van het verlies van haar vader geraakte Noa in een depressie. Ze kwam op het randje van een eetstoornis. Haar moeder en de dokter besloten dat ze naar een soort van revalidatie centrum moest gaan. Om te bekomen van alles en waar ze even niet aan school hoefde te denken. Daar leerde Noa een jongen kennen. Eigenlijk was hij wereldberoemd, maar voor haar was hij haar beste vriend.
Samen zouden ze gaan vechten om er weg te mogen, hun verdriet te verwerken en te vechten tegen de verdomde cijfers op de weegschaal.


Reacties:

1 2

NovaFlowne
NovaFlowne zei op 20 nov 2010 - 20:51:
You allready know my opinion <3


VampireFangs zei op 20 nov 2010 - 19:29:
Van mij weet je het a<l3


MyReflection
MyReflection zei op 20 nov 2010 - 14:15:
Ik wil meer weten, en ik kan geen fatsoenlijke reactie typen, omdat mijn duim blijft bloeden.
Maar de boodschap is vast duidelijk,
x


neversay
neversay zei op 20 nov 2010 - 8:22:
Mhiww ik wil dat het nu vrijdag is <3


dreamerangel
dreamerangel zei op 20 nov 2010 - 0:46:
amaii ik ben er al helemaal in verdiept!

Next Friday <33
Komt Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! <3


xxxx