Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Beautiful Nigtmare (compleet) » Hoofdstuk 33

Beautiful Nigtmare (compleet)

21 nov 2010 - 19:54

555

0

224



Hoofdstuk 33

Nick is samen met Joe en Kevin vandaag weer druk bezig aan het nieuwe album, waardoor ik weer heel veel tijd voor mezelf heb..
Ik ben een poos geleden, nadat ik klaar was met examens ja begonnen aan een kunstacademie.
Het is nog steeds super, maar ik heb even een half jaartje pauze genomen, gewoon om alles nu even goed te laten komen zeg maar.
Even zorgen dat het straks allemaal weer lekker loopt en dan ga ik weer naar school om er helemaal voor te gaan!
Maarja, daardoor heb ik nu dus heel veel tijd voor mezelf en in die tijd verveel ik me best vaak..
Vandaag ga ik denk ik maar even het vliegticket voor Larissa op sturen en wat familie laten weten dat we de verjaardag en onze verhuizing komende zaterdag vieren, wat nu nog 3 dagen duurt.
Daarom ga ik ook maar even wat boodschappen doen en op zoek naar een leuk cadeautje voor Sophie natuurlijk!
Maar eerst nog even lekker op de bank zitten met Sophie en wachten tot mam komt om even op Sophie te passen in de tijd dat ik weg ben.
Ik loop naar de enorme inloopkast waar ik mijn trouwjurk heb neergehangen en waar ik Nick natuurlijk heb verboden om te komen.
Ik kijk naar de jurk en trek hem aan, ook al klinkt dit heel arrogant, de jurk staat me echt heel mooi!
Ik kan moeilijk geloven dan Nick en ik over 3 weken al gaan trouwen!
Ik heb trouwens nog niks verteld over de locatie, het is een hele mooie tuin achter een hele grote kerk.
We hebben voor die plek gekozen omdat Nick natuurlijk gelovig is, ik niet maar ik heb er wel respect voor, maar ook omdat het gewoon een soort droom plaats is om te trouwen. Echt super mooi!
Vooral met de bloemen enzo die we uitgezocht hebben voor in de tuin, het trouwen is namelijk in de kerk en het feest na die tijd is dan in de tuin.
Ook de kerk zal er supermooi uit zien!
Ik mis Larissa trouwens echt vreselijk erg, ze zegt dat ze samen met Nick en de rest van de jongens iets heeft geregeld dat we elkaar vaker kunnen zien maar ze wil niet zeggen wat..
Sinds ik haar op msn weer heb gesproken zijn we weer net zo goed bevriend als toen ik nog in Nederland woonde en daar ben ik echt zo blij om!
Tuurlijk had ik Demi en Danielle maar toch miste ik Larissa stiekem enorm, omdat er niemand is die zo veel op mijn lijkt als haar, maar er is ook niemand die mij zo goed kent als Larissa. Nick komt wel aardig in de buurt, maar Larissa weet gewoon net wat meer.

Nadat ik het vliegticket bij het postkantoor heb gebracht, rijdt ik door naar de supermarkt om zo onopvallend mogelijk boodschappen te doen.
Het is bijna onmogelijk, maar toch ga ik het proberen.
Ik loop door de winkel en gooi zo snel mogelijk mijn winkelwagen vol met eten, drinken en de rest van de boodschappen voor deze week.
Daarna ga ik in sneltreinvaart naar de kassa om zo snel mogelijk te betalen en vervolgens alle tassen met boodschappen in mijn auto te zetten.
Nadat ik de winkelwagen heb weggebracht rijdt ik naar huis.
Ik heb trouwens ook hele leuk cadeautjes gekocht voor Sophie!
Ik ga natuurlijk niet zeggen wat het is maar ik denk dat ze het heel leuk zal vinden, haha.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.