Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » you the first real love of captain Jack Sparrow » hs 12

you the first real love of captain Jack Sparrow

20 nov 2010 - 11:16

205

0

293



hs 12

Jack pov.

Ik keek haar verward na. Wat was er met haar aan de hand?
Ik liep naar haar hut, en voelde aan de klink - op slot.
‘Susan? Mag ik binnen komen?’ Je hoorde dat de deur werd opengedaan ‘Ja, kom maar binnen’ zei ze met een klein stemmetje en rode ogen. Je liep naar binnen en pakte haar hand. Ze begon weer te huilen. Je drukte haar dicht tegen je aan ‘ssshhh’ zei je terwijl je met je hand over haar rug wreef. Jullie gingen op het bed zitten en je wachtte geduldig tot dat ze was uitgehuild. ‘Heb je enig idee waar de misselijkheid door kan komen?’ Ze keek je aan. ‘Ja, ik heb we…’ je hoorde de zee opspatten en een harde knal. ‘Blijf hier’ zei ik. Ik wou niet dat haar iets zou overkomen nu, ‘en kom er niet uit.’ Ze keek je met open mond aan ‘maar’ je legde een vinger op haar lippen ‘nee, geen ge maar!’ en ik liep haar hut uit en keek wat het was. Ik zag de vliegende Hollander voor ons schip drijven en liep boos naar voren ‘Jones!’ zei je verbittert ‘Jack Sparrow!’ zei hij en hij liep naar voren met zijn zwaard in de vecht houding.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.