Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 25: vakantie

Tell me why! (jonas brothers)

21 nov 2010 - 16:37

443

2

165



deel 25: vakantie

nieuw deeltje!! heeft iemand nog ideeën????? ik ben inspiratieloos op dit moment!!! reactie??

Sascha pov:
Ik was nu al een week wakker. Ik lag nog steeds in het ziekenhuis, ik moest van de dokter eerst voldoende bijkomen, om weer het drukke leven aan te kunnen. De jongens waren inmiddels wel weer op tour. Ze konden hun fans niet laten zitten. Dat hadden ze al genoeg gedaan. Mam was ook langs geweest. Ze kon maar een paar dagen blijven. Ze is nu weer naar huis. Lucas was meegegaan. Hij trok het ziekenhuis niet meer en hij had thuis ook werk te doen. Jennifer zat bijna de hele dag bij me in het ziekenhuis. We lachten samen, we huilden ook vaak samen, over alles wat er was gebeurd. Over een week waren de jongens klaar met touren. Dat kwam goed uit, want als alles goed gaat mag ik dan ook het ziekenhuis uit. En wat dan? Ik had geen idee wat er daarna ging gebeuren. Ik hoefde in ieder geval niet meer bang te zijn. Femke zat veilig achter slot en grendel. In het begin was ik bang. Maar Joe had me vlak voor hij weg ging gerustgesteld. Dat me niks kon gebeuren en als er iets was dat ik hem dan kon bellen. Ik hoorde de deur kraken. Jennifer kwam weer binnen. Ze had even een frisse neus gehaald. Ze had een domme grijns op haar gezicht. ‘Laat me raden, Nick heeft gebeld’ zei ik. Haar grijns werd alleen maar breder. Ze knikte en ging naast me zitten. Ze zei niks. Ik verbrak de stilte. ‘Is er wat?’ Ze knikte.

Jennifer pov:
‘Wat dan?’ Hoorde ik Sascha vragen. Zou ik het haar vertellen. Van Nick begreep ik dat Joe het als verrassing wou houden. ‘Wat dan?’ Zei ze nog een keer. Ik kon het niet voor me houden. ‘We gaan op vakantie’ zei ik blij. ‘Wat?’ Vroeg ze blij. We waren al zo lang niet meer op vakantie geweest. Door al die stomme problemen thuis. We waren nu wel in Amerika, maar een soort vakantie was het niet. We werden steeds achterna gezeten door de pers. ‘We gaan op vakantie’ gaf ik antwoord op haar vraag. Ze kon het geloof ik wel uitgillen, maar ze hield zich in. ‘Dat heeft jouw lieve vriendje geregeld’ zei ik. ‘Hij vond dat we wel wat rust konden gebruiken’ ze knikte. We keken elkaar aan en begonnen toen te lachen. ‘Dit wordt zo leuk’ gilde ze uit. De zuster kwam binnen ‘ssssttt’ zei ze. Vervolgens liep ze boos de kamer uit. ‘oké, iemand heeft hier zijn dag niet’ zei ik terwijl ik alweer begon te lachen. Sascha viel me al snel bij en al snel lag ik in de slappe lach op de grond.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 23 nov 2010 - 19:09:
Love ittt!
melding?
x


Cullengirl
Cullengirl zei op 21 nov 2010 - 17:40:
whaha, awesome!!

Snel verderr! <333