Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 4: Ukelele Pichu Rescue!!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

20 nov 2010 - 18:52

856

2

234



Episode 4: Ukelele Pichu Rescue!!!!

“kom maar mee, ik ben Kiyo een Pokémon Ranger, zei Kiyo en stak zijn hand uit.
“ik ben Ralph, zei Ralph en ze gaven mekaar een hand.
“kom, we kunnen geen tijd verliezen, zei Kiyo en begon weer te rennen.
“oke, maar wacht op mij, zei Ralph en rende achter Kiyo aan.
Kiyo rende over beboste paden en kwam toen bij een grote omgevallen boom.
“Moet je zien!, riep Ralph en wees naar de gigantische boom.
“stil, ik hoor de stem van Pichu, fluisterde Kiyo en ging gebukt staan tegen de stam.
“Pichu!, riep Pichu kwaad tegen de Pokémon Pinchers.
“zo dus jij bent ons gevolgd?, vroeg een van de Pinchers.(het was een vrouwenstem.
Kiyo klom samen met Ralph over de stam heen en keek naar Pichu die in het nauw werd gedreven en zag toen een Pachirisu.
“Capture On!... Pachirisu!, zei Kiyo en zijn Styler begon te gloeien en schoot het tolletje naar buiten.
“Pachi!,’ en vuurde Spark af op Kiyo die net mistte maar door het ontwijken begon de wond te steken in zijn zij en zakte door zijn benen.
“Pachirisu, alsjeblieft blijf stil staan, ik moet Pichu helpen, zei Kiyo en liet een cirkel draaien om Pachirisu heen.
Pachirisu bleef staan en keek toen naar Kiyo.
“Capture Compleet, zei Kiyo hijgend en krabbelde overeind.
“Kiyo, ik kan helpen, kom er uit Chimchar!, riep Ralph en gooide een Pokéball door de lucht.
“oke, kom op, Pachirisu, zei Kiyo en liet zich naar beneden glijden.
“Pichu, zei Pichu bang en opeens hoorde hij een bekende stem.
“Pachirisu, doe je Spark!, riep Kiyo en Pachirisu sprong naar voren en rende op de Pinchers af en tackelde ze met de energie.
“En Chimchar Flamethrower!, riep Ralph en Chimchar vuurde withete vlammen naar de Pinchers.
Door de commotie die volgde rende Kiyo naar Pichu en greep hem om zijn middel en vluchtte de grot in.
Ralph, Chimchar en Pachirisu volgde.
Ze waren al wat dieper in de grot en Kiyo stopte met rennen en ging gebukt tegen de wand aanstaan.
“gaat het?, zei Ralph bezorgd en keek naar Kiyo die half ineengezakt tegen de muur stond.
“Pichu, zei Pichu en een paar tranen liepen over zijn wangen.
“stil maar, Pichu alles is in orde, die Pinchers krijgen jou niet en ik beloof om je vriendjes te bevrijden, nadat ik genezen ben gaan we opzoek naar mijn vriendin en jou vriendjes, ik beloof het, zei Kiyo en Pichu liep naar Kiyo toe.
“Kiyo, je moet naar het hutje van Booker, je bent ernstig verwond, hoe komt dat?, vroeg Ralph ongerust en Kiyo glimlachte naar hem.
“ik en me partner waren op weg naar Oblivia toen opeens Latios en Latias voorbij vlogen en de Pokémon Pinchers achtervolgde ons en we raakte in gevecht met elkaar waarbij ze lasers afvuurde, ik ontweek bijna alles en toen kwam er een jongen die Summer haast vermoordde en ik sprong voor haar in en raakte gewond en belandde in de zee, net vlak voor Dolce Island waar ik bewusteloos raakte, legde Kiyo uit.
Hij krabbelde overeind want de meeste pijn was al weggeëbd.
“jemig, die Pokémon Pinchers zijn gemeen, zei Ralph boos.
“pichu, pichu, zei Pichu en zwaaide met zijn pootjes.
“Ralph, kom hier!, siste Kiyo en verstopte zich achter een grote rots.
“waar zijn die rotkinderen!, gromde een van de Pinchers boos.
“door die aanval zijn we die Pichu kwijt geraakt, zei de ene Pincher nijdig.
Kiyo’s hart bonkte in zijn keel dit was echt te gevaarlijk voor Ralph als ze werden gesnapt waren ze de klos die jongen was haast net als zijn broertje Tyler maar dan veel ouder en wijzer.
Hij zou Tyler nooit in gevaar brengen en zo dacht hij net over Ralph.
“pichu, mompelde Pichu tegen Kiyo.
“ja, je hebt gelijk broertje we moeten die embleem zien te vinden, zei een van Pinchers.
“die Ranger was gewond dus hij zou niet ver kunnen zijn en als we hem zien is hij er geweest, zei de andere Pincher.
Kiyo hoorde voetstappen en de Pinchers waren verdwenen.
“over wat voor Embleem hadden ze het?, vroeg Ralph en Chimchar keek hem vragend aan.
“weet ik niet maar dat ga ik tegenhouden, auw, zei Kiyo en greep naar zijn zij.
“dat kun je niet doen, niet in deze staat, je word vermorzeld, zei Ralph geschrokken.
“Pichu, zei Pichu zelfverzekerd en legde zijn pootje op de arm van Ralph.
“we gaan, gewond of niet gewond, het is me taak om jullie te beschermen, zei Kiyo en liep tegen de steile wand op.
“dit is gekkenwerk, zei Ralph en rende achter Kiyo aan.
Ondertussen bij Summer.
Summer was gevangen genomen door Blue Eyes, een meisje met lichtblauwe ogen en een fors potuur.
Ze had Summer ruw van haar Partner Pokémon Staraptor afgetrokken en had haar enkel verstuikt toen ze mee werd geslepen door haar.
Nu zat ze huilend in een hok met ijzeren spijlen en kon nergens heen.
“K-Kiyo…i-ik….h-hoop…d-dat...j-je…o-oke…b-bent, snikte Summer.
Het gesnik was dempend door de holle muren.
“Staaaaaarrrrr!, zei Staraptor troostend.
“ik was jou helemaal vergeten, Staraptor, zei Summer verdrietig.
Staraptor liep naar haar toe en gaf haar een zacht kopje.
Kiyo, Ralph en Pichu rende over het donker pad heen waar ze stemmen hoorde.
Pichu was vooruit gerend en stond toen tegenover een stevige oude man.
Kiyo knalde tegen de man aan en greep direct naar zijn zij waar hevige steken vandaan kwamen.
“Kiyo!, riep Ralph en hielp hem overeind.
“what the heck, zei Kiyo tandenknarsend en ging recht op staan.


Reacties:


SpprSven
SpprSven zei op 20 nov 2010 - 19:40:
snel verder!

coool!


PokemonPower
PokemonPower zei op 20 nov 2010 - 19:04:
coole epi