Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Enrique Iglesias » Proloog

Enrique Iglesias

20 nov 2010 - 14:19

154

1

188



Proloog

Enrique was inmiddels een internationale ster aan het worden en had al aardig wat prijzen in de wacht gesleept. Hij was nu ongeveer vijf jaar aan het optreden.

Enrique had deze dag rustig aangedaan omdat hij vanavond een aantal grote optredens zou hebben en hij wilde daar fris en uitgerust verschijnen. Nadat hij was opgestaan uit zijn bed kleedde hij zich om en liep vervolgens naar beneden zodat hij kon ontbijten. Toen hij zijn ontbijt had klaargemaakt ging hij lekker relaxed in zijn grote tuin zitten. Het was mooi weer en hij kon wel wat frisse lucht gebruiken zodat hij dan meteen goed wakker zou worden. Na een kleine twintig minuten was hij klaar met eten en ging hij nog wat laatste boodschappen doen in de stad. Maar toen hij in zijn favoriete kledingzaak stond hoorde hij eerst mensen gillen achter zich en voordat hij het wist voelde hij een hand op zijn mond. Hij wilde nog uithalen met zijn armen maar die werden vastgebonden. Angstig liet hij zich meevoeren door de heren. Zou hij nog op tijd op zijn optreden komen?.


Reacties:


Alonso zei op 20 nov 2010 - 15:59:
Ik ga zeker verder met dit verhaal